Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 102 ... 109 110
La Primavera

Kijkend naar @leonstar zijn rijtje zijn dit mijn resultaten tot nu toe.

0/7 renners die verschil kunnen maken
5/7 faalhazen

Dat resulteert in een abominabel slechte score van rond de 35%.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Van deze rijtjes 0/7 renners die het verschil kunnen maken, en 4/7 faalhazen. De 90% waar ik nu op sta vasthouden lijkt dan ook een mission impossible.

Jasperdewaal11

3/7 toppers hier en 2/7 faalhazen :P

leonstar

Demare en carapaz vallen zeker erg tegen ja en had ik ook wel in t rijtje op kunnen nemen. maar zei falen niet zo erg als carthy, landa, schachman! Dat zijn de echte droeftoeters!

MarvinG

2 toppers en 3 faalhazen hier

Odin

Nou Carapaz heeft minder punten gepakt dan Landa en was nog duurder ook. En vrijwel al ze punten komen van Bernal ze jongerentrui en Landa kan nog punten pakken in week 3. Dus denk dat Carapaz zeker in dat rijtje thuis hoort. Demare daarentegen doet het niet geweldig maar past niet in dat rijtje.

leonstar

'@odin
Je hebt gelijk. Landa blijkbaar nog 53 punten. 1x 9e in etappe 3 idd meer dan carapaz.

Landa heeft een pickrate van 71% dus ik ben niet de enige die hem verfoeid😂
Hij komt elke bergetappe op 20 min afstand binnen ofzo en ik blijf m maar opstellen. (Heb veel uitvallers)

La Primavera

'@ditisdavid Jij hebt een hele hoop andere 'verschilmakers' zoals Storer en nagenoeg perfecte opstellingen denk ik? Anders lijkt het mij onmogelijk dat je op 90% staat.

floda

Heb carapaz, landa, carthy, phillipsen, koning rein en molano en geen movistars. Dus boel geld al weg, gelukkig heeft phillipsen nog wel wat punten gepakt. Maar omdat ik ook storer, eiking, cort, haig en yates heb, maak ik nog veel goed en sta nu op 95,7. Met daarbij echt slechte dagkeuzes (2x de winnaar van de dag op de bank en vaak verkeerde captain), dus met betere keuzes daar had ik in een selectie met veel afgestapten/slechte presteerders “ 99% kunnen staan. Dus veel hangt ook af van de juiste keuzes op een dag/koersverloop.
Morgen hopen dat de etappe te zwaar is voor jacobsen en demare, zodat cort besluit om mee te sprinten. Dan blijft er nog wel aardige klassering in zitten.

Bozenik

Mooi lijstje @Leon. Lastige hieraan is natuurlijk dat er toch vaak weer andere combinaties mogelijk zijn die toch een hoge score op kunnen leveren.

Démare is mijn sprintkopman, heb 0/7 verschilmakers en 2/7 faalhazen. Toch bijna op 95% vooral dankzij Yates, Lopez, Kuss, Storer en Allegaert.

oborobo

Landa maakt het zelden waar in een grote ronde,wordt iedere keer weer veel tehoog ingeschat.
Ik trap er niet meer in!

Thomberg

1/7 verschil makers (Minali, na in Giro Pasqualon te hebben gehad) en 4/7 faalhazen. Ik snap overigens nog steeds niet waarom Pidcock zo’n hoge pick rate had. Voor mijn gevoel vooral de niet Scorito-strategie-kenners. Nu pretendeer ik ook absoluut niet dat ik een Scorito kenner ben met 1 beker in 2 jaar. Maar ik weet de discussie over VdP nog bij de Tour en voor hem waren 100 redenen meer om hem te kiezen (had hem helaas niet). Pidcock valt nu dan wel enorm tegen maar in de buurt komen van 300 punten (als die 100 per miljoen regel even wordt aangehouden) zat er toch echt in geen scenario in. Hem als faalhaas benoemen vind ik dus ver gaan, want zijn potentie was er niet in mijn ogen. Dit zeg ik niet om achteraf mijn “gelijk” te halen want sta zelf ook op 75% en heb Venturini gekozen haha. Maar wou het toch even kwijt.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Wij hebben hem niet geslagen, nee... team Zadelpen ís het modderfiguur. Deze Spaanse inquisitionele kettingrij komt mijn neus uit. Meer dan 300 punten inmiddels gebankt... 300!!!!! +!!!!!!!!! On top of fantastische keuzes die er niks van bakken.

Een zure paella kuttos! Meer ist nie.

Jasperdewaal11

Mijn beste zadelpen, ik weet niet of ik het durf of er goed aan doe, maar dan toch. Welke renner is verantwoordelijk voor de meeste bankpunten bij jou paella kuttos ? Gewoon benieuwd..

jenzrscl

Wie morgen kopman?
Ik ga voor trentin voor zekerheid denkik ,omdat hij overal wel ergens tussen zit

Cort wil ik ook , maar die moeit zich niet met echte massasprints, maar morgen zal er toch wat meer afgemat kunnen worden

Mazza

Ik ga kiezen tussen Matthews of Dainese, Lastige Dainese in een massasprint wrs top 3 en Matthews rond de 6de plaats, maar met een hoog tempo kan Dainese er wel eens vanaf worden gereden

M@thijs

In het rijtje van @leon mis ik wel sprintpiet bij de toppers en carapaz bij de tegenvallers. Affin.

Uit zijn rijtje heb ik 2 toppers en 2 faalhazen
Wel heb ik de erg lekkere storer al 7x opgesteld behalve bij zijn 2 overwinningen en mede door demare al 423 gemiste punten uit de dagopstelling. 76% atm.

Papa Bart

Dit is mijn slechtste Scorito spelletje ooit, en dat wil wat zeggen. De faalhaas ben ik toch echt zelf, maarrrr….

Ik hoop toch dat in de laatste week de jeugd de wei in kan en mag. Arendsman die zichzelf de gruwel inrijd op de mistige flanken van de verschrikkelijke Covadonga, dat Vanhoucke die even onbekende als verschrikkelijke de Alto d’el Gamoniteiru gedenkwaardig bedwingt, of Simmons, die gekke Amerikaan, maar vooral dat Bernal beseft dat die rugpijn veroorzaakt werd door ontluikende vleugels, die hij met drie of vier aankomsten bergop gebruikt om zijn slag te slaan. Het zou mooi zijn als deze wat makke Vuelta alsnog op hol slaat…

Timvideo

'@Thomberg ik denk vooral dat mensen met Pidcock bang waren voor een WvA scenario zoals vorig jaar. FOMO kan mensen gekke dingen laten doen.

Treintin (C) dus neem aan dat Demare plotseling zal winnen. Luilak Simmons blijft aan de kant, Storer er in voor het geval dat...

Fiepke

Ik scoor 5/7 op de faalhazen. En 2/7 en Mas (en mindere mate Jakobsen) als enige van dat rijtje serieus overwogen vooraf. Had wel behoorlijk wat punten gescheeld. Of dat het verschil tussen 75% en 90+% maakt durf ik niet te zeggen.

Vandaag Dainese weer captain.

Milanjacks

Is er eigenlijk iets aan de hand met Simmons? Kan er niets over vinden. Gewoon uit vorm? Heb vandaag nog wel een plekje over.

La Primavera

Volgens mij is hij gewoon aan het knechten. Heb hem wel vaker op kop zien rijden. Alle ballen op een kutklassement van Ciccone.

rbc1912

5 faalhazen hier. Drama

appien jan

Hier 6/7. Dan houdt het snel op

Punct

Nog over:

Trentin
Démare
Vermeersch
Aberasturi
Sénéchal
Matthews

Tja, kijkend naar het profiel toch maar Trentin gecapt ipv Démare.

1 2 ... 102 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.