Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 101 ... 109 110
De Tourminator

Wat een K Vuelta …. Ben gezakt tot onder de 70%. Carapaz, Schachmann, Pidcock, Demare ….. het is allemaal niks in mijn team. Roglic en Kuss mogen vandaag toch eens laten zien dat ze deze Vuelta willen winnen!

Mazza

Bagioli in de rit van vandaag??

KV

Euh, wanneer anders Marijn?

kevinraar

mij team voor vandaag
roglic
mas
vlasov
martin
ciconne
kruiswijk
de la cruz
bouchard
jakobsen

Mazza

Hahaha ik bedoelde of hij deze etappe aan kan en in de top10/20 kan eindigen vanuit het peloton

KV

Natuurlijk moet je hem vandaag opstellen. Is niet zo zwaar en finish ideaal voor hem.

MarvinG

Roglic (c)
Bernal
Padun
Martin
Lopez
Bagioli
Padun
Landa
Ciccone

Wilde net Cort nog erin wisselen voor Landa. Maar zie dat ze al vertrokken zijn.

ditisdavid

Storer (C)
Roglic
Bernal
Yates
Ciccone
G Martin
Kron
Padun
Matthews

De kans dat de vlucht niet (bijna) alle punten wegkaapt lijkt me vandaag klein... tenzij figuren als Kuss telkens mee willen zitten. Dan heb ik een probleem :p

Laatst gewijzigd
Stijn Lemmens

Aru vandaag kapitein

Ik ben benieuwd

pirazzi

Ook al klik ik op verversen de achterstand van de groep Eiking blijft 1:40 terwijl het in werkelijkheid 3:40 is.

Timvideo

Wat een ellende, ik dacht dat ik Kruijswijk opgesteld had. Blijkt dat ik hem op het laatste moment voor slapen nog er uit gehaald heb.

Ach achtte de kans dat Roglic rood zou pakken niet zo hoog, eigenlijk gewoon een breakaway etappe en Jumbo leek niet heel happig om renners als Kruijs of Oomen vooruit te sturen. Het is niet anders. Storer (C) kan hopelijk nog goed eindigen voor het peloton hem opslokt, anders wordt het mogelijk een drama.

Edit. Is iedereen de F1 aan het kijken vandaag? Lekker rustig zo. Geluk dat Roglic rustig binnen kwam, want ik denk dat een hoop hem als Captain hadden. Storer helaas niet voorgebleven. Jammer voor Kruijswijk dat hij vandaag een man voor zich moet dulden. Eiking houdt zich goed staande ondertussen. Als die eerder al was weggekraakt had ik vandaag Kruijswijk gewoon opgesteld voor de teampunten, maar het is niet anders. Volgende week komen de flinke rampas.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Ook Kuss en Oomen op de bank.

Mazza

Het is hier inderdaad erg rustig

Timvideo

Iedereen heeft natuurlijk een dagje regen geboekt in de regio Spa.

Bozenik

Kruijswijk ook niet opgesteld, gelukkig toch iets gestegen naar 94,3%. Er gebeurt best wel wat deze Vuelta, maar op de overwinningen van Jakobsen na word ik er toch niet echt warm van. We hebben de beste renner die het rood maar niet wil hebben. Zijn tegenstanders komen met wat hapsnapaanvallen waar ook weinig vanuit gaat. Dan hebben we nog twee niet-toppers die maar hoog in dat klassement blijven staan en iedereen lijkt dat wel best te vinden. En ondertussen gaat de ene na de andere rit naar de vluchters. De Giro en de Tour stonden ook al niet bol van de spanning, dus wat dat betreft past het wel binnen dit jaar. Maar goed, misschien maakt de slotweek veel goed, daar zitten natuurlijk wel nog wat hele zware etappes aan te komen. En uiteraard respect voor wat mannen als Eiking, Storer en Majka hier laten zien, maar ik merk bij mezelf niet echt veel zin om de Vuelta aan te zetten dezer dagen. Hoop dat jullie dat wel hebben!

ditisdavid

Ik denk dat we het er allemaal wel over eens kunnen zijn dat dit een heel tegenvallend jaar is geweest qua grote rondes, zal ook meespelen bij de Scoritomoeheid die sommigen ervaren.

Milanjacks

Wat is dit ook voor belachelijk parcours trouwens. Het is echt constant niet zwaar genoeg om echt iets te proberen als klassementsrenner. Ik heb zin in woensdag maar verder kan deze Vuelta mij gestolen worden, en dat terwijl het in scorito nog goed gaat.

KissMyAce2.0

'@milan OK

rbc1912

Denk dat velen redelijk 'vast' zitten en dat daarom het enthousiasme een stuk minder is. Ik sta zelf op 55,7% en dat is echt laag voor mijn doen. Verbetering zit er ook niet in met de uitvallers Schachmann, Philipsen, Fraile, Carthy, Carapaz, Molano en Cimolai. Verder nog Pidcock, Lucas Hamilton en Florian Vermeersch. Dan wordt het echt 'uitzitten' hè

zomaareens

wat is er met Vermeersch? gaat gewoon sprinten morgen zeker?

Jasperdewaal11

Denk idd hetzelfde zat een tijdje boven de 99% maar toen ging de helft van mijn sprinters eruit :P
nu schommelen tussen 97 - 99 %. Hoop dat er nog wat vuurwerk komt tussen de AK mannen tot nu toe nog een beetje zo zo.

Als Bernal en Vlasov nog wat verbeteren en meer van voren gaan zitten dan heb ik er nog wat aan.

leonstar

Nu de vuelta zijn einde nadert is het wel mogelijk een aardige opsomming te maken.

Zoals altijd is het belangrijker dat je de juiste renners wel hebt dan dat sommige dure jongens tegenvallen!

De renners waarmee je dit keer het verschil kunt maken zijn:

1. Jacobsen
2. Mas
3. Dainese
4. Bagioli
5. Minali
6. Eiking
7. Cort

Dat zijn de toppers waarvan je er een paar moet hebben om hoog mee te draaien!

Verder draaien roglic, bernal en matthews naar behoren evenals de uitgevallen philipsen.

Yates, lopez, kuss , vlasov , haig, grobbschartner en bardet presteren ook redelijk maar niet bijzonder nog.

Verder een eervolle vermelding voor de beste vluchters:
Cort en storer beide erg lekker om in je team te hebben.

De grootste tegenvallers zijn;
Landa
Carthy
Schachman
Cimolai
Pidcock
Padun
Simmons

Wat een faalhazen!
4 van de 7 voor mij helaas

Voor mij helaas een 80% notering momenteel en meer zit er helaas niet in…

Hopen op een leuke laatste week
Succes allen

Mazza

Zonder Mas, Lopez, Haig, Cort, en Jacobsen sta ik op dit moment het beste ook namelijk 99.8% ben benieuwd hoeland dit nog goed gaat.
Oh ja, Gross is ook wel een renner waarmee je het verschil had kunnen maken

RvhC74

Vuelta keuzes vallen tegen zeg

Idd hier ook

Schachmann
Pidcock (must have?)
Carapaz (waarom eigenlijk gestart?)
Cimolai
Simmons (eeuwig talent)

Storer, grootste meevaller

Lance Beenstrong

'@Leon, van je rijtje renners om verschil mee te maken heb ik er maarliefst 2 gelukkig van je andere rijtje ook maar 2 al mis ik daar Demare & Carapaz. Aangezien hij mijn enige sprintkopman was(geen Jakobsen/Philipsen) Wordt een gouden bekertje onhaalbaar(ook geen Dainese/Trentin & wel Molano). Toch draai ik nog mee op ca. 96%. Met name door Storer en geen extreem foute kopmankeuzes na(op elke keer Demare in de sprint dan). Van je rijtje met redelijke presteerders heb ik alleen Vlasov.

Alles opsommende klinkt het alsof ik nog wel 5% ga zakken...

1 2 ... 101 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.