Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 246 ... 258 259
zomaareens

.

floda

Hardrijders en goede dalers die ook kunnen klimmen, ik heb ze niet maar zou zeggen wva, en bilbao mohoric ect. Ik ga voor valverde, meurisse colbrelli en ALA. Daarnaast dacht ik ook dat thomas ook wel eens mee zou gaan dus @zomaareens….. wie weet morgen 40 punten rijker ;-)

Thomberg

Ik moet met 12 man altijd dezelfde mensen op gaan stellen als er een berg is, aangezien Walscheid, van Poppel
en Kung dan echt geen opties zijn

Fiepke

Zou MAL nog een dag uitzoeken? Gezien het dalen denk ik morgen niet, maar voelt ook gek om sprinters wel op te stellen en een klimmer als hem niet (ook al rijd ie vierkant rond).

Als ik trouwens het aantal punten en percentage van Kevinraar met mijn eigen score vergelijk, dan ligt het allemaal wel heel dichtbij elkaar.

Antonini

Het voordeel van Ballerini, Matthews en Colbrelli is dat je ze ook opstelt voor wat truipunten. Ballerini kun je ook nog teampunten meepakken met Cav + mogelijk rit winst Ala. Colbrelli kan nog punten pakken via Poels.

Ik denk dat er na de 2e klim nog wel een redelijk grote kopgroep is, is 1ste categorie maar is volgens feltet een loper en het is nog vroeg in de etappe voor een aanval. Alleen op de 3e klim kunnen er nog veel sprinters afgereden worden, maar wellicht dat het niet te zwaar is voor Matthews en Colbrelli. Op de laatste 30km zijn ze natuurlijk top favoriet.

leonstar

Het is niet alleen rustdag in de tour, ook op het forum blijkbaar!
Denk dat velen er klaar mee zijn na al die uitvallers!

Mijn teampie is verre van optimaal maar ik draai nog leuk mee.

Vandaag colbrelli maar weer eens opstellen. Die presteert alleen wanneer je het niet verw8 maar ach….

Ik verw8 weer een grote kopgroep met in elk geval poels en woods.
Verder waarschijnlijk ala en wout erbij en mischien wel weer een etappe voor bouke??

Kopman bij mij vandaag wout v aert al is mischien woods een betere keus. Grotere kans dat die erbij zit.

Op de bank vandaag kelderman, lutsenko en cav

Basis:
Cataneo
Asgreen
Ala
Colbrelli
V aert
Woods
Gaudu
Uran
Pogacar

Gaudu is 2 zekere puntjes die verkies ik boven de 8 voor cav
Mischien heeft ie er weer zin in?

Verder nog in mn team
Kung (zou mischien ook nog kunnen vandaag)
Laporte
Van poppel

zomaareens

Ik wil met 1 plekje gokken..: thomas, matthews of ballerini?
Ik neig naar Thomas, omdat ik denk dat de klimmers in de kopgroep een matthews en een ballerini gaan lossen op de laatste col, echter vond ik ballerini wel erg goed klimmen laatste etappe voor de rustdag. en heeft 6 zeker punten. Thomas lijkt me enige dag dat hij voor eigen kans mag gaan?

De Condor van Echt

'@Tompot: Ik had een beetje flashbacks naar TBV vorig jaar: Landa die zijn ploeg de hele dag op kop zet en het dan nogal opzichtig niet afmaakt. (Met dat verschil dat Carapaz er niet doorheen zakt en Landa wel.)

Waar had je dat gevonden, van TGH?

Zit voor vandaag nog te dubben over de captain; hoe groot blijft de vluchtersgroep voorop? WvA? Maar zit die mee vandaag? Woods? Maar hij laat heel opzichtig zien dat hij in de groep bij de finish graag de hele groep voor laat gaan; begrijpelijk, maar voor scorito erg irritant. Cort? Wel een heel grote gok. Flip? Die heeft het niet echt, lijkt het.

zomaareens

Kunnen we ervanuitgaan dat de eerste vluchtgroep pas bergop gaat ontstaan?

Jeffrey81

De eerste? Nee ;-)

Chef83

Laatste plek in me team is voor

Laporte
Bisseger
O connor
Of cav voor 8 zekere puntjes

Ga nog maar ff in me glazen bol kijken😄

floda

Vandaag zeker pog, uran, vingegaard, woods, ALA en valverde. De overige 3 plekken keus uit Thomas, Porte, colbrelli, meurisse en cav voor zeker 8 punten. Weet het nog steeds niet, meurisse zit er paar keer goed bij bij dit soort vluchtetappes. Colbrelli zou dit moeten kunnen maar na zijn hitteklap paar dagen geleden weet ik het niet. Op 1 of andere wijze verwacht ik thomas vandaag, maar die moet zich misschien wel sparen voor morgen (en ineos rijd weer heel raar), dus misschien toch cav voor 8. Dus mochten er nog goede argumenten zijn om keus te maken uit die 5 voor 3 plekken dan hoor ik het graag!

Nopper

Ik zie Thomas vandaag niet voor eigen kans rijden, het doel van INEOS in de laatste week om Carapaz op het podium te krijgen dus hij zal waarschijnlijk in het treintje moeten plaats nemen. Als hij wel in de aanval gaat, zal hij net als zijn teamgenoten zondag zich waarschijnlijk ook moeten laten afzakken. Toch kan het maar zo dat hij wel in de groep met favorieten eindigt en zo toch nog in de top20 rijden.

Laatst gewijzigd
Franky122

Colbrelli verwacht ik wel vandaag. Bahrain gaat als een trein en heeft aangegeven voor het teamklassement te gaan, dus meerdere mannetjes in de kopgroep (want ik neem aan dat W. Poels ook mee wil) is geen overbodige luxe. Als Colbrelli niet meezit, dan is er een grote kans dat een Bahrain-mannetje gaat winnen, hetzij Poels, hetzij Teuns, hetzij Bilbao, hetzij Padun (die doet weer mee vanaf de 2e rustdag). Dan levert Colbrelli 10 (etappe) + 3 (bergtrui Poels) + 2 (4e puntenklassement) = 15 punten op.

La Primavera

Vergeet Mohoric niet @Franky122 ;)

Vandaag mag ik het doen met Flipje, Asgreen, WvA, Mohoric, Colbrelli, Woods, Laporte en dan Pogi + Uran voor de vaste punten.

zeewolde

'@Franky122 Je vergeet dan de witte trui voor Padun, dus nog 3 punten extra voor Cobrelli .

Fiepke

Hier Poga, Uran, Carapaz, WvA, Colbrelli, Asgreen, Gaudu, Madouas en Woods mee. Op de bank MAL (hopelijk pikt ie nog een dag uit, ik gok erop vandaag niet...), Laporte, van Poppel en Bissegger.

Wieltjeszuiger69

'@sniekey lekker teampje, ik heb bijna dezelfde voor vandaag, alleen ipv Madouas en Woods heb ik Bjerg en O’connor. Op de bank Wilco en Danny en Küng. Ga een gokje wagen met Colbrelli als captain. Wil wel weer een keer scoren na al die vluchten waarin er niemand mee zat en Danny mn laatste hoop is in de sprint.
Dit wordt onze dag 🔮

zomaareens

wie klimt er beter? Matthews of Ballerini?

Jeffrey81

Op basis van zondag zou ik Ballerini zeggen. Plus Cav-teampuntjes voor hem, dus geen moeilijke keuze toch?

Wieltjeszuiger69

Geen van beide klimt beter dan de ander 🧐

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

'@floda: Met jouw mooie score heb je geen advies nodig lijkt me ;). Zelf zou ik Thomas en Porte boys op de bank laten, gezien tactiek en rolverdeling Ineos. (Ze lijken niet in staat om de knop om te zetten zoals TJV heeft gedaan, ondanks de verhalen van Sir Dave vooraf.) Dit lijkt me zeker een rit voor Meurisse om mee te zitten, maar heb niet meer op een terrasje met hem gezeten... 8 zekere punten voor Cav moet je in ritten als deze nooit laten liggen, en vwb Colbrelli sluit ik me bij de rest aan.

floda

,

Chef83

Asgreen cap dan maar

appien jan

Iedereen zal wel voor van Aert of Alaphilippe gaan vandaag. Maar als FdJ nog wat wil deze tour moet het vandaag gebeuren

1 2 ... 246 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.