Matje (sorrymenschendiehierniettegenkunnen) zal ook wel 1 a 2 ritten pakken in de Tour incl geel paar dagen. Daarna vind ie het mooi geweest en gaat zich vooreiden op de OS. Leuk om te kijken en niet onoverkomelijk als je hem skipt in je Poel. Pa dun tsss.
Ik neem hem dus niet mee en ga gewoon genieten.
Ik zou WvA inruilen voor Démare oid. Sterker nog, dat heb ik net gedaan.
Wout kan heel veel punten gaan pakken op heel veel verschillende manieren, maar:
- het is niet bekend of hij meesprint
- het is niet duidelijk of hij meeklimt
-zoals het er nu uitziet, zijn zijn grote concurrenten in het openingsweekend in ziedende bloedvorm
- hij is mogelijk nog in vorm groeiende na een blindedarmoperatie.
Dan houd je tijdritpunten en mogelijk teampunten voor Roglic over, met her en der mogelijk met punten in een ontsnapping (waarschijnlijk op de dag dat je hem niet verwacht)
Die vier miljoenen kun je beter investeren in een fonkelende sprintequipe, waarvan je in ieder geval (ongelukken daargelaten) wanneer je de mannen moet opstellen.
Pff inderdaad, als je met zekerheid en een gerust hart deze MvdP thuis laat ben je mijns inziens niet goed bij je hoofd. Ik heb m voorlopig er niet in staan en ook nog niet gehad, op basis van z’n doelen en vroege afstappen etc. Maar als je benen zo goed zijn dat je altijd je doelen voorbij fietst... tsja... hij kan zo 4 etappes pakken haha.
'@vevie
Wilde het net delen haha, met het wegvallen van Bennett heb je altijd nog genoeg andere top-sprinters aan het vertrek staan. Kopman wordt wel een beetje een loterij dan want met Bennett weet je gewoon dat hij top3 gaat eindigen. Denk dat het tandem Démare-Ewan dan veel vaker gekozen gaat worden...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.