'@Daan Brakenhoff: Dat verbaasde me: bijna iedereen die ik wilde. De Slovenen, Gaudu, MAL en flink wat renners van 1-1.5m die het goed zouden kunnen doen, zoals bijv. Valverde en Uran. (Die wisselen mogelijk nog). De enige vaste klant in de AK top 4 die ik mis is Thomas. Het is hem of Carapaz, geen idee welke keuze beter uitpakt, maar ik heb voorlopig voor de laatste gekozen omdat ik het een heerlijke renner vind. Als ik me echt kwaad zou maken, zou ik MAL nog kunnen upgraden naar Thomas, maar dat zou wel erg ten koste gaan van de breedte van mijn team.
Om er maar eens een Scorito-klassieker uit te gooien: het budget lijkt erg ruim dit jaar 😉
@arne riis
Zou ik altijd doen, Thomas pak je gegarandeerd tijdrit punten mee, terwijl er niet heel veel pure bergetappes zijn voor MAL om punten bij elkaar te fietsen. En dan is de vraag hoeveel meer punten gaat MAL in die bergetappes meer bij elkaar fietsen dan een Thomas?
Ik had Oeroenburu eigenlijk als redelijk solide pick in mijn selectie maar toen zat ik eens te kijken met al die springveren is hij vaak de 10de renner van de dag in mijn equipe. Gat dus niet meer mee, in tijdritten kom ik wel nog veel te kort maar welke tijdrijders zijn er bij de tweede tijdrit nog bij.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.