'@Risje89 dacht al dat ik de enige was die op de camping het forum aan het lezen was... Mooi om te lezen. De gedachte dat de teamsamenstelling op vakantie minder stressvol is dan thuis bleek een onterechte.
Succes allen met uw laatste omvormingen, waardoor wederom nipt een bekertje wordt misgelopen.
Zit eens te kijken naar die Nelson Oliveira. Die is mij ontgaan qua kwaliteit. Ik wist dat hij uitstekend kan tijdrijden, maar in de Giro toch knappe resultaten neergezet in vlucht en klimetappes. Enige wat ik me afvraag is of hij de vrijheid krijgt om zijn gang te gaan met al die kopmannen bij Movistar..
Op de camping met een pilsje, weer eens wat anders dan met een bak koffie op je tweede scherm onder werktijd. Het heeft allebei wel wat.
Succes allemaal, denk dat het een mooie Vuelta gaat worden. Hopelijk doen we een beetje mee en anders wordt het sowieso een interessante editie denk ik.
Hier gaan Carapaz en Bernal morgen ook meedoen, al is het maar voor de truipunten van Tommie.
'@basementman @josbrinkie
Wat is er mooier dan op de camping puzzelen aan je team? Ik moet zeggen dat de stress hier wel minder is. Komt waarschijnlijk omdat op het werk het tweede scherm vaak Scorito laat zien en ik hier mijn telefoon niet altijd bij de hand heb. Team staat zelfs al 2 dagen ongewijzigd, ik moet vaker op vakantie tijdens de puzzelperiode denk ik.
Ik vraag me af wat ik me met mijn laatste 2 miljoen moet doen. Ik heb nog niet zoveel sprinters, dus Cimolai of Meeus zouden goede opties zijn.
Aan de andere kant, als ze hun sprints met ploegmaten moeten delen kan het zonde van het geld zijn. En ik kom morgen eigenlijk ook wat te kort, dus komt Schachmann weer om de hoek kijken.
Na een paar welverdiende Erdingers, nu toch nog de laatste 4M zien te besteden …. Ik ga denk ik toch Pidcock nemen. Ik heb even op pcs gekeken wat hij dit jaar heeft gereden. Het voorjaar uiteraard goed, maar daarna vooral getraind op de mountainbike. Goud op de OS en verder getraind. Nu de Vuelta. Hij is dus goed in conditie, relatief weinig gereden laatste maanden en hoeft niets maar mag alles. Zijn er meer die er zo over denken? Uiteraard komen het WK en PR er nog aan …..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.