Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 87 ... 258 259

Voor mij is deze discussie essentieel.
Ik heb nog 1,5 Miljoen en twijfel tussen Bouhanni en Laporte. Ik zoek iemand puur voor het vlakke, massasprints.
Voor iets zwaarder werk heb ik meer dan genoeg opties.
Ik heb geen emotionele bezwaren tegen Bouanni, ik wil gewoon punten..
In mijn optiek is Bouhanni dan toch de logische keuze voor de pure massasprint?

Mijn volgende keuze kwestie en dat is waarschijnlijk de laatste om mijn team compleet te maken en ga ik waarschijnlijk ook pas maken als de teamplannen naar buiten zijn gekomen. Toch benieuwd naar meningen:
Ik heb nog 1 miljoen over en ik wil hier een klimmer voor, het liefste 1 die er toch perongeluk ook een klassementje bij fietst of her en der scoort in een punch/heuvel etappe.
Twijfel tussen veel mooie opties: Bilbao, Haig, Padun, Konrad, Nibali, O'Connor, Mollema? 1 plek.

Wout Geuns

'@Maarten heb je Van Poppel?

Wout Geuns

Ik zou Haigk of O’Conner pakken maar ja wie ben ik ik heb niemand onder 1,5 buiten TT

Valvuillerdemoz

'@Maarten: het lijkt erop dat dat in jou optiek zo is, ja. In mijn optiek ook, maar toch heb ik Laporte wel en Bouhanni niet. Maar ik heb al redelijk genoeg voor de vlakke sprints en hoop dat Laporte daar nog wat extra's in oplevert. En Laporte is volgens mij wel in heel goede vorm.dit jaar.

Edit: en wil je ff niet meer twee post achter elkaar posten? Nou weet niemand meer op welke ik reageer en is het lang zo leuk niet meer.

Laatst gewijzigd
M@thijs

Waarom gaan wij ervan uit dat hofstetter sprint als hij greipel in zijn ploeg heeft
Lijkt me de laatste tijd toch juist te knechten of mis ik iets?

KV

Hangt er natuurlijk van af of Greipel idd rijdt. Is nog niet officieel bevestigd. ISUN communiceert altijd wel helder over de doelstellingen per renner dus we zullen wel zien wie de beoogde sprinter wordt.

Ludi

Ook wel typisch dat Scorito iedere nieuwe renner van PCS toevoegt aan beschikbare opties, zelfs vandaag nog een paar van ISN, maar dat ze van alle renners Zabel en Greipel als enige niet toevoegen. Beetje jammer

Thomberg

'@maarten ik heb een goed gevoel bij higuita (ook punch) en o’conner. Alhoewel die laatste wel 9de in AK wordt maar mss weinig punten pakt omdat er in bergritten ook andere renners door ontsnapping al punten wegkapen.

Ik heb een heel goed gevoel over van Poppel. Heb eerder dit jaar mooi interview gelezen over zijn fysieke problemen (allergie?) die nu opgelost zijn door ander dieet. Kortweg was hij altijd heel moe. Nu hij fit is en dit jaar leuk rijdt wil ik hem wel nemen. En waarom ook niet?

Nee van Poppel heb ik niet, het wordt toch Laporte of Bouhanni.

Ok na 2 reacties toch misschien van Poppel overwegen, dan wordt t Poppel of Bouhanni, laat ik Laporte links liggen, wat ik aangaf, voor het net iets zwaardere werk heb ik genoeg renners.
O’Connor overweeg ik zeker. Higuita niet, zoek het meer klimmende type. Alle 1 miljoen mannen van Bahrein blijven een optie..

MichielH

'@Valvuillerdemoz
Hij doet het gewoon meteen weer!

John Bidon

Laporte is WvA light, overal goed in maar niet top. Zelfs paar aardige TT uitslagen gereden.

Mcburnie

Laporte, bouhani en van Poppel staan er allerdrie in bij mij, lekker sprinten met die hap:)

zitvlees

Mocht Bennett niet mee doen, dan lijkt de invuller Cav of ballerini alsnog een must aangezien Morkov de kar aan trekt?

stel Cav wordt 2,5 mil, zou je hem meenemen? ik overweeg het alvast

Antonini

2.5 is wel echt veel, dan zou ik eerder voor merlier gaan. Voor 1 zou ik Cav wel nemen. Zie hem sowieso geen 3 weken rijden maar wel 4-5x keer top 5.

MichielH

Met de quick-step trein, die klik ik er dan meteen in.

Wout Geuns

Ik twijfel over Aranburu of Bonifazio wie kan ik best nemen voor te sprinten?

Thomberg

Boni zal vlak gaan sprinten en ara niet. Denk wel dat de laatste meer punten oplevert maar dan moet je hem wel goed opstellen

madeinstars

Dat ligt aan wat je team nodig heeft, want zijn niet dezelfde types.

Ludi

Ik verwacht cav 2.5-3.5m, met dqs trein en hype. Als ie gaat.

La Primavera

haha, staat die eigenlijk al in het lijstje van La Primavera? ‘Kan je nou wel of niet teampunten krijgen in een tijdrit?’

Zeer zeker! Puntje 10, en je kan hem terugvinden op pagina 7 van dit topic of pagina 44 van het Giro topic. ;)

Antonini

Als ik er een wedje op mag leggen dan zou ik 1.5m zeggen voor Cav

MichielH

Die weddenschap ga je zeker verliezen.

Ludi

Cavendish, die in België Ewan merlier ackermann Groenewegen klopt, net zo duur als Cortina 🤔🥲

1 2 ... 87 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.