Zo bizar is het toch niet als je de finale zag? Er konden uiteindelijk maar twee man echt sprinten van een heel peloton. Overal was het verscheurd, dan is het niet gek dat je de benen niet meer hebt als je een gaatje moet dichten. Los van het feit dat Jakobsen uberhaupt nog wat inhoud kan missen.
Bardet redt mijn dag, jammer dat ik hem niet kopman durfde te maken. Carapaz eruit vind ik toch wel enigszins jammer. Leverde toch telkens 3 puntjes op in de overgangsritten, maar zonder gekkigheid neemt dit wel redelijk wat getwijfel weg in de meer bergachtige ritten. Op de meeste nieuwssites zie ik artikelen rond het uitvallen van Richie pas recentelijk geplaatst worden, dus het lijkt mij inderdaad en DNF
Stond gelijk met Kevinraar. Ook een klein beetje gezakt, maar sta nu zo'n 20 Scoritopuntjes voor.
Hopelijk komen er geen etappes meer waar de break het haalt zonder een enkele renner uit mijn team. Wel al een bijna een week geen enkele bankpunten. Gisteren helaas niet Trentin durven cappen. Tijd om verder te klimmen. Morgen met meer dan 50km klimwerk aan 5% stijgingspercentages zou daar een mooie kans op zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.