Ben ik zowat de enige die meer vertrouwen in een Majka gaat hebben dan La Cruz? Majka is toch steeds betrouwbaar als het op zijn kwaliteiten aankomt? Zou hij niet de verrassende betere kunnen worden voor UAE...
Ook stel ik mij vragen bij het goedkoper alternatief van ineos Narvaez. Toch een goede voor te punchen en heuvels, teampunten en een deftige prijs.
Wat is jullie mening hierom?
'@joris: ik heb Majka ook erin staan. Ik verwacht zelf een goede ronde voor hem, daarom staat ‘ie erin. Heeft moeten werken voor The Terminator in de Tour, maar niet zoveel dat hij zich daar heeft opgeblazen. Denk dat hij zich aardig in vorm daar heeft gereden en hier meedoet voor plek 6-10. Ik zie hem daarnaast wel meerdere top 20 plaatsen bij elkaar fietsen.
@waterdrager: een zekerheidje voor top 5 als hij op zijn fiets blijft zitten. Met zo een sterk team moet hij het zonder val/pech goed gaan doen. Heeft na de Giro niet veel gereden, dus is wat frisser dan redelijk wat mannen en kan in vorm groeien gedurende de ronde. Ik neem hem ook mee, maar verwacht zelf meer van Carapaz.
@aardappel: helaas zie ik dat ook. Het meest hinderlijke van dit forum. Maar goed, gewoon overheen lezen.
Wat denken jullie van thymen arensman ? Geeft aan in dienst te rijden maar zou hij eerste week niet kort in klassement of witte trui kunnen komen? Is redelijk allround toch en ervan uitgaande dat hij een stap heeft gemaakt na Vuelta vorige keer zou hij toch ook een top 20 moeten kunnen rijden of is dat te optimistisch? Overweeg hem nu in te ruilen voor een izagirre of aranburu daar ik nog wat budget over heb.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.