Bij kopman keuze wil je gewoon je kopman in de top 4. De enige die dat tot nu toe doet is Jacobsen. Zowel Demare als Philipsen hebben al een uitschieter naar beneden gehad. Net als Ewan , als hij ziet dat hij niet kan winnen laat hij lopen. Dus Jacobsen altijd kopman, wint Demare en is Fabio tweede of derde ook goed.
Overigens heb ik zelf een gokje gewaagd door van de "grote 3" alleen Jacobsen te nemen. Dus ten eerste geen kopman keuzestress en ten tweede pakt het ook nog eens goed uit.
[Quote]Vandaag toch Simmons maar een keer thuislaten en een paar teampunten harken.. had meer verwacht van het jonge talent…[/quote]
[Quote]@KJ ik had ook meer verwacht hoor. Oa in proloog waar hij door verschillende sites (en mezelf) als outsider werd gezien en ook de finish gister. Hij heeft een redelijke sprint en hoopte dat hij zich in zulk wel zou laten zien.[/quote]
Komt goed morgen hè 😉
Simmons heeft echt wel een paar leuke resultaten neergezet en heeft de kwaliteiten laten zien om top15 te rijden in sprints. Probleem is alleen (idem voor Pidcock) dat de verwachtingen in hun eerste grote ronden heel laag zijn gezet. Ze kunnen zomaar een keer een rit winnen, maar eigenlijk rijden ze verder rond zonder enige druk. Ik heb ze beide in mn selectie en snap eigenlijk echt niet waarom ze zijn meegenomen door hun team. Als je er geen zin in hebt, blijf dan lekker thuis, rijden zonder druk heb je toch ook geen reet aan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.