To Pidcock or not to Pidcock is ook een goede vraag. Mocht The Terminator niet meedoen dan gaat het vrijwel zeker tussen Roglic en Ineos. Je zou zeggen Roglic vs Bernal. Yates heeft hier echter ook naar toe gewerkt en Carapaz en Martinez zouden hier ook gewoon podium kunnen rijden. Zou zomaar eens kunnen dat drie man van Ineos hier top 10 rijden.
'@bakfiets: Bernal z’n rug zal vanaf nu altijd een issue zijn. Is gewoon gokken of hij het volhoudt, of niet. Op basis van de Giro lijkt het erop dat zijn rug in de laatste week een beetje gaat opspelen. Dan nog is hij goed genoeg om een ronde te winnen. Maar een ronde waar mogelijk Pog en Rog starten in goede vorm of topvorm? Moeilijk.
Wat een aangenaam parcours zeg. Heerlijke Spaanse geitenpaadjes en geen saaie sprint maar een mooie tijdrit om alles nog ff lekker op te schudden de laatste dag. De Vuelta blijft stiekem toch wel m'n lievelingsronde.
Bernal verloor in de Giro een minuut of 2 op Ganna op een vlak parcours. Ik denk dat hij met 2 a 3 minuten voorsprong dat toch wel moet halen op die heuvelachtige tijdrit. Tenzij de Slovenen weer pieken op het juiste moment.
Minimaal investeren in sprinters en de juiste aanvallers kiezen en opstellen en het gouden bekertje is binnen handbereik.
Valverde 3.5M. Normaal staat hij er elk jaar in de Vuelta wel, maar dit is toch wel erg veel gezien wat hij t afgelopen jaar heeft laten zien. Sowieso alle renners erg duur. C sprinters voor 1,5M en zie onder de 1M echt niks waar ik iets mee kan. En dat is lastig want ik ga wel Bernal, Po en Ro meenemen.
Volgens de Sloveens media is de kans dat Pogicar start nihil.
Roglic heeft juist net tegen de pers bevestigd voor zijn 3e eindzege te willen gaan.
Ik zou wederom kinderachtig vinden van Scorito als ze het budget is de prijzen weer gaan aanpassen als Pogi niet meegaat. Ik vond vorige keren ook geen succes.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.