Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 38 ... 258 259
Lo Zar

Ballerina dus op voorlopige startlijst. Van het weekend in losse wagonnetjes sprinttrein voor Cav. Wat denken jullie dat zijn rol is in de sprinttrein van Bennett?
Zelf wil ik graag punten sprokkelen met Morkov. Maar zie niet graag een Ballerina die mijn plan doet ontsporen. Ik moet namelijk nog een 2e 750k man hebben. 😉

La Primavera

Persoonlijk zie ik overigens maar 1 echte parel in de 750k categorie, en die heeft geen Astana shirtje aan.
Die heeft een donkerblauw shirtje aan en gaat een shitton aan teampunten pakken. Voor de winnaar van het AK; winnaar van het bergklassement en meerdere ritwinsten van zijn makkers....dat krijg je ervan als je 3 grote ronde winnaars; voormalig tourpodiumrenner en een voormalig wereldkampioen in je team rond hebt rijden... ;)

Dat betten tegen de nationale spoorwegmannen pakt in een ronde altijd slecht uit. Krijg echt het gevoel dat ik moet overcompenseren voor het missen van Eganito in de Giro...

Laatst gewijzigd
Mindless

Morkov blijft gewoon de lead-out van Bennett.

KV

'@nasibal

Bij mij voorlopig enkel WVA als dure (>1milj) Pog/Rog teammaat maar kun je natuurlijk niet als louter teammaat zien.

Het Thomas geld dan verschuiven naar een extra (naast Bennett) topsprinter met ook veel kans op groene trui eindpunten (neig nu naar Demare) lijkt me geen slecht idee.

Maar snap zeker wel je punt dat hij de meest zekere 3de man lijkt, maar iets zegt me dat hij dit niet zal worden.

Sjonge Jonge

Padun toegevoegd voor 1 miljoen.
Geen geld voor een podiumkandidaat!

Ludi

1mil voor padun

nasibal

'@La Primavera

Ik dacht aan iemand anders, maar ik snap waar je enthousiasme vandaan komt. Je moet roeien met de riemen die je hebt ;)

Padun toegevoegd voor 1 miljoen.
Geen geld voor een podiumkandidaat!

Hoeveel Bilbao's zouden er momenteel uit selecties geklikt worden?

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Vind Bahrein sowieso wel een lastige.
Met Haig, Bilbao, Poels en Padun 4 renners die tussen plek 5 en 15 kunnen eindigen.

KV

Ok. Geen Bahrain klimmertjes dan maar mee zeker.

La Primavera

Madouas wint op Quatorze Julliet op de Col du Portet, het kan maar vast bekend zijn. ;)

Pim96

Komt hier dan de eerst FOMO renner naar voren??

Aardappel

De Tour puzzel is alweer begonnen. Grote lijnen kan je wel al wat klikken, maar ben benieuwd naar de renners die nog worden toegevoegd.

Hahaha pff Bilbao, Pudun. Harig, Poels... Straks nog meer Bahrain dan Jumbo of UEA..

Laatst gewijzigd
basnijhuis

Wat denken jullie van O’Connor?
Fiets laatste tijd prima met de grote mannen en wellicht een kandidaat voor de bollen.

madeinstars

Poels is voor mij een vrij makkelijke 'nee'. Wil wel vaker in een voorbereidingswedstrijd aardig voor de dag komen één of twee dagen, maar in grote rondes is het sinds hij bij Sky weg is gewoon compleet waardeloos.

madeinstars

'@bas nijhuis O'Connor gaf laatst zelf aan nog te twijfelen of hij voor ritzeges of voor het klassement moet gaan en daar ga ik een beetje van huiveren Als hij voor het klassement gaat, is hij denk ik weinig waard. Voor ritzeges en bolle vind ik hem best interessant, maar dan is 1 miljoen wel weer wat prijzig.

Zadelpen

Denk dat we ons er bij neer moeten leggen, dat je hoe dan ook welke keuzes je maakt, je sowieso twee of drie stenen op je maag hebt liggen.

Denk niet dat er 1 iemand 100% tevreden gaat zijn over zijn selectie. Veel te veel uitstekende namen en te weinig plaats. Heb het nog nooit zo extreem gezien. Als je alleen al kijkt naar de sprinters. Dat lijkt wel een peleton op zich.

En dat moet zich allemaal tussen die laatste 3 kl wringen, inclusief al die ak mannen die perse van voren willen zitten. Dit worden massale valpartijen tijdens de sprints vrees ik.

madeinstars

'@Zadelpen ik heb elke Scoritoronde weer ongeveer 25 stenen op mijn maag liggen. Dat is eigenlijk ook een nadeel van zo vroeg beginnen met puzzelen. Op een gegeven moment heb je iedereen al een keer in je team gehad en de eerste keer dat zo'n renner die je er weer uit hebt geklikt een goede uitslag rijdt, is altijd weer een fijne tik op de kanis.

KV

'@madeinstars

O’Connor is wel iemand die vaak agressief koerst in 1ste groepje en (voorlopig toch) vaak wat ruimte krijgt.
In beide scenario’s zie ik hem wel zijn geld waard zijn, maar een Caruso zal het (wss) wel niet worden.

La Primavera

Ik heb juist erg vaak het probleem dat ik bepaalde renners echt niet in mijn team wil. Daarin moet ik mezelf soms remmen. Zo'n Gaviria/Viviani afgelopen Giro. Die presteren uiteindelijk gewoon goed en hadden wellicht een Ewan uit mijn team bespaard.

madeinstars

'@Tompot dat is tegenwoordig heel normaal. Je loopt een beetje achter op het gebied van sociale en culturele ontwikkelingen.

On topic: Ik vond Higuita wel een interessante optie, maar die rijdt dus helemaal niks tussen L-B-L en de tour? Weet iemand of er iets met hem aan de hand is?

De Tourminator

Het blijft toch afwachten wie er uiteindelijk echt mee gaan doen.
Voorlopig in mijn team Pog, Rog, Thom, WvA, Ala, MvdP, Bennett. Maar dan geen ruimte voor een 2e dure sprinter Ewan, Demare, Sagan of Ackermann ..... we zullen dus best nog wat gaan schuiven.
Ik zie ook weinig in 500K of 750K renners.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

'@madeinstars
Higuita staat hier ook zeker op de radar. Overigens doen Colombianen het de laatste tijd wel vaker goed met een lange break en daarna zo’n grote ronde ;) . Ben wel benieuwd naar hoe hij er zelf over denkt, het AK lijkt er bij hem (vooralsnog) niet in te zitten. Wel nog heel jong eigenlijk en met een degelijke punch kan hij best een aantal punten scoren. Nu maar interviews af wachten...

Milanjacks

'@detourminator

Een Ewan/Bennett/Demare thuis laten zodat je MVDP mee kan nemen lijkt mij geen goede optie. Je hebt een klepper nodig voor de vlakke sprints die je op zeker in de top 5/6 kan zetten. WVA/MVDP kan je in dit soort etappes geen kopman maken.

Laatst gewijzigd
Ludi

Dus geen? Huh

Milanjacks

'@KJ

Heb het aangepast mijn zin stond verkeerd.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 38 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.