Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 46 ... 109 110
kevinraar

mij team voor morgen
roglic
matthews
olievera
carapaz
vlasov
landa
mas
poels
kruiswijk

bank
martin
ciccone
bouchard
de la cruz
de sprinters

Laatst gewijzigd
Ketjap Manis

Ik zou de la Cruz erin zetten voor landa Kevin. En heb je Matthews ook? Dan die erin voor Poels.

Basementman

'@Risje89 dacht al dat ik de enige was die op de camping het forum aan het lezen was... Mooi om te lezen. De gedachte dat de teamsamenstelling op vakantie minder stressvol is dan thuis bleek een onterechte.

Succes allen met uw laatste omvormingen, waardoor wederom nipt een bekertje wordt misgelopen.

Tijmen 257

Vanmarcke, bernal of carapaz morgen. Ik neig naar vanmarcke, want deze tijdrit ligt hem goed

rbc1912

'@Treenert: nu wel Bernal. Weinig goesting om 2x in dezelfde val te trappen :)
En ook Roglič

Guruburu

Durf ik het voor de 2e keer dit jaar om Bernal niet mee te nemen? Jazeker! Of toch niet… *zucht*

Benzardi

Gelukkig is de 1,5 meter afstand bij De Duracelli's afgeschaft en hierdoor zijn wij nog later dan Lotto Soudal om onze team te laten zien.

Sorry concurrenten :)

Aberastuuurrriii

Zit eens te kijken naar die Nelson Oliveira. Die is mij ontgaan qua kwaliteit. Ik wist dat hij uitstekend kan tijdrijden, maar in de Giro toch knappe resultaten neergezet in vlucht en klimetappes. Enige wat ik me afvraag is of hij de vrijheid krijgt om zijn gang te gaan met al die kopmannen bij Movistar..

Cascoigne

Op de camping met een pilsje, weer eens wat anders dan met een bak koffie op je tweede scherm onder werktijd. Het heeft allebei wel wat.

Succes allemaal, denk dat het een mooie Vuelta gaat worden. Hopelijk doen we een beetje mee en anders wordt het sowieso een interessante editie denk ik.

Hier gaan Carapaz en Bernal morgen ook meedoen, al is het maar voor de truipunten van Tommie.

Risje89

'@basementman @josbrinkie
Wat is er mooier dan op de camping puzzelen aan je team? Ik moet zeggen dat de stress hier wel minder is. Komt waarschijnlijk omdat op het werk het tweede scherm vaak Scorito laat zien en ik hier mijn telefoon niet altijd bij de hand heb. Team staat zelfs al 2 dagen ongewijzigd, ik moet vaker op vakantie tijdens de puzzelperiode denk ik.

ploep

Heeft iemand nog tips?

arjenzvob

'@Pierlo? Want? Je hebt shag, vloetjes, wiet maar er ontbreekt iets?

Laatst gewijzigd
Tijmen 257

Als ik kijk naar de tijdrit resultaten van mas op pcs snap ik de 2 sterren niet. Rijdt dit seizoen niks qua tijdrit

Harderijder

Ik vraag me af wat ik me met mijn laatste 2 miljoen moet doen. Ik heb nog niet zoveel sprinters, dus Cimolai of Meeus zouden goede opties zijn.
Aan de andere kant, als ze hun sprints met ploegmaten moeten delen kan het zonde van het geld zijn. En ik kom morgen eigenlijk ook wat te kort, dus komt Schachmann weer om de hoek kijken.

Pim96

[Quote] @Pierlo? Want? Je hebt shag, vloetjes, wiet maar er ontbreekt iets? [/quote]

Potverdikkeme dat is dus de grote truc. Gewoon knettertje stoned je team in elkaar klikken. Daar zullen me toch een paar mooie namen uit voortkomen

ploep

Ik zou sowieso geen Belg nemen. Sprinten is in Spanje altijd aan 8% dus Aranburu lijkt me netjes, die heeft ook nog een contract nodig volgend jaar ergens. Kun je met de overgebleven 500k De la Cruz upgraden naar Ciccone.

ploep

'@Arjenzvob sterk

Wicked Wout

'@Tijmen, ik moest even graven maar het is me gelukt. In de tijdrit van de Ronde van t baskenland uit 2019 werd ie 8e op een vergelijkbaar parcours. Maar inderdaad, 1 sterretje lijkt reëler.

Wicked Wout

Overigens... die zelfde tijdrit werd gewonnen door:... *tromgeroffel*... Schachmann!

Harderijder

'@Pierlo, Aranburu heb ik al. Net als Molano overigens.
Dan Cimolai of Dainese?

kevinraar

een vraagje van deze 3 renners welk 2 zouden jullie kiezen
aranburu
venturini
aberasturi

De Tourminator

Na een paar welverdiende Erdingers, nu toch nog de laatste 4M zien te besteden …. Ik ga denk ik toch Pidcock nemen. Ik heb even op pcs gekeken wat hij dit jaar heeft gereden. Het voorjaar uiteraard goed, maar daarna vooral getraind op de mountainbike. Goud op de OS en verder getraind. Nu de Vuelta. Hij is dus goed in conditie, relatief weinig gereden laatste maanden en hoeft niets maar mag alles. Zijn er meer die er zo over denken? Uiteraard komen het WK en PR er nog aan …..

TrEb

'@kevin, ik zou venturini thuis laten.

Laatst gewijzigd
Kip

Tip: zoek op wielerorakel, stel hem a / b vragen op Twitter en zie zijn tips en voorspelling voor deze vuelta.
Zorgt hopelijk voor wat inhoudelijke discussies hier

ploep

'@Kevinraar ik zou Aberasturi nooit meenemen voor dat geld, voor 500 zou ik hem overwogen hebben
je kunt veel beter voor een 1.0 en een 2.0 gaan

1 2 ... 46 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.