Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 42 ... 258 259
steefje9

Mvdp

vevie

Vd Poel wel sterk, hoor. Die pakt toch heel sterk twee ritsen in Suisse. Het eerste geel kan hij echt pakken.

daanbrkh

En morgen nog zo’n grote kans voor hem... stond er eigenlijk niet in bij mij maar hij is wel echt in grootse vorm

nasibal

Ik hoop dat Matthieu zichzelf in veel pouletjes aan het fietsen is.

-Wielerfan

Wie is de laatste man in het treintje van Caleb Ewan?

Caene91

'@Wielerfan

Ik denk De Buyst

marconeuvel

Ha die Mathieu. Was niet van plan om hem in mijn team op te nemen. De reden waarom ik hem eigenlijk niet wil, is na vandaag en gister nog steeds niet veranderd. Maar toch, hij bevestigt hier wel maar weer eens hoe sterk hij is en dan ga je toch weer wat twijfelen. 😄

Wicked Wout

Mathieu wat doe je?! Zo neemt alsnog iedereen je op in zn team!

mrtheyoung

Krijg bij vd poel nu een beetje een Yates gevoel, te vroeg te goed, lastig

La Primavera

Matje (sorrymenschendiehierniettegenkunnen) zal ook wel 1 a 2 ritten pakken in de Tour incl geel paar dagen. Daarna vind ie het mooi geweest en gaat zich vooreiden op de OS. Leuk om te kijken en niet onoverkomelijk als je hem skipt in je Poel. Pa dun tsss.

Ik neem hem dus niet mee en ga gewoon genieten.

Laatst gewijzigd
daandej

Hoeveel pure sprinters nemen jullie mee ? Ik zelf heb er 6 en dan mvp en wva erbij denk 1 te weinig als er 7 ritten echte sprints zijn

nasibal

Eerder 1 teveel denk ik Daan.

daandej

Zit ook nog laporte en cobrelli bij @nasibal

daanbrkh

'@daan
Die twee reken ik ook wel als echte sprinters. Tenzij Viv mee doet en Sonny moet gaan knechten voor Padun...

callmeal

9 topsprinters kan prima als je Pog of Rog durft te skippen

Arne Riis

Ik zou WvA inruilen voor Démare oid. Sterker nog, dat heb ik net gedaan.

Wout kan heel veel punten gaan pakken op heel veel verschillende manieren, maar:
- het is niet bekend of hij meesprint
- het is niet duidelijk of hij meeklimt
-zoals het er nu uitziet, zijn zijn grote concurrenten in het openingsweekend in ziedende bloedvorm
- hij is mogelijk nog in vorm groeiende na een blindedarmoperatie.

Dan houd je tijdritpunten en mogelijk teampunten voor Roglic over, met her en der mogelijk met punten in een ontsnapping (waarschijnlijk op de dag dat je hem niet verwacht)

Die vier miljoenen kun je beter investeren in een fonkelende sprintequipe, waarvan je in ieder geval (ongelukken daargelaten) wanneer je de mannen moet opstellen.

daandej

Wie is viv?

Arne Riis

Viviani?

T0mDum0ul1n

Vooral geen MvdP meenemen!

Hier staat hij er zonder enige twijfel in. Net al Van Aert. Buitencategorie renners die op zeker gaan scoren.

Hier 7 sprinters mee + Van Aert. Met 1 echte kopman (Bennett) en daarnaast de categorie 1,5 - 2,5 miljoen.

Mindless

Pff inderdaad, als je met zekerheid en een gerust hart deze MvdP thuis laat ben je mijns inziens niet goed bij je hoofd. Ik heb m voorlopig er niet in staan en ook nog niet gehad, op basis van z’n doelen en vroege afstappen etc. Maar als je benen zo goed zijn dat je altijd je doelen voorbij fietst... tsja... hij kan zo 4 etappes pakken haha.

daandej

Wat verwachten jullie van stuyven ? Die sprintte vorig jaar 9 keer mee alleen dit jaar heeft die nog geen 1 sprint gereden

Mazza

B. Coquard kan toch ook een aardig bergje op of heb ik dat nou helemaal mis en in de vlakke Etappes zeker top 10.

Imbatido

Ben wel benieuwd hoe Alaphilippe etappe 1 aan gaat pakken in de Tour, want het is wel duidelijk dat hij Mathieu in de laatste kilometer daar niet gaat verslaan.

vevie

Bennet knieproblemen. Als dat echt zo is gaan veel poultjes er anders uitzien

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/bennett-kampt-met-knieproblemen-en-zet-streep-door-baloise-belgium-tour

daanbrkh

'@vevie
Wilde het net delen haha, met het wegvallen van Bennett heb je altijd nog genoeg andere top-sprinters aan het vertrek staan. Kopman wordt wel een beetje een loterij dan want met Bennett weet je gewoon dat hij top3 gaat eindigen. Denk dat het tandem Démare-Ewan dan veel vaker gekozen gaat worden...

1 2 ... 42 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.