Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 43 ... 109 110
TrEb

'@rider, spannend verhaal 😂

Matsoe

Mooi artikel over Padun, interessant dat ie een rit wil winnen, zat al in m'n team en heeft nu een nog zekerder plaatsje

Rider

'@treb:

Tja denk ik post m’n team even, begon prompt te twijfelen en ben terug naar de teken tafel ;)

Aberastuuurrriii

'@wielergekkie haha ik ben nog steeds aan het puzzelen, daarom kom ik er niet uit. Ik wil eigenlijk Bagioli voor de punchy/vlucht etappes er wel inzetten en Knox voor een outsider bergetappes, maar dan moet ik wel weer concessies gaan maken en schuiven. Het is allemaal niet makkelijk... ;)

vevie

Tja, we wisten eigenlijk allemaal dat Almeida ook ging vertrekken voor en tijdens de Giro en die reed ook sterk. Had hoger kunnen eindigen zonder het knechtwerk in de Strade-etappe. Het is echter zeker een risico. Ik heb hem in mijn team maar ben zeker niet verbaasd als hij idd niet levert. De meesten van Astana hebben wel een andere ploeg al. Aranburu en de Izagirres gaan naar Movistar, dacht ik.

Ik ben ook wel benieuwd wat Kruijswijk deze ronde gaat doen. Zou toch ook prima moeten eindigen morgen en zou in principe top 10 kunnen rijden.

Laatst gewijzigd
Maestro77

Op basis waarvan is Pidcock één van de favorieten voor de proloog zege?

Matsoe

'@Maealstro77 eerdere resultaten

Maestro77

Eerdere resultaten waarin precies?

Lo Zar

Hij is 1 van dé favorieten. Op basis van alles. Profiel etappe, profiel zelf. Alleen is de vraag hoe vol hij wil gaan. Ik denk dat hij zichzelf best wil testen in deze proloog. En verder in de ronde af en toe wat punchen en misschien een keer in de ontsnapping. Voorts nog wat in de trein werken en kijken hoe dat allemaal bevalt met oog op de toekomst. Heb hem er zelf niet in staan maar het is wel met twijfel/ fomo.

Matsoe

Goed getypt zeg

Matsoe

Van mezelf dan

TrEb

'@rider als je je team post kunnen er nog op- en aanmerkingen op komen waar je wat aan kan hebben.

TrEb

Hierbij m'n team (met budget over)
Roglic
Bernal
Carapaz
Carthy
Landa
Lopez

Bouwman
Haig
Oomen
Knox

I Izagirre
Tratnik
Schachmann

Mattews
Trentin
Cort
Venturini
Allegaert
Jacobsen
Aranburu

Rider

Hier ga ik het mee proberen:

Roglic
Kuss
Bernal
Carapaz
Landa
Mas
Ciccone
Bardet
Nieve
Storer
van Hooydonck
Felix Großschartner
Schachmann
Bagioli
Demare
Matthews
Cimolai
Molano
Janse van Rensburg
Allegaert

wielergekkie

'@Aberastuuurrriii het is zeker niet makkelijk. Het blijft een grote puzzel.
Ik heb nu zelf Schachmann eruit gegooid, vervangen voor een 1.5 en dan een sprinter geupgrade.
Ik zoek alleen nog een vervanger voor Padun, ik kom anders wel op erg vaal Bahrein. Tips iemand?

Laurenesi

Ik lees heel veel FOMO bij Pidcock, maar ik heb vooral veel FOMO bij Bahrein. Ik wil eigenlijk geen renner nemen, omdat ze allemaal hoge ogen kunnen gooien, maar dat natuurlijk niet allemaal zullen doen. Het voelt een beetje aan als een alles of niets keuze. Een team zonder Bahrein voelt alleen ook niet goed...

Nog maar even goed nadenken haha.

wielergekkie

'@Tompot eens, ik zal graag Vansevenant ipv Knox nemen in mijn team. Helaas kom ik daar 250k te kort voor.

hofsje

Team hofsje gaat met het volgende team naar de Vuelta

Roglic
Carthy
Carapaz
Mas
Landa
Padun
Aru ( na gister redelijk verplicht vond ik )
De La Cruz
Vanhoucke
Izagirre
Storer

Demare
Molano
Matthews
Meeus
Aberasturi

Schachmann
Tratnik

Donnie D

Door het forum ben ik gaan twijfelen over Vlasov waardoor opeens heel mijn team wankel lijkt. Ben nog nooit zo niet zeker geweest voordat we begonnen haha.

Ik twijfel nu over Vlasov of Schachmann of Mas/Kuss en Pidcock.

Rest van mijn team:

Roglic
Bernal
Carapaz
Carthy
Landa
Ciccone
Padun
Aru

Philipsen
Matthews
Molano
Aberasturi
Allegaert
Einhorn

Aranburu

Gesink
van Hooydonck
Storer.

Iemand advies voor me?

Zadelpen

Héh héh..... we zijn af.. Had nog wat achterstallig onderhoud, wat puntloze i-tjes. Maar het is gelukt! Team Zadelpen heeft nog nooit zo sterk naast zijn pedalen gepoold.

Dit wordt een Iberische inbeslagname om nooit meer te vergeten. Ben zo trots op deze ploeg, als je ziet waar wij vandaan komen. En dan zo, relatief eenvoudig, het hoogste lied zingen. De seizoenskaarten vliegen de deur uit, het borrelt, het kookt, het is niet meer te houden....

Gekkenhuis!

Mercatone Uno

Ik heb Zadelpen z'n team exact gekopieerd. Moest wel de beste blackhatter ter wereld inhuren, maar het was elke bitcoin waard.

Gnoe

Ik heb nu precies hetzelfde probleem Donnie, redelijk tevreden over mijn selectie maar door al die berichten over Vlasov weet ik nu niet zeker of ik hem wel mee moet nemen.
Sprinters zijn ook redelijk lastig dit jaar. Wordt weer puzzelen tot de deadline.

Zadelpen, je bent echt een held met je berichten haha!

Aberastuuurrriii

De knoop is doorgehakt. Ik ga voor Mas en Bagioli ipv Vlasov en Bouchard. Nu heb ik alleen nog de keus om F. Vermeersch te upgraden naar iemand uit het 1M segment. Minali, van Rensburg, Tratnik, Simmons of toch Knox??

Het houdt maar niet op.....

PieterZegen

Stop met het delen van complete teams voor de deadline! Laat mensen alsjeblieft zelf nadenken over wie ze allemaal nemen. Nu zouden mensen een compleet team van iemand anders kunnen overnemen, zonder zelf iets te doen. Het leuke aan Scorito is juist het (eindeloos) puzzelen over je teamselectie. Ook zal dit er voor zorgen dat de teams nog meer op elkaar gaan lijken

Berend

Ik zie het probleem niet zo, iedereen kan 20 namen er in klikken en ze hier copy/pasten, wie zegt dat het een goed team is? Misschien is de balans wel helemaal zoek. Ook lijkt me dat de mensen die echt heel trots zijn op hun team hem toch wel geheim houden.

Maar goed, dat ben ik :)

Verder hier nog flinke twijfels over welke 2e Jumbo/Visma ik mee neem. Kuss vind ik eig net te duur, mss leuk om te gokken op die Van Hooijdonk, of Oomen... maar ja allemaal andere prijzen dus dat verandert ook de rest weer allemaal.

Succes met puzzelen allemaal!

1 2 ... 43 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.