Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 5 ... 109 110
vevie

To Pidcock or not to Pidcock is ook een goede vraag. Mocht The Terminator niet meedoen dan gaat het vrijwel zeker tussen Roglic en Ineos. Je zou zeggen Roglic vs Bernal. Yates heeft hier echter ook naar toe gewerkt en Carapaz en Martinez zouden hier ook gewoon podium kunnen rijden. Zou zomaar eens kunnen dat drie man van Ineos hier top 10 rijden.

Rawolf

Die Pidcock kan ook top 10 rijden en in het verleden hebben Amador en Sivakov al eens top 10 in een grote ronde gereden!

Yskoud

Pidcock heeft toch nog nooit laten zien dat hij iets te zoeken heeft op Cols van 8km a 9%?

Maar neem hem gerust hoor.

Benzardi

Pidcock kan zomaar een " van Aert of van der Poel" worden van de Vuelta................denk ik.
Dus die gaat mee. :)

Franky122

En Pidcock mag voor eigen kansen gaan bij Ineos?

Odin

Als pidcock mee gaat denk ik dat hij genoeg voor eigen kansen mag rijden.

Arne Riis

That’s the three million euro question…. 😉

Treenert

[Quote]Pasqualon en Aberasturi.[/quote] Zijn beide 1,5 mln. Dan kun je toch niet meer van opvulling spreken?

Tijmen 257

Ik dacht die dainese is wel leuk. Maar kijk zijn resulten op pcs en kies hemNu niet meer

Benzardi

Waarom niet?

Deze jongen is net zo goed als van Aert en van der Poel, hij zal geen rode trui halen in de 1ste week, maar voor de heuvels en punch etappes kan je hem er best bij hebben.

Benzardi

Sorry ik was @ Franky vergeten...................zie commentaar hier boven

Bode80

'@Yskoud
Met zulke beweringen over Pidcock vraag ik me toch af hoe jij elke keer boven die 90% eindigt...

Wil hiermee trouwens niet zeggen dat Pidcock die 3m waard is. ;-)

lampje

Poga rijdt dit toch niet?

Sprinters zijn te duur, vooral een Sarreau, Meeus en Dainese inderdaad.

bakfiets

Ik begin altijd met bestuderen parcours. Scorito zegt 6 sprints. Hier.lees ik 3 kansen. Normaal gesproken is het niet raadzaam te investeren in sprinters in de Vuelta. Ik ga we voor bernal denk ik. Lees weer dat zijn rug niet goed is. Is dit overgenomen van de giro?

vevie

'@bakfiets: Bernal z’n rug zal vanaf nu altijd een issue zijn. Is gewoon gokken of hij het volhoudt, of niet. Op basis van de Giro lijkt het erop dat zijn rug in de laatste week een beetje gaat opspelen. Dan nog is hij goed genoeg om een ronde te winnen. Maar een ronde waar mogelijk Pog en Rog starten in goede vorm of topvorm? Moeilijk.

Thomberg

Ik ga 1 parel geven: Kron! Verwacht ik veel van

Franky122

'@Benzardi aan talent en kwaliteiten geen gebrek. Ineos is echter wel een ander team dan Jumbo-Visma en Alpecin-Fenix. Kwiatkowski en Moscon komen daardoor niet echt uit de verf naar mijn idee. Maar ik twijfel nog even door (;

Cascoigne

Wat een aangenaam parcours zeg. Heerlijke Spaanse geitenpaadjes en geen saaie sprint maar een mooie tijdrit om alles nog ff lekker op te schudden de laatste dag. De Vuelta blijft stiekem toch wel m'n lievelingsronde.

Bernal verloor in de Giro een minuut of 2 op Ganna op een vlak parcours. Ik denk dat hij met 2 a 3 minuten voorsprong dat toch wel moet halen op die heuvelachtige tijdrit. Tenzij de Slovenen weer pieken op het juiste moment.

Minimaal investeren in sprinters en de juiste aanvallers kiezen en opstellen en het gouden bekertje is binnen handbereik.

Ted de la course

Valverde 3.5M. Normaal staat hij er elk jaar in de Vuelta wel, maar dit is toch wel erg veel gezien wat hij t afgelopen jaar heeft laten zien. Sowieso alle renners erg duur. C sprinters voor 1,5M en zie onder de 1M echt niks waar ik iets mee kan. En dat is lastig want ik ga wel Bernal, Po en Ro meenemen.

Pieter_Pannenkoek

Bij de tour gestrand op 75%, maar we gaan met goede moed naar de Vuelta! Heb nu een team zonder Roglic, als dat maar goed gaat......

Ketjap Manis

Gedurft, Primoz kan 21 etappes in het rood rijden Pannenkoek! ;)

Laatst gewijzigd
madeinstars

Als zelfs een Lobato al een miljoen kost jongens. Dan kan je net zo goed gewoon twee topsprinters meenemen en het daarbij laten man man man

Kip

Geen Roglic hmmm. Wacht eerst maar eens af welke grote kleppers gaan rijden. Wel of geen Pogacar is nog wel een verschil.

rbc1912

De sprinters zijn wel erg duur dit keer inderdaad. Voordeel daarvan is meer variatie in de teams. Maar ook een Valverde voor €3.500.000. De prijzen zijn niet mals

Yskoud

Volgens de Sloveens media is de kans dat Pogicar start nihil.

Roglic heeft juist net tegen de pers bevestigd voor zijn 3e eindzege te willen gaan.

Ik zou wederom kinderachtig vinden van Scorito als ze het budget is de prijzen weer gaan aanpassen als Pogi niet meegaat. Ik vond vorige keren ook geen succes.

1 2 ... 5 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.