Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 5 ... 258 259
Treenert

'@ivo001: dan is er voor jou nog wel hoop en ben je wel ziek maar nog niet verslaafd.

Rawolf

In de GIro 0 Ineos mee, hier ga ik dat eens flink compenseren met 4 stuks.

Ajvenema

'@ivo: Jij snapt het spel gewoon niet. De lol zit hem in het eindeloos puzzelen, de ronde zelf is vaak toch een aaneenschakeling van teleurstellingen ;)

michael rasmussen

Als je naar de prestaties vd. afgelopen 2 jaar kijkt zou Thomas nooit meer dan 3.5 mogen kosten. Is ook al 35!
De Haai mag eigenlijk ook niet meer dan 750k kosten.

hartstikkebedankt

Ik hoop wel dat ze rekening houden in de prijzen met de doelstellingen van een aantal renners (S. Yates, Mollema, Nibali bijv.)

n3razzurri

Ik kijk nu al uit naar de wegwerpgebaren op de finish met Merlier, Philipsen en MvdP

Milanos Kateros

Sommige van jullie geven mij het vermoeden toegang te hebben tot een geheim gezelschap die wel het parcours en aankomsten van de tour goed kunnen zien.. dat maakt mij toch wel jaloers. ;)
Op touretappe en dergelijke sites vind ik deze maar van een paar ritten. Heeft iemand een betere overview van het parcours en de verschillende ritten gevonden?

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

La Flamme Rouge

Pim96

Ik heb op aanraden van @Arjenzvob het Wielerrevue gekocht. Inderdaad lekker ouderwets in het zonnetje etappes en prognose doorlezen. Per etappe prima beschreven. Ik ga alleen zelf nog even sommige muurtjes en finish bekijken via Google Maas en dan ben ik weer goed ingelezen in het parcours.

vevie

Landa gaat hier sowieso mee doen voor het podium. Is op papier alleen minder dan Pog, Rog en Thomas.

Als je naar de prestaties vd. afgelopen 2 jaar kijkt zou Thomas nooit meer dan 3.5 mogen kosten. Is ook al 35!
De Haai mag eigenlijk ook niet meer dan 750k kosten.

Lastig. Valt wat voor te zeggen, maar met het Ineos treintje is Thomas toch wel meer favoriet dan een Mas, López, etc. En oud winnaar. Ik zou 5 mil wel normaal vinden. En Carapaz 4.5 mil. Die prijzen verwacht ik ook.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

'@vevie
Dat ligt eraan in hoeverre hij hersteld is van zijn val in de Giro. Als hij amper op de fiets heeft gezeten voor de tour zie ik hem niet top5 rijden. In de tijdritten gaat hij sws veel tijd verliezen natuurlijk. Ook is het niet echt een grote puntenpakker en met dit parcours (weinig pure bergettapes) zal hij ook al is hij voldoende hersteld, niet al te veel punten gaan pakken. Nou kan je natuurlijk nu al zeggen dat je hem niet meeneemt maar als hij straks voor 2 mil te kiezen is en je mist nog net een stabiele renner die top7 kan rijden en de laatste week altijd goed is, zou hij natuurlijk zomaar weer in je team kunnen belanden.

Laatst gewijzigd
michael rasmussen

Landa voor 2 miljoen is een no brainer

Ajvenema

Volgens mij is dit idd een klassiek anti-landa parcours. Veel TT kilometers, veel tricky heuvel/platte etappes en weinig bergop finishes. En dan ook nog met die blessure. Wordt denk ik lastig... Zou ie niet beter op de Vuelta kunnen mikken? :)

Mazza

Ik zou Pogacar en Roglic niet meenemen!
Ze zijn in dramatische vorm dus dat is de gouden tip!

vevie

Ooh, zijn we serieus dat Landa gaat rijden 😁? Ik dacht ik speel het spelletje gewoon mee. Hij kan toch nooit fit genoeg zijn om hier met enige ambitie te starten? Ook nergens berichtgeving gezien dat hij zou rijden. Oké, op PCS, maar geen enkele nieuwsberichten. Ik kan ze ook gemist hebben, dat wel. Die kan idd toch beter richting Vuelta?

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Ik denk wel dat als Landa enigzins fit is hij gewoon gaat starten. Acht de kans echter wel vrij klein dat hij dat is. Hoop dat Bahrein gewoon lekker voor ritwinst gaat, dan hebben ze op papier wel een paar interessante renners

Ludi

Ik zie Bahrein best weer een heel team toffe renners oproken en uitschakelen voor Landa plekje 5-8 👌 echt top tactiek.

Ik verwacht geen berg punten van specifiek landa, maar onder de 3m is het wel een overweging waard

albert n

Landa neem ik al jaren niet meer mee. Altijd gewond en eruit. Geef Colbrelli maar eens de ruimte. Er zitten toch wel een paar sprints voor hem bij.

Sjonge Jonge

Landa doet niet mee aan de Tour:

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210526_94314579

Ab Normaal

Landa gaat volgens mij gewoon naar de Vuelta. Bilbao en Poels mogen voor eigen kans gaan.

Sloddies

Sloddies kijken reikhalzend uit naar prijsstelling. Voor het parcours

https://www.letour.fr/en/stage-1

Kunt van daaruit alle etappes + profiel aanklikken. Sprinters zullen niet in het geel komen dit jaar!

Daan Brakenhoff

'@sloddies
Bedankt voor je linkje!

Die fransen willen natuurlijk Alaphilippe weer in het geel hebben ;)

Ludi

Ligt eraan wie allemaal "sprinters" zijn. Etappe 1 kan best worden gewonnen door een "sprinter". Alleen niet door alle sprinters. Ewan won ook op Hatta dam voor Bennett en Demare vorig jaar

Laatst gewijzigd
Bode80

En waarom is de finish van de eerste etappe vergelijkbaar met de Hatta dam? Ik zie toch duidelijk verschillen.

Ludi

Klopt, gaat heel erg aan het koersverloop liggen. Maar de finish van etappe 1 in een vacuüm is niet per se anti sprinters. Alleen niet alle sprinters kunnen dat en niet alle sprinters zullen er nog bijzitten.

https://www.letour.fr/en/stage-1

TOV

https://www.procyclingstats.com/race/uae-tour/2020/stage-2/today/profiles

Of bv

https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2019/stage-4/today/profiles

1 2 ... 5 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.