Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 9 ... 258 259
Antonini

4m voor van Aert wordt een enorme hersenbreker met zijn recente blinde darm

Milanjacks

4m voor van Aert wordt een duidelijk nee. Vorig jaar haalde van Aert zoveel punten binnen in de sprintetappes omdat er niet heel veel goede sprinters aan de start stonden. Nu staat de hele wereldtop er. Ook kreeg van Aert veel punten in bergetappes omdat TJV de koers in handen had. Het is maar zeer de vraag of dit weer het geval gaat zijn.

Westland95

Wat een prijzen.

vevie

Bilbao, Konrad en Kwiat en miljoentje. Toch interessante prijzen voor de eerste twee.

Je kunt met dit budget toch zeker keuzes moeten maken. Je kunt veel toppers meenemen, maar niet als je toch een beetje een balans wilt. Of je zult een zwakker sprintersploegje moeten meenemen.

Laatst gewijzigd
Milanjacks

Waarom staat Valverde erbij? Die rijdt toch alleen de OS en de Vuelta?

Westland95

Oeh 1 klassementsman die al tijdenlang in vorm is is zeer zacht geprijsd.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Moeders tieten. Pello en Konrad voor 1 miljoen gaan allebei mee.

Wilco 2 miljoen??

Laatst gewijzigd
vevie

Bedoel je Wilco voor 2 mil? Bij mij gaan Pello en Patrick ook zeker mee voor die prijs.

Laatst gewijzigd
Maestro Mello

Ik sta ervan te kijken, maar je moet inderdaad serieuze keuzes gaan maken met dit budget. In tegenstelling tot wat hier eerder voorbij kwam dat je gemakkelijk alle kleppers er wel even bijklikt.

Milanjacks

Rijmt de naam van desbetreffende renner op hapjespan?

Westland95

Met Aranburu z'n vorm is de prijs van 1 miljoen ook niet verkeerd.

Westland95

'@MilanJacks Nee, maar die gaat ook mee!

rubenvvs1999

'@MilanJacks Pierre Rolland? ;)

Laatst gewijzigd
PieterZegen

Het budget is zowaar aan de krappe kant deze keer. Ik probeerde voor de grap alvast een teampje te maken en na 16 renners nog maar 2.75M over. Dat gaat hem niet helemaal worden, moet nog 4 renners die meesprinten en de goedkoopste daarvan zijn eigenlijk 1.5M.

Gaat wel lastig worden: met Pog, Rog en een goed sprintteam heb je eigenlijk geen ruimte meer voor AK renners van 3M of meer (Thomas, Carapaz, Lopez, Mas, Landa). Wil toch eigenlijk wel heel graag Carapaz en Lopez in mijn team. Nu al lastig....

Westland95

8 sprintetappes, en ook nog wat etappes waar de klimmende sprinter mee kan. Er gaan veel miljoentjes naar de sprinters.

Dingetje

Veeeeel te ruim budget

Antonini

Landa maar 3 miljoen, meteen erin geklikt, was enorm in vorm bij de start van de Giro... Simon Yates 2 miljoen?

StijnvanA_

Vind het budget juist niet ruim. Je klikt Tadej, Primoz, Geraint en Sam erin en je bent je halve budget al zowat kwijt.

Westland95

In 2019 een zelfde soort scenario met Simon. Eerst Giro toen Tour, ging vervolgens lekker aanvallen en won 2 (bijna 3 zonder afgelasting) etappes. Interessante renner.

arjenzvob

Wat een budget!!!! Zo ruim...

danusz1986

Volgens mij is er al wel een keer 58 miljoen budget geweest dacht ik.

La Primavera

Grootte van het budget zegt niks als de renners gemiddeld gezien ook duurder zijn. 7/6,5/5 voor de drie duurste AK mannen is ook meer dan normaal.

Milanjacks

Als iemand met enige marge na etappe 5 de gele trui pakt(30 seconden) dan zie ik de kans groot in dat desbetreffende ook tot etappe 17 het geel behoudt. Iets om rekening mee te houden. De parcoursbouwer heeft er alles aan gedaan om tot etappe 17 geen beslissingen te forceren.

Aanklampen

Westland, weet je zeker dat ie een klassement wil gaan rijden?? Denk het nl niet/

ShotSamuel

Froome 1,5 miljoen jongens. Koopje!

1 2 ... 9 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.