'@Yskoud, ik bedoelde het hypen van Storer niet negatief. Ik herkende daar gewoon het “500k effect”. Zoals ik zei stel je die zo graag op dat je dat snel te vaak doet waarin 0 punten worden gehaald.
Eens over Pidcock, voor mij nooit een optie geweest voor dat geld. Had het leuk gevonden als hij wel presteert want toffe renner. Maar had VdP niet in de Tour, waar ik achter sta dus Pidcock was echt geen overweging. Achteraf was VdP lekker geweest omdat hij punten pakte en een groot deel van m’n team daar niet.
Ik heb Venturini ook @nasibal. Zag geen betere 1.5 die ik nog niet had… maar hij rijdt wat flets nog 😅 Minali (ook door Koning Rein) maakt het gelukkig goed. Gek dat hij zo weinig gekozen is. Typisch 9-12 plek sprinter die perfect in een goedkope sprint ploeg past en deze keer geen Andrea bij zich
Eerste voorzichtige conclusie over de sprinters van mijn kant. Spoiler: mijn sprintploeg gaat geen deuk in een pakkie boter slaan ben ik bang.
Démare liet vandaag gelukkig een teken van leven zien. Hopen dat-ie nog z’n ritje gaat pakken. Matthews: steady. Sprintpiet ook nog wel een leuke pick met 2 top-10 plaatsen. Maar dan komt het. Aberasturiiiiii vandaag erg ver van achter voor een man met zijn vorm. Meeus in rit één op z’n snufferd dus vandaag niet opgesteld. Oliedom. En dan hoef ik de naam Venturini volgens mij niet eens meer te laten vallen..
Er valt nog geen zinnig woord over Storer te zeggen. Die heb je meegenomen omdat hij erg leuk geprijsd was (waardoor je wellicht een extra AK-topper hebt kunnen pakken) en omdat hij in week 2 & 3 vanuit de vlucht zomaar leuke punten op kan gaan leveren.
Als je nu al een 0-punter hebt gepakt met Storer is je AK-team te zwak, ken je de doelen van Storer & zijn ploeg niet, of ken je überhaupt de renner Storer niet goed genoeg. Of natuurlijk een combinatie van dit alles.
Gewoon lekker op de bank laten dus en vanaf etappe 7 voor het eerst gaan overwegen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.