Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 100 ... 109 110
Milanjacks

Jakobsen reed dus niet lek. Wat bizar zeg.

La Primavera

Zo bizar is het toch niet als je de finale zag? Er konden uiteindelijk maar twee man echt sprinten van een heel peloton. Overal was het verscheurd, dan is het niet gek dat je de benen niet meer hebt als je een gaatje moet dichten. Los van het feit dat Jakobsen uberhaupt nog wat inhoud kan missen.

MarvinG

Demare op de zwarte lijst.

Fiepke

Het voelde gisteren gewoon om Demare niet op te stellen en voor het eerst deze ronde maakt hij mij 'vertrouwen' waar. Matthews tot nu toe ook steeds vooraan op momenten dat ik het niet verwacht. Gelukkig Dainese captain en na dagen van forse daling nu ineens weer veel gestegen.

kevinraar

Mijn team voor vandaag
Roglic
Mas
Martin
Vlasov
De la cruz
Ciccone
Kruiswijk
Bouchard
Jakobsen

Bank
Landa
Carapaz
Bouwman
Arensman

Laatst gewijzigd
pirazzi

Als je verwacht dat Roglic de etappe wint levert Bouwman meer punten op dan Jakobsen. Het is ook maar de vraag of Jakobsen de finish haalt als ie gisteren al zo slecht was.

johnnyvdlaar

Als Jakobsen de finish niet haalt, kan roglic zelfs nog de groene trui pakken

Timvideo

Als Jakobsen gisteren in de finale afhaakt kan het zomaar gebeuren dat hij vandaag of morgen afhaakt. Hoeveel kansen zijn er nog voor hem om te winnen, en hoeveel bergen komen er nog aan?

ditisdavid

Tratnik boven Van Hooydonck verkiezen als negende man vandaag lijkt erg prettig uit te gaan pakken...

Thomberg

Zal je zien, Demare wint vandaag 🤣

La Primavera

Als Demare ook maar 10% van de energie van vandaag had gebruikt in de afgelopen weken, had hij mee kunnen sprinten. Wat een uberlul.

Lance Beenstrong

Toch leuk, 61% heeft Pidcock, minder dan 13% heeft m vandaag opgesteld. Zelf met Tratnik 1 iemand in de kopgroep, hoop dat Roglic rood pakt ivm teampunten v Hooydonck

La Primavera

Hahahahahaha Demare toch nog 15e.

Milanjacks

De dag winnaar had Pidcock op de bank. Met 4 jumbo's begin ik nu wel te balen dat TJV het geel maar niet pakt. Als het morgen niet gebeurd gaat een bekertje nog lastig worden, zak gestaag.

arjenzvob

'@Milanjacks, het geel heeft Roglic al vanaf dag 1. Dat hij daarnaast toen ook rood en groen pakte was bonus.

ditisdavid

Dat Roglic nu nog steeds niet terug in het rood is mag echter wel een verrassing heten.

Thomberg

Wat een drama op deze manier. Als er zelfs geen klimmers meer zijn die interesse hebben in een kopgroep, weet ik het ook niet meer

jenzrscl

Pidcock voor 1 keer gebankt :( gelukkig wel nog vine..
Sterk btw van vine, zijn vak zag er niet proper uit!
Morgen ga ik carapaz opstellen en cort! En hopen dat padun nu eindelijk ook eens wat doet

pirazzi

Toch 0,1% gestegen met 3 punten boven het gemiddelde.

jenzrscl

Geen carapaz dus 😂😅

pirazzi

Carapaz DNS. Niet gestart, dat is ook lang geheim gebleven.
Of PCS heeft het fout en is het DNF.

Laatst gewijzigd
Drossard Kudus

Bardet redt mijn dag, jammer dat ik hem niet kopman durfde te maken. Carapaz eruit vind ik toch wel enigszins jammer. Leverde toch telkens 3 puntjes op in de overgangsritten, maar zonder gekkigheid neemt dit wel redelijk wat getwijfel weg in de meer bergachtige ritten. Op de meeste nieuwssites zie ik artikelen rond het uitvallen van Richie pas recentelijk geplaatst worden, dus het lijkt mij inderdaad en DNF

kevinraar

maar 54 punten gehaald gezakt van 88.2 86.2 gaat nu echt de slechte kant op

Benzardi

Zo stijg je 3% en zo daal je 3,5%, naar 58,8%.............wat een ronde, wat een ronde is dit, zou de commentator van de NOS zeggen.

De Duracelli's gaat nu maar voor de dag scores en laat de ronde links liggen. ;)

Timvideo

Stond gelijk met Kevinraar. Ook een klein beetje gezakt, maar sta nu zo'n 20 Scoritopuntjes voor.

Hopelijk komen er geen etappes meer waar de break het haalt zonder een enkele renner uit mijn team. Wel al een bijna een week geen enkele bankpunten. Gisteren helaas niet Trentin durven cappen. Tijd om verder te klimmen. Morgen met meer dan 50km klimwerk aan 5% stijgingspercentages zou daar een mooie kans op zijn.

1 2 ... 100 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.