Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 99 ... 109 110
Boasson en Hagen

Vandaag Aberasturi als captain, dus het is weer zo'n dag.

Timvideo

Hey James Knox achter in het peloton. Was al weer totaal vergeten dat die mee deed. Ik dacht dat het de bedoeling was dat die voor klassement zou mee doen. Zijn er nog mensen die hem mee hebben? Lijkt er op dat hij zijn best doet om Tejay van Garderen op te volgen.

La Primavera

Knox mag de veters van TJ nog niet eens aanraken. Laat staan strikken.

Timvideo

Wat een vreselijke rot etappe, bah.

ditisdavid

Als Bernal je eerste renner in een sprintetappe is weet je hoe laat het is, en dat met vijf sprinters nog in koers. Enige troost is de materiaalpech van Jakobsen.

KV

Euh, wtf!!

Enkel Bernal en aberasturi in de punten. En natuurlijk opnieuw Gross die op het bankje zit.

Nu ben ik er echt wel klaar mee.

Platje

Uiteraard is Demare nergens te bekennen..

Ragnar Lolbroek

Die Demare. Wat een klutser.

Boasson en Hagen

Sénéchal meegenomen voor 750k voor de teampunten in vlakke etappes en eventueel afstappen van Jakobsen (wist niet hoe het met zijn conditie voor 3 weken zat). Dit scenario had ik niet voorzien, maar is wel lekker meegenomen!

nasibal

Venturini Clown van de Vuelta :D

rkmmr

Echt een bizarre sprint, met sprinters die laten lopen (Demare, Matthews) en dan Jakobsen die lek rijdt, wat het achteraf een ultieme kans maakte voor Demare. Sprint haast zonder de verwachte sprinters eigenlijk, de mijne deden iig niet mee (toegegeven, ik had er ook niet veel).. Alleen Bernal top 20, dat zegt genoeg. Op naar morgen maar weer..

#frustratiepost

pirazzi

Mezgec niet opgesteld, foutje.

La Primavera

'@nasibal Ik denk echt dat een hele hoop circusartiesten eerder in aanmerking komen voor de titel clown deze Vuelta. :)

floda

Hahaha wat een dag zo, ik was al drie sprinters kwijt dus moest met aberasturi als captain vandaag weg en met 6 truimannen waaronder Bernal en yates en die pakken allebei een beetje. Maar 1,5% gezakt en nog net boven de 90 procent. Nog graag 1 zo’n sprintetappe aub.

Bozenik

Allegaert is echt een leuk koopje gebleken, maar vooral dankzij onze vriend Demare is het in de vlakke etappes toch steeds kelderen geblazen. Blij dat die sprintetappes nu voorbij zijn, 16 zal er toch geen worden neem ik aan.

LeoR 16

Zure dag!!
Dan denk je met Jakobson (C), Matthews, Aberasturi en Vermeersch eindelijk die ene ploeg die voor je staat in de subpoule in te halen. Loopt die met enkel Trentin en Dainese 100 punten uit..

Als je er dan over nadenkt dat ik zelf Molano had (die door een compleet uit de lucht gegrepen diskwalificatie het zelf voor bekeken hield), en Trentin hier normaliter de sprint had aangetrokken. Dan kan ik alleen maar concluderen dat sommige mensen véel te veel geluk hebben.

Mazza

207 punten prima dag Dainese cap en Bernal op gesteld nu 99.8%

Westland95

Tegen alle verwachtingen in vandaag naar brons met cappie Dainese, en Trentin. Wat een meevaller dat Fabio niet mee kon doen en Démare ongelofelijk ruk is.

nasibal

@nasibal Ik denk echt dat een hele hoop circusartiesten eerder in aanmerking komen voor de titel clown deze Vuelta.

Je hebt gelijk, Venturini is de clown van altijd :D

Thomberg

Haha @nasibal ‘s bijdrage beperkt zich deze Vuelta tot Venturini terechtwijzen😅 alsof het al niet erg genoeg is hoe mijn sprint ploeg presteert

kevinraar

maar 96 punten gehaald en alweer gezakt van 90.3 naar 88.9

Drossard Kudus

Als Venturini de Clown van de Vuelta is nomineer ik Démare graag nog maar eens voor de Natte Krant Award

Benzardi

De Duracelli's kunnen weer lachen na de olifanten smaak van gisteren met 122 punten en hierdoor kunnen we typen dat we 3% zijn gestegen naar 62,3%.

O ja .................vanaf vandaag GroB altijd in de basis.

zomaareens

Caraoa of landa morgen?

Mazza

Carapaz en Landa denk ik beide niet

1 2 ... 99 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.