Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 45 ... 109 110
arjenzvob

'@Aberas Was jij ook niet degene die zei dat Matthews 42e zou worden? Misschien eens de bookies bekijken.

Edit: was jij niet. Maar Démare top 20 kan...

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Het probleem met Démare is dat zijn goede tijdritten eigenlijk alleen in kleinere koersen voorkomen. Lijkt me onwaarschijnlijk als dat op een voor hem verre van ideaal parcours radicaal verandert.

Pro4Cycling

Gaan we voor Carapaz.... of zou Vlasov toch meer punten bij elkaar scharrelen met zijn (mogelijk) witte trui? Het blijft een last minute dilemma !

joris dor

Ben ik zowat de enige die meer vertrouwen in een Majka gaat hebben dan La Cruz? Majka is toch steeds betrouwbaar als het op zijn kwaliteiten aankomt? Zou hij niet de verrassende betere kunnen worden voor UAE...

Ook stel ik mij vragen bij het goedkoper alternatief van ineos Narvaez. Toch een goede voor te punchen en heuvels, teampunten en een deftige prijs.

Wat is jullie mening hierom?

Aberastuuurrriii

'@arjenzvob was ik zeker niet. Matthews gok ik zeker een plek in de top 15/20 in deze tijdrit. Ik zeg alleen dat Démare op dit parcours niet wint. En ik zou het een grote verrassing vinden als hij top 20 rijdt morgen

jenzrscl

Cimolai of cort?

Mauri vansevenant of majka ?

Aardappel

Hahaha de stress slaat toe. Zie steeds meer vragen zoals:
Renner A of renner B?

Primavoormij

Vlasov of Carapaz?

Tjaanameistro

ik zie heel veel mensen die bernal hebben, is dat dan echt zon zekerheidje?

vevie

'@joris: ik heb Majka ook erin staan. Ik verwacht zelf een goede ronde voor hem, daarom staat ‘ie erin. Heeft moeten werken voor The Terminator in de Tour, maar niet zoveel dat hij zich daar heeft opgeblazen. Denk dat hij zich aardig in vorm daar heeft gereden en hier meedoet voor plek 6-10. Ik zie hem daarnaast wel meerdere top 20 plaatsen bij elkaar fietsen.

@waterdrager: een zekerheidje voor top 5 als hij op zijn fiets blijft zitten. Met zo een sterk team moet hij het zonder val/pech goed gaan doen. Heeft na de Giro niet veel gereden, dus is wat frisser dan redelijk wat mannen en kan in vorm groeien gedurende de ronde. Ik neem hem ook mee, maar verwacht zelf meer van Carapaz.

@aardappel: helaas zie ik dat ook. Het meest hinderlijke van dit forum. Maar goed, gewoon overheen lezen.

Laatst gewijzigd
barceman

Wat verwachten jullie van Florian Vermeersch? Lijkt mij iemand die ik kan opstellen in de prolog, sprints en vluchtetappes. Etappes waar ik extra mensen zeker kan gebruiken. Of verwachten jullie dat hij bij al deze dingen net tekort komt?

bollenman

'@barceman : Florian staat er bij mij in om die rede. Gaat nooit veel punten scoren, maar vaak een beetje dus is hij die 750 wel waard

bollenman

'@barceman : Florian staat er bij mij in om die rede. Gaat nooit veel punten scoren, maar vaak een beetje dus is hij die 750 wel waard.

Thombonator

Wat denken jullie van thymen arensman ? Geeft aan in dienst te rijden maar zou hij eerste week niet kort in klassement of witte trui kunnen komen? Is redelijk allround toch en ervan uitgaande dat hij een stap heeft gemaakt na Vuelta vorige keer zou hij toch ook een top 20 moeten kunnen rijden of is dat te optimistisch? Overweeg hem nu in te ruilen voor een izagirre of aranburu daar ik nog wat budget over heb.

arjenzvob

Wat betreft Majka, als je op de site van UAE leest, dan lees je dat De La Cruz als kopman uitgespeeld wordt.

Aardappel

'@vevie

Haha ja probeer er over heen te lezen..

Heb in ieder geval zin in morgen! 😁

daandej

Wat verwachten jullie van lucas Hamilton? Top 15 of wordt dit weer net zoals zijn tour

vevie

Wow, dan moet Rafal geslachtofferd worden. Majka heeft meer gepresteerd in GT’s dan De La Cruz. Het is wel de thuisronde van De La Cruz, dat wel. Dan toch even kijken naar Schachmann of een extra Bahreiner.

joris dor

'@Vevie, mja zelfde gedachte over Majka. IK schat hem ook heel hoog in, maar liever zo qua pickrate.

joris dor

'@Arjenzvob Ja weet dat Cruz kopman is, maar persoonlijk meer vertrouwen in Majka. VInd die toch beter dan Cruz en verwacht ook dat dit duidelijk gaat worden deze Vuelta.

rbc1912

Bernal is absoluut geen zekerheidje. Maar wie is dat wel dan? Roglič was ook 'zeker' voor de Tour. We weten allemaal hoe dat afliep
Voor de Giro had ik ook geen vertrouwen in Bernal, maar in Evenepoel en QuickStep. We weten ook allemaal hoe dat afliep

Treenert

'@Brabander, je maakt mij daarmee onmiddellijk nieuwsgierig naar je huidige keuzes 😉

Harderijder

Ik lees dat Kuss een vrije rol heeft. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Staat niet alles in het teken van Roglic? En is dat positief of negatief voor die 3 mil?

Estreet

Mijn team staat en zelfs 500.000.
Toch wel lekker.,….

Estreet

Mijn team staat en zelfs 500.000 over
Toch wel lekker.,….stress voorbij.

1 2 ... 45 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.