Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 66 ... 109 110
Antonini

'@nasibal 10'tje op Venturini vandaag?

DerbertHijkstra

'@Jori hoe kom je bij Vanmarcke? Ik heb die
edit wf: let op je taalgebruik

expres eruit gelaten omdat ik vermoedde dat ze voor Cimolai gingen.

Laatst gewijzigd
Treenert

Tip van de dag: een tientje op Venturini.

Thank me later….

Haha, echt he. Mijn pantoffel is overigens nog heel maar als ik een etappe deze Vuelta zou moeten aanwijzen waar Venturini dichter bij plaats 5 dan 12 zou kúnnen finishen is het wel die van vandaag.

Aanklampen

Alpecin rijdt dus dat zegt wat Philipsen zelf denkt te kunnen doen...

Timvideo

Storer lijkt juist prima. Ik zou hem eigenlijk vandaag ook wel willen opstellen, maar iets te veel risico dat hij gewoon midden in het peloton arriveert vandaag (tov van mijn gekozen 9 in ieder geval).

Antonini

Storer is wel echt meer een klimmer dan een puncher.

Thomberg

Storer is een mooie hype, die vast wel punten gaat pakken. Het budget was echter zo ruim dat ik geen 500K renner nodig had. Daar blijf ik vaak liever vanaf om mezelf te beschermen. Ik merk dat ik het gewoon leuker vindt dat m’n 500k renners punten pakken dan m’n 1.5 mio mensen waardoor ik ze in de praktijk eigenlijk te vaak opstel.

Antonini

Storer is gewoon een prima opvuller die het mogelijk maakt om een klassements rijder net iets te upgraden. Mocht Storer deze ronde doorbreken kan hij in de 3e week het verschil maken.

KV

Simmons weer gezellig aan het babbelen in de staart van het peloton. Wordt terug een mooie 0-punter.

geelinlatourette

Hoop dat de sprintploegen niet te nerveus worden in de finale, aangezien het erg technisch wordt en positionering de sleutel tot succes vormt. Ik voorspel een valpartij, vanwege de vele bochten. Hoop dat ik ongelijk heb!

ditisdavid

Dan ga je terecht vol voor de sprinters en vallen bijna al je sprinters tegen...

Rob94

Hmm, Meeus op het bankje gezet vandaag. Dat is zuur.

nasibal

Hoe gaat het na vandaag met alle nog overgebleven Venturini Fanbois?

Ik blijf gewoon elke ronde roepen dat die jongen geen sprinter, maar clown van beroep is, geen probleem :)

La Primavera

Hoe bedoel je? Sprint toch weer mooi naar plaats 20. ;)

nasibal

'@La Primavera

Naya, als hij nou 65 wordt zou je nog kunnen claimen dat hij het überhaupt niet geprobeerd heeft ;)

geelinlatourette

'@nasibal top-20 zekerheidje hoor! Ik ben tevreden.

KV

Zucht. Dan denk je 6 sterke sprinters te hebben en dan haal je net een gemiddelde score.
En uiteraard nu Philipsen ipv Demare kopman.

Denk dat ik er al klaar mee ben. 72%. Het lijkt er gewoon niet in te zitten.

Tot volgend jaar mannen!

Mazza

Doet Cimolai nog mee? Hij heeft nog geen 1x meegesprint gelukkig nog Dainese erin gezet voor hem

Aberastuuurrriii

Zit nu op 76%. Heb het ingecalculeerd met maar 5 echte sprinters in het team, maar voor mij mag die 3e week zo snel mogelijk beginnen...

rbc1912

Pfff 58,8%.
Alleen captain Matthews, Sprintpiet, JP en Molano in de top-20 vandaag.
Sprintpiet lijkt een prima pick te worden en ik heb een erg slecht huwelijk met Cimolai

Jasperdewaal11

Wat een punchy etappe was dit he ! :p

Yskoud

Voordat we Storer als hype gaan bestempelen zullen we dan eerst even naar Pidcock kijken. Pickrate van 60% en 3 miljoen sneuropunten. Door velen hier als must-have genoemd die gelijk stond aan MvdP en WvA.

Vandaag wederom 133e en niet in de punten in tijdritten of etappes bergop.

Lo Zar

Cort derde.. zegt wel wat

Gladiool

Van Pidcock zit ik vooral te balen dat ik het interview over het hoofd heb gezien waarin ie zei 'pak me niet'. Die stukken over Cimolai en Meeus die aangeven de sprintritten te moeten verdelen met Einhorn en Laas heb ik wél gezien. Met Matthews, Molano, Allegaert, Minali, Aranburu (ja daar nam ik hem ook voor mee) en Vermeersch ben ik dik tevreden als budget sprintploeg. Dat geld had ik anders in Jakobsen gestoken omdat de klassementsploeg overvol met kleppers was. Maar hé, je kunt niet alles hebben.

Laatst gewijzigd
nasibal

Cort derde.. zegt wel watCort derde.. zegt wel wat

Waarover precies? Het parcours, Cort, of jouw kennis van Cort? ;)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 66 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.