Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 44 ... 109 110
Delric

Niemand vertrouwen in Adam Yates? lees durft er 3 mln scoritoeuroknallers voor neer te leggen?

Pom titcock

'@delric Yates wint de vuelta, stond er als eerste in

PieterZegen

'@Berend Botje Een paar teams die ik langs zag komen zijn volgens mij niet heel gek. Ze hebben best veel overeenkomsten met mijn team in ieder geval. Mijn probleem is dat mensen waarschijnlijk een prima score kunnen halen door simpelweg een team over te nemen. En dat teams meer op elkaar gaan lijken dus.

De Tourminator

De deadline nadert en te weinig tijd om e.e.a. uit te zoeken. Heb geen idee hoe Vlasov in vorm steekt. Voor de jongerentrui wel handig om te hebben als hij normaal presteert. Hij wordt natuurlijk ieder jaar sterker. Voorlopig staat hij er in. Ik wil eigenlijk nog een sprinter en een Klassementer/Puncheur.
Op dit moment nog 4M over voor 2 renners. Pidcock+1M of iets totaal anders. Iemand een idee om die 4M verstandig te spenderen ??

Bouhla

Vlasov of mas??? Wat zeggen jullie?

thijssie89_456643

'@Ganna3 Met pijn in het hart heb ik een streep gezet door Mas. Vlasov hou ik er wel in.

Laatst gewijzigd
Rider

'@Ganna:
Mas voor mij, denk dat ze elkaar niet echt veel ontlopen en Mas is iets goedkoper.

Tjaanameistro

TEAM WATERDRAGERS:
ROGLIC
CARAPAZ
LANDA
CARTHY
M.A. LOPEZ
BARDET
CICONNE
CARUSO

PHILIPSEN
MATTHEWS
CORT
CIMOLAI
ABERASTURI
MOLANO
MODOLO

PIDCOCK
BAGIOLI
STORER
OOMEN
VINE

als iemand nog tips heeft hoor ik het graag

De Tourminator

'@hofsje
Ik tel maar 18 renners. Volgens mij gaat die vlieger niet meer op in het huidige Scorito ......

Tijmen 257

Ik wil er nog erg graag mas en yates inzetten, maar heb al bernal, carapaz en Lopez en wil hun er zoiezo inhouden. Zit te twijfelen om vlasov en de la cruz te slachtofferen, maar dan mis je weer 500 punten. En ben over de rest erg tevreden. En zal een mas meet punten halen dan vlasov. Vlasov staat waarin na etappe 1 wel in de punten voor het wit. En als hij dat heel de vuelta volhoudt komt mas qua punten nooit op gelijk niveau

Aberastuuurrriii

'@Tijmen van Gaal haalt Mas meer punten dan Vlasov? Kleine kans. Haalt Mas veel minder punten dan Vlasov? Ook een kleine kans. Ik neem het risico omdat Mas constant is, Vlasov zijn vorm is twijfelachtig en doodleuk omdat het me een half miljoen scheelt die ik ergens anders in kan proppen

Laatst gewijzigd
Tijmen 257

'@aberastuuurrriii ik zit zelf ook erg te twijfelen het enige vlasov staat eigenlijk wel gegarandeerd 2e in het wit wat toch wel erg veel punten oplevert hiervoor zou mas wel top 5 moeten rijden door vooraan te zitten in het favorietengroepje en niet er aan te blijven plakken en vaak op het einde lossen en dan geluk hebben dat renners wegvallen, maar het interview geeft veel goeds aan voor mas dus ben het met jou eens, daarnaast kan hij ook nog teamgenoten opleveren als Lopez een etappe wint of als valverde een etappe wint, wat ik wel een grote kans geef. Alleen wie zou ik moeten nemen dan van de 2.5 categorie die naar jou inziens beter is dan de la cruz qua punten dan zit je op een bardet, maar hij wil echt ritzeges dus 10 gc en een etappe of 2 lijkt me niet het punten van een de la cruz heftig te verbeteren, daarnaast moet je hem dan ook in de goeie rit cappen en hij zal vaak een plekje nemen die je net zo goed aan iemand anders kon geven, als hij weer vroeg lost. Martin is aanvallend interessanter dan voor een gc, want bij gc altijd rond 8e plek in etappe en in gc zelf. In de aanval rijd hij stiekem ook gc en eindigt hij vaker vooral. En Martin doet een gc. Dan zit ik dus te denken aan yates, maar is yates, carapaz, bernal te veel. Ik denk het niet als yates rond plek 7- 9 rijdt en carapaz en bernal voor podium. Maar 500 punten bezuigen gaat moeilijk worden , dan moet een zal ik denk ik kron en vermeersch eruit halen voor Bayer en nog een beetje sprinter. Is dit slim of niet?

Risje89

Wow, ik ben de weg kwijt Tijmen. En dat heeft niks te maken met de koude pils op deze Franse camping.

Thomberg

Ik heb Mas en Mal beide maar genomen omdat het budget echt ruim is. Misschien toch m'n sprintploeg maar upgraden...

kevinraar

zie nu dat barta niet meedoet had hem voor de tijdritten meegenomen nu heb ik beste tijdrijder voor het zelfde bedrag genomen dat is olivera

Primavoormij

Oliveira lijkt mij een prima alternatief Kevin. Je zou ook nog aan Craddock kunnen denken, die kost ook 750K.

Tijmen 257

'@risje 89 haha
Misschien dat ik te veel waarde aan klassementsmannen hecht heb nu 9 klassementsmannen waarvan 1 van 2,5 en de rest hoger. Daarnaast ook nog Aru en schachmann. Is dit te veel of niet volgens jullie, want je kan een ploeggenoot van Roglic niet opstellen en hebt het moeilijk met überhaupt de 9 beste. Daarnaast is mijn sprint team hierdoor matiger dan gemiddeld, maar als molano veel presteert en een jp, demare en jakobsen minder zit ik met dit team op rozen. Zeker ook kijkend naar de eindafrekening

Sepa Van de block

Roglic
Bernal
Carapaz
Vlasov
Landa
Bardet
De la Cruz
Padun
Bouchard
Jakobsen
Molano
Matthews
Cort
Dainese
Meeus
Schachmann
Bagioli
Simmons
Van Hooydonck
Storer

Matthijs_W99

Zit nog te twijfelen tussen Cimolai en Cort. Cimolai staat er nu in. Wie lijkt er een betere keuze?

De Tourminator

Cimolai wanneer hij sprint, Cort wanneer hij aanvalt

Xill

Kruijswijk wordt hier niet veel genoemd. Hij wil in de vuelta zijn seizoen redden:

https://www.volkskrant.nl/sport/steven-kruijswijk-wil-zijn-seizoen-redden-in-de-ronde-van-spanje-af-en-toe-denk-ik-waar-doe-ik-het-allemaal-voor~b4070c65/

thijssie89_456643

'@Xill Ik gun Kruijswijk alles. Maar veel vertrouwen heb ik er niet meer in.
Hopelijk lukt het om weereens een grote ronde uit te rijden, in dienst van Roglic.

Nul verstand

Heb ik nou nul verstand als ik zeg dat Demare ook wel kans maakt om de proloog te winnen?

Bonorrie

'@Nul verstand;
Denk dat die klim net iets te veel voor hem is

Aberastuuurrriii

'@Nul verstand een technische tijdrit van 8 kilometer waarvan een 1,5 kilometer klimmetje. Ik hoop dat dit een grap was

1 2 ... 44 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.