Nou Carapaz heeft minder punten gepakt dan Landa en was nog duurder ook. En vrijwel al ze punten komen van Bernal ze jongerentrui en Landa kan nog punten pakken in week 3. Dus denk dat Carapaz zeker in dat rijtje thuis hoort. Demare daarentegen doet het niet geweldig maar past niet in dat rijtje.
Heb carapaz, landa, carthy, phillipsen, koning rein en molano en geen movistars. Dus boel geld al weg, gelukkig heeft phillipsen nog wel wat punten gepakt. Maar omdat ik ook storer, eiking, cort, haig en yates heb, maak ik nog veel goed en sta nu op 95,7. Met daarbij echt slechte dagkeuzes (2x de winnaar van de dag op de bank en vaak verkeerde captain), dus met betere keuzes daar had ik in een selectie met veel afgestapten/slechte presteerders “ 99% kunnen staan. Dus veel hangt ook af van de juiste keuzes op een dag/koersverloop.
Morgen hopen dat de etappe te zwaar is voor jacobsen en demare, zodat cort besluit om mee te sprinten. Dan blijft er nog wel aardige klassering in zitten.
1/7 verschil makers (Minali, na in Giro Pasqualon te hebben gehad) en 4/7 faalhazen. Ik snap overigens nog steeds niet waarom Pidcock zo’n hoge pick rate had. Voor mijn gevoel vooral de niet Scorito-strategie-kenners. Nu pretendeer ik ook absoluut niet dat ik een Scorito kenner ben met 1 beker in 2 jaar. Maar ik weet de discussie over VdP nog bij de Tour en voor hem waren 100 redenen meer om hem te kiezen (had hem helaas niet). Pidcock valt nu dan wel enorm tegen maar in de buurt komen van 300 punten (als die 100 per miljoen regel even wordt aangehouden) zat er toch echt in geen scenario in. Hem als faalhaas benoemen vind ik dus ver gaan, want zijn potentie was er niet in mijn ogen. Dit zeg ik niet om achteraf mijn “gelijk” te halen want sta zelf ook op 75% en heb Venturini gekozen haha. Maar wou het toch even kwijt.
In het rijtje van @leon mis ik wel sprintpiet bij de toppers en carapaz bij de tegenvallers. Affin.
Uit zijn rijtje heb ik 2 toppers en 2 faalhazen
Wel heb ik de erg lekkere storer al 7x opgesteld behalve bij zijn 2 overwinningen en mede door demare al 423 gemiste punten uit de dagopstelling. 76% atm.
Dit is mijn slechtste Scorito spelletje ooit, en dat wil wat zeggen. De faalhaas ben ik toch echt zelf, maarrrr….
Ik hoop toch dat in de laatste week de jeugd de wei in kan en mag. Arendsman die zichzelf de gruwel inrijd op de mistige flanken van de verschrikkelijke Covadonga, dat Vanhoucke die even onbekende als verschrikkelijke de Alto d’el Gamoniteiru gedenkwaardig bedwingt, of Simmons, die gekke Amerikaan, maar vooral dat Bernal beseft dat die rugpijn veroorzaakt werd door ontluikende vleugels, die hij met drie of vier aankomsten bergop gebruikt om zijn slag te slaan. Het zou mooi zijn als deze wat makke Vuelta alsnog op hol slaat…
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.