Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 50 ... 109 110
Mazza

Dainese of Venturini als ik Verturini doe heb ik nog 1 mil en zou ik Martin kunnen upgraden naar Carthy

La Primavera

Mensen die Jakobsen niet meenemen omdat de Vuelta niet uitrijdt, hahaha. Wat een grap.

@Yskoud Een grap nog wel.. ik zou zeggen neem hem vooral mee als je er zo zeker van bent dat hij de zware omstandigheden in de bergen gaat overleven.

@Zadelpen

Ik heb je wachtwoord (ikwilookeenkeerwinnenplease-80085) aangepast. Zo hoef je niet meer te last-minute stressen. Graag gedaan.

Laatst gewijzigd
vuelta2k17

Zijn er bronnen voor het al dan niet uitrijden van de sprinters met het oog op het WK?

dvansteenis

Sprinters? Heb je het parcours van het wk gezien?

Milanjacks

Team is hier bijna compleet twijfel alleen nog tussen Colbrelli en Cepeda. Allebei goede klimmers natuurlijk.

vevie

Het enige waar ik deze Vuelta wel last van ga krijgen zijn de overgangsetappes en de etappes voor de vluchters. Ik heb eigenlijk geen aanvallers mee, maar goed het is sowieso heel moeilijk om aanvallers op de juiste dagen op te stellen. Heb nu een heavy AK team en 5 sprinters plus Aranburu. Verder twee teamgenoten van Primoz erin en Haga en Storer. Dat wordt dus echt hopen dat De Sloveen in het rood rijdt en de AK mannen veel gaan huishouden, anders wordt het wel een probleem.

Laatst gewijzigd
Thomberg

'@vevie, vaak zijn de goede ontsnappers ook wel tegenvallende klimmers… speciaal voor ontsnapping iemand meenemen heb ik wel gedaan omdat ok er in 1 heel veel vertrouwen heb en ik nog een 750k plek wilde opvullen.

Geld over hebben is echt lastig. Nu Knox maar geüpgraded naar RingelS. Was vorig jaar toch een van m’n puntenpakkers alleen Knox zal weinig gekozen worden en kan verrassen..

Risje89

'@Milanjacks ik zou voor Colbrelli gaan, lage pickrate. Kan je het verschil mee maken..

Edit: dat geldt ook voor Capeda trouwens;)

Laatst gewijzigd
zomaareens

Yates of pidcock

Milanjacks

'@Vevie

Zonder aanvallers mee van te voren ga je het niet redden lijkt mij. Ik heb er zelf 4-5(wat is de definitie van een aanvaller) maar 0 lijkt mij wel heel beperkt.

De klassieke aanvallers zijn ook vrij goedkoop dus dat zorgt er weer voor dat de klassement/sprinters mannen die ik heb allemaal kleppers zijn. Het is de eeuwenoude discussie tussen een kwantitatief breed team of een kwalitatief smal team. Zelf heb ik de laatste twee grote rondes een zilveren bekertje gehaald met alle kleppers maar wel maar 6 klassementsmannen. Met als extra opvulling heb ik 4 jumbo's mee, net als dat ik in de Tour 4 UAE's had en in de Giro 4 Ineos had. Ik zal er wel weer voor worden uitgelachen maar voor mij werkt het.

Pidcock vind ik echt net als Evenepoel in de Giro. Veel te duur en heeft nog niets bewezen in grote rondes.

Laatst gewijzigd
zomaareens

Sivakov of ciccone?

Martijn Sollie

Heerlijk zo'n laatste deadlinedag. Ga je gelijk weer aan al je beslissingen twijfelen. Ik twijfel op dit moment over Kuss (kan zelf hoog eindigen in etappes en teampunten voor Roglic) en Ciccone (was fantastisch tijdens de Giro, afwachten hoe hij het hier gaat doen) of Carthy en Padun (beide hebben laten zien in vorm naar de Giro toe te gaan)

Thomberg

Ok omdat ik iedereen op dit forum alles gun, als aanvaller sws Kron meenemen! Uitbalanceren met V Hooijdonk / Gesink en voor 1.5 miljoen ga je binnenlopen

Maestro77

Ik gooi er even een oud-hollands spreekwoord in :
Gij die uwen ploeg op den laatst verander... laat mogelijk den overwinning over aan eenander

Milanjacks

Kan ik iemand nog blij maken met tweehonderdvijftigduizend euro punten? Ik heb ze zelf over.

Ric

Milanjacks
Geef maar door. Dan kan ik Storer upgraden naar Kron.
Zal ik een tikkie sturen?

Milanjacks

Gek genoeg heb ik Storer ook maar ik vind Kron geen upgrade.

Ric

Nou laat het dan maar zitten.
Bedankt voor het aanbod. Misschien is iemand anders er blij mee ;-)

AdelaarUnited

Is de keuze tussen Minali en Allegaert lood om oud ijzer? Wie is er beter (in vorm)/heeft een hoger punten potentieel? Kan weinig vinden over deze renners!

vevie

'@thombeg: ja, ik ben bang dat het me wel pijn gaat doen. Ik ga m’n team nu maar gewoon laten staan. Kijken hoe ver ik kom

@milanjacks: dat zijn goede scores. Had ik me toch meer moeten verdiepen in aanvallers. Ik heb zelf ook het idee dat de balans niet helemaal klopt en dat me gaat opspelen. Ik heb voor deze ronde denk ik meer gekozen voor renners die ik graag zie rijden en dus hoop dat ze het goed gaan doen qua AK-mannen. Hopelijk staan ze er dus straks en kunnen de renners die er niet staan straks meespelen als aanvallers.

Ik hoop op dit moment alleen op tenminste een duimpje. Ik maak me echter geen illusies inzake een zilveren of gouden beker, is me nog nooit gelukt.

KV

'@milanjacks

Denk persoonlijk dat 4 Jumbo’s er wat over is, aangezien jongerenklassement niet aan de orde is en waarschijnlijk ook niet puntenklassement. En met die tactiek in giro en tour zat ook wel alles mee natuurlijk.

Wel eens dat je best wat vluchters meeneemt. Er zullen echt véél vluchten zijn (vrees ik want altijd minder leuk voor de tv).

Thomberg

'@Milanjacks, toch nog m’n team omgegooid door oa jouw verhaal over aanvallers.

Hamilton en RingelS out en Schachmann en Knox in.

@AdelaarUnited,, Piet heeft minder gepresteerd nog en mogelijk delen sprints. Minali kampioen in vage Chinese rondes. Maaar op PCS kan je dat zelf ook vinden

GoldenWallie

Ik heb eigenlijk geen echte aanvallers 🙊 Baggerolie, Storer.. maar dat is het dan ook. Meer de focus op AK/klim en de teampunten in bijv. Tijdrit en eindafrekening.

KV

Teampunten in tijdrit? :-)

Je bedoelt wss dat je 1 of 2 extra Jumbo’s meehebt voor vandaag?

Thomberg

Ik heb al m’n jumbo’s er in staan. Van Hooijdonk ipv gesink gekozen omdat die eerste wellicht top 20 tijdrit kan rijden en Gesink met dit klimteam geen eigen tol 20 rijdt

1 2 ... 50 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.