Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 88 ... 258 259
Lo Zar

Groenewegen had m makkelijk gepakt als z’n ketting niet van tandwiel verschoot.. kijk maar na

Melkboer

Cav wordt 3 miljoen

Antonini

Laat mij die prijs nou gewoon ff drukken

Rawolf

Cav word 2 miljoen, in de Vuelta

Ketjap Manis

Cav 4 millie, gr de stagiair

Zadelpen

Maar Bennet is definitief out dus?

M@thijs

Cav onder de 3m met 8 vlakke sprintritten is een no brainer

KV

Maar meer dan 3 neem ik hem niet mee denk ik. Zo extreem consistent kunnen we hem toch niet noemen, behalve in een rondje van Turkije ofzo.

ZK

Alleen had Cav meeste rondjes geen Morkov voor zich op laatste na...

zitvlees

hoe zou Cav uberhaupt een grote ronde verteren? heeft ie recentelijk een hoogte stage of berg tourtje gehad?

Imbatido

Laat ze Cav maar 4 miljoen maken. Er zijn al wel genoeg no-brainers.

Na die column van Lefevere geloof ik eigenlijk niet echt meer in de deelname van Bennett.

Lo Zar

Voor tijdens het wachten op het prijskaartje van de Gorilla een sprintanalyse van Ackermann en waarom hij niet mee mag:
https://www.youtube.com/watch?v=kuPjt54VtVs
Indien link niet werkt, copy ende paste:
Pascal Ackermann SNUBBED for Peter Sagan Green Jersey Goal at Tour de France 2021

Kannibaal van Schepdaal

'@La Primavera: Eventuele toevoeging aan je 'greatest hits'-lijst van dit forum, nadat ik dezelfde comment al opvallend vaak voorbij zag komen de afgelopen weken: "Na jaren meelezen heb ik besloten om ook eens iets te posten."

Ludi

Na jarenlang gepost te hebben heb ik ook maar eens besloten mee te lezen :)

KV

'@ZK

Rit 3 van de Belgium Tour was ook een sprint, met Morkov...

Wout Geuns

Dus Aranburu sprint niet mee op het vlakke wat die in de Dauphine wel deed das raar, maar heb nog vlakke spurter nodig dus dan zet ik hem er terug uit

KV

Heb jij in de Dauphine veel vlakke sprints (= vlakke aankomst én geen heuveltje kort ervoor) gezien?

user26842

Goedemorgen allemaal.
Wat een lekker gevoel om met dit mooie weer al helemaal in de stemming te komen voor de tour.
Puzzelen helpt daar erg in mee.
Zijn er mensen die via de DM hun licht over mij selectie willen laten schijnen.

Fiepke

Als Aranburu zou zich best kunnen mengen in de pure vlakke sprintetappes, maar die zie ik niet voor de top 10 plaatsen gaan; hoogstens plek 10 tot 15. Dan kun je voor hetzelfde bedrag ook voor een Bonifazio gaan.

@Sloddies, terecht dat Bonifazio qua vorm zeker niet heel slecht is, maar het was meer als nog niet helemaal duidelijk wat zijn vorm gaat zijn om echt veel punten te pakken. Voor 1 miljoen als extra optie in je sprintformatie geen slechte keuze.

In feedback op mijn team heb ik ook wel interesse, maar moet eerst maar eens tot een team komen dat ik zelf uitgebalanceerd genoegd vind haha.

nasibal

'@Sniekey

Ik daag je uit om op pcs de laatste keer te vinden dat aranburu in een vlakke massasprint een poging gewaagd heeft 😉

Antonini

Op de training schijnt hij heel snel te zijn in de vlakke sprintjes

zomaareens

ze zouden toch afgelopen maandag beslissen voor bennett? geen nieuws nog, wel?

Odin

Het lijkt mij heel sterk dat Aranburu zich in een vlakke massasprint gaat mengen met zoveel sprinters aanwezig... als het iets oploopt of het is een uitgedund peloton zal hij meesprinten. Maar buiten dat, zie ik hem niet meesprinten.

Laatst gewijzigd
daan_zeelen_811806

Per toeval kwam ik gisteren Aranburu tegen op het terras. Na een kort gesprek vervolgde hij zijn weg maar riep wel nog: "participo en sprints planos!"

Valvuillerdemoz

Los van de sprinter Aranburu, die in een vlakke sprint vast niet heel hoog zal eindigen, als ie al meedoet. Ik heb volgens mij überhaupt nog nooit iemand van Astana in een massasprint zien meedoen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 88 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.