Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 49 ... 109 110
Pim96

Jammer dat Bardet zou uitgesproken zegt voor etappes te gaan. Pakken toch meer mensen Ciccone...

nasibal

Venturini wordt weer de clown van de Vuelta

Wicked Wout

Ai, zeg dat nou niet. Net weer een last minute wijziging doorgevoerd. Meeus/ minali eruit. Aberasturi/venturini er in

steefje9

'@la primavera, enige wat in het voordeel spreekt van jakobsen is dat hij kopman is en een goede trein heeft.

molana-trentin tsja, wat gaan ze doen?

Zelfde geldt voor cimolai en einhorn en laas en meeus

Maakt het er niet makkelijker op

Timvideo

Vergeet Piet en Emmanuel niet Steefje

arjenzvob

Piet heeft tegen Treenert via Instagram gezegd te gaan sprinten.

Laatst gewijzigd
Primavoormij

En dat Emmanuel de sprint voor hem gaat aantrekken.

GoldenWallie

'@nasibal niet zeggen! Nu ga ik weer twijfelen over Venturini 😂

nasibal

'@Goldenwallie

Niet twijfelen, gewoon nemen!

GoldenWallie

Ja baas! Haha

AdelaarUnited

Ik zit met de volgende combinatie in mijn maag.... Het wordt of:
Ciccone-Bagioli-Mas
Óf
Carthy-MAL-Eiking

Bah bah bah wat naar!

Laatst gewijzigd
Pim96

[Quote] Ik lees erg weinig over Venturini op dit forum, terwijl hij gemiddeld 3x zoveel scorito punten binnen harkt als Aberasturi, ben nog vrij nieuw in de scorito wereld maar dit is toch de belangrijkste graadmeter? [/quote]

Huidige vorm speelt ook wel mee

geelinlatourette

'@adelaar Er wordt letterlijk op deze pagina over hem gesproken haha. Was eigenlijk wel blij met nasi z’n berichtje want hij kan er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat mensen gaan twijfelen en de pickrate van Venturini met 5% daalt. Ik ga hem namelijk 100% wel meenemen, zekerheidje!

Edit: zie dat je je berichtje al compleet verwijderd/hervormd hebt😂

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Laten we aub na de deadline pas de vergelijking van Aberasturi en Venturini gaan uiteenzetten. Anders ben ik bang dat er heel wat meelezers gaan switchen ;)

Eddix

Ik zou ook switchen van Venturini naar Aberasturi! Owhmmnee, misschien toch niet...

Astarloa

Waarom switchen? Lekker beide pakken hoor.

Tijmen 257

Ik heb de last minute switches ook weer gehad. Mas is het slachtoffer voor majka. Rest van het geld het hele team een beetje versterkt. Ik twijfelde nog over een 2 mil sprinter, maar naast molano is het niet veel of moet het kopmanschap gedeeld worden. We zullen zien hoe het uitpakt waarschijnlijk niet goed...

Maestro77

Jakobsen/van Rensburg OUT Molano/Trentin IN. Geen dure sprintkopman nu. Gok op Molano in de sprints. Gek of geniaal?

Yskoud

Mensen die Jakobsen niet meenemen omdat de Vuelta niet uitrijdt, hahaha. Wat een grap.

Philipsen, Demare, Meeus, Dainese etc zullen hem ook niet uitrijden neem je die dan ook allemaal niet mee daarom?

Zelfs over Matthews heb ik mijn twijfels, die zal op het oog van het WK ook geen risicos nemen in de laatste week

Thomberg

Hebben we ineens extra geld? Zoals eerder aangegeven twijfelde ik tussen Schachmann/Molano en Yates/Rensburg. Kies ik voor het laatste, heb ik ineens 500k over…

Nu kan ik Venturini ineens upgraden naar Molano of Hamilton naar Schachmann / 2 mio klassementsrenner. Pff ineens weer veel opties.

Het is hier weinig over Hamilton gegaan. Had hem in m’n tourpoule (was hem of O’Connor en duidelijk verkeerd gekozen) en toen bakte hij er helemaal niks van. Toen was ik wel redelijk overtuigd hem te kiezen. Krijgt nu ook weer vrije rol voor klassement. En jongeren trui punten. Maar ik hoor er weinig over..

Kip

Moet blijken maar kan prima uitpakken mijn inziens

Timvideo

Als hij dit keer overeind blijft tenminste

vevie

'@ketjap helemaal gelijk. Ik had hem eerst in mijn team staan, toen gewisseld. Nu haal ik Kruijswijk en Felix eruit om plaats te maken voor Ciccone. Ik denk wel dat Kruijs het goed gaat doen, maar ik zie Ciccone wel langer meedoen bergop (vooral in de eerste twee weken). Plus hij is ook rap en kan demarrages beantwoorden. Iets waar Kruijs toch meer moeite mee heeft. Dat Ciccone de uitgesproken kopman van Trek is helpt ook mee.

vevie

'@thombeg: Hamilton zou me hier niet verassen als hij lang mee doet. Het is hier toch minder hectisch dan de Tour. Hetzelfde geldt voor Felix GroB. Ondanks de namen die aan de start staan, kan hij hier best top 10 rijden. Het blijft echter keuzes maken. Beide renners zijn echt geen verkeerde keuzes, vind ik.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Gevaarlijk zeg.... die eerste etappe in de avond. Heb je nog een hele dag om je ploeg te degraderen met een onfortuinlijke last minute switch.

Niks meer doen, niks meer doen, niks meer doen, niks meer doen, niks meer doen......

Game on!

1 2 ... 49 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.