Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 67 ... 109 110
Lo Zar

Dat het in ieder geval geen boulevard sprint was 🙃

Benzardi

De Duracelli's hebben de weg omhoog weer terug gevonden, van 28.9% in 2 dagen naar 47,4%.
We doen weer mee.

jenzrscl

Mauri laatste vandaag? Bewust? Of is hij gevallen?

Valvuillerdemoz

Toch fantastisch dat Jakobsen hier wint!
Kan me echt geen zier schelen dat Pidcock behoorlijk tegenvalt. En dat Cimolai en Venturini ook nogal tegenvallen, tsja...

Lo Zar

'@Valvuillerdemoz +1

Laatst gewijzigd
kevinraar

242 punten gehaald gestegen van 97.3 naar 98.8

had helaas matthews als kopman geen jakobsen

Benzardi

Klein vraagje ............................weet iemand waar De Condor van Echt is gebleven?

Lo Zar

Ik denk in de Rioja

MarvinG

Met Démare, Cort, Matthews (c), Allegaert, Aberasturi, Aranburu en Molano in de top 20 een prima ronde. De 16 punten voor Bagioli zijn ook mooi meegenomen. Gestegen naar 91,1% :)

Benzardi

'@Lo Zar
Lekker hoor........................de bofkont. :)

Jasperdewaal11

212 puntos vandaag iets zakken naar 99,5% door ingesloten Philipsen als kopman. Dus die zal morgen wel weer winnen.

Thomberg

'@Yskoud, ik bedoelde het hypen van Storer niet negatief. Ik herkende daar gewoon het “500k effect”. Zoals ik zei stel je die zo graag op dat je dat snel te vaak doet waarin 0 punten worden gehaald.

Eens over Pidcock, voor mij nooit een optie geweest voor dat geld. Had het leuk gevonden als hij wel presteert want toffe renner. Maar had VdP niet in de Tour, waar ik achter sta dus Pidcock was echt geen overweging. Achteraf was VdP lekker geweest omdat hij punten pakte en een groot deel van m’n team daar niet.

Ik heb Venturini ook @nasibal. Zag geen betere 1.5 die ik nog niet had… maar hij rijdt wat flets nog 😅 Minali (ook door Koning Rein) maakt het gelukkig goed. Gek dat hij zo weinig gekozen is. Typisch 9-12 plek sprinter die perfect in een goedkope sprint ploeg past en deze keer geen Andrea bij zich

ZK

Dat het in ieder geval geen boulevard sprint was 🙃

Je wilt met de derde plaats schijnbaar graag je gelijk halen dat het echt te zware rit zou zijn voor pure sprinters. Maar het feit dat Jacobsen wint bewijst het tegendeel 😉

Jasperdewaal11

Cort kiest zijn dagen uit en dan doet hij leuk mee en zeker in een oplopende finish maar wat hiervoor als is gezegd. Geen platte pannenkoek sprint maar zeker niet in de buurt van een punch aankomst.

Lo Zar

'@ZK Klopt ;-)

arjenzvob

'@tompot +1

Maestro Mello

Eerste voorzichtige conclusie over de sprinters van mijn kant. Spoiler: mijn sprintploeg gaat geen deuk in een pakkie boter slaan ben ik bang.

Démare liet vandaag gelukkig een teken van leven zien. Hopen dat-ie nog z’n ritje gaat pakken. Matthews: steady. Sprintpiet ook nog wel een leuke pick met 2 top-10 plaatsen. Maar dan komt het. Aberasturiiiiii vandaag erg ver van achter voor een man met zijn vorm. Meeus in rit één op z’n snufferd dus vandaag niet opgesteld. Oliedom. En dan hoef ik de naam Venturini volgens mij niet eens meer te laten vallen..

Laatst gewijzigd
bakfiets

Yes jacobsen. Ik heb hem meegenomen om dubbel te kunnen juichen. Ik had hem eerst voor vandaag niet geselecteerd omdat de finish zwaarder leek. Blij met de laatste berichtgeving.

Morgen hopelijk weer dubbel juichen met jacobsen als c.

Pietje Precies

Er valt nog geen zinnig woord over Storer te zeggen. Die heb je meegenomen omdat hij erg leuk geprijsd was (waardoor je wellicht een extra AK-topper hebt kunnen pakken) en omdat hij in week 2 & 3 vanuit de vlucht zomaar leuke punten op kan gaan leveren.

Als je nu al een 0-punter hebt gepakt met Storer is je AK-team te zwak, ken je de doelen van Storer & zijn ploeg niet, of ken je überhaupt de renner Storer niet goed genoeg. Of natuurlijk een combinatie van dit alles.

Gewoon lekker op de bank laten dus en vanaf etappe 7 voor het eerst gaan overwegen.

Treenert

Heb net even een 10-minuten gesprekje met Quinn gehad over zijn prestaties en beleving. Hem verteld dat hij donderdag minimaal top-10 verwacht wordt, hij morgen 185km de tijd krijgt een plan te verzinnen en met alles minder niet wegkomt met een boze emoticon.

La Primavera

Haha mooi man!

Heeft hij zelf ook nog wat losgelaten over zijn doelen?

Aberastuuurrriii

Geweldig van Fabio. Prachtige overwinning en stiekem een beetje gejuicht ondanks ik hem niet in het team heb. Morgen hopelijk Démare met de zege, dan is het mooi verdeeld tussen de 3 topsprinters (en staat mijn sprintetappescore eens niet voor lul) 😜

Milanjacks

Ik ben vooral blij dat nagenoeg iedereen op zijn fiets blijft zitten. Is ook wel eens anders geweest. Verder wil ik Kruiswijk nog even aan stippen hoeveel europunten zou die elke maand bijgeschreven krijgen, daar krijgt toch ook de paard de hik van.

Pirata

Volgend jaar maak ik gewoon hetzelfde team als Kevinraar, dan heb ik nog meer kans op een beker dan dat nu het geval is.

pirazzi

De winst van Fabio Jakobsen gisteren is te vergelijken met de overwinning van Mark Cavendish in 2009, Milaan - Sanremo. Toen geloofde vooraf ook bijna niemand dat hij dat kon.

1 2 ... 67 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.