Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 68 ... 109 110
Thomberg

'@Pietje Precies, geen idee of je het tegen mij had, maar volledig eens!

Voorwiel

Gisteren mezelf te veel laten leiden door die stijgingspercentages.

Nu slechts 47%…

Gisteren ook vier renners met bankpunten… dat dan weer wel.

Santiago is nog ver…

joris dor

Hmm moeilijke, twijfel tussen Philipsen die vandaag wat zal willen rechtzetten of Demare die goede vorm leek te hebben gisteren. Alhoewel ik twijfel als demare vandaag een eerste plaats gaat kunnen pakken na zijn rit van gisteren. Voor wie gaan jullie als kopman?

arjenzvob

Démare is mijn kopman, al denk ik dat Jakobsen gaat winnen. Dikke prima natuurlijk! Held!

zeewolde

Bij kopman keuze wil je gewoon je kopman in de top 4. De enige die dat tot nu toe doet is Jacobsen. Zowel Demare als Philipsen hebben al een uitschieter naar beneden gehad. Net als Ewan , als hij ziet dat hij niet kan winnen laat hij lopen. Dus Jacobsen altijd kopman, wint Demare en is Fabio tweede of derde ook goed.
Overigens heb ik zelf een gokje gewaagd door van de "grote 3" alleen Jacobsen te nemen. Dus ten eerste geen kopman keuzestress en ten tweede pakt het ook nog eens goed uit.

MarvinG

Van de 'grote 3' heb ik alleen Demare. Hij wordt dan ook mijn kopman vandaag.

geelinlatourette

Vandaag toch Simmons maar een keer thuislaten en een paar teampunten harken.. had meer verwacht van het jonge talent…

Laatst gewijzigd
Thomberg

Voordeel van goede presteren van Jacobsen is ook dat Knox nog eens iets oplevert. Ging anders met Hamilton strijden om meest nutteloze AK/klim renner in mijn selectie ben ik bang voor

Ludi

Wat had je van Simmons dan precies verwacht tot nu toe?

Thomberg

'@KJ ik had ook meer verwacht hoor. Oa in proloog waar hij door verschillende sites (en mezelf) als outsider werd gezien en ook de finish gister. Hij heeft een redelijke sprint en hoopte dat hij zich in zulk wel zou laten zien.

Drostje

'@Thombeg Maar jij had ook meer verwacht van Hamilton en Knox, toch? Vraag mij af waar jij je verwachtingen op baseert... gevoel?

Treenert

[Quote]Vandaag toch Simmons maar een keer thuislaten en een paar teampunten harken.. had meer verwacht van het jonge talent…[/quote]

[Quote]@KJ ik had ook meer verwacht hoor. Oa in proloog waar hij door verschillende sites (en mezelf) als outsider werd gezien en ook de finish gister. Hij heeft een redelijke sprint en hoopte dat hij zich in zulk wel zou laten zien.[/quote]

Komt goed morgen hè 😉

Antonini

Simmons heeft echt wel een paar leuke resultaten neergezet en heeft de kwaliteiten laten zien om top15 te rijden in sprints. Probleem is alleen (idem voor Pidcock) dat de verwachtingen in hun eerste grote ronden heel laag zijn gezet. Ze kunnen zomaar een keer een rit winnen, maar eigenlijk rijden ze verder rond zonder enige druk. Ik heb ze beide in mn selectie en snap eigenlijk echt niet waarom ze zijn meegenomen door hun team. Als je er geen zin in hebt, blijf dan lekker thuis, rijden zonder druk heb je toch ook geen reet aan.

joris dor

Hmm Knox verwacht ik nog wel in de bergen, maar dat is mijn mening :)

geelinlatourette

'@treenert ik ga hem morgen sowieso (en misschien voor de laatste keer) opstellen!

Antonini

Ik verwacht eerder rit 10 en 12, ik hoop ook dat Pidcock dan weer wat kan laten zien (hopelijk met Bernal op 1 in het AK).

ditisdavid

Wat gooien valpartijen Scorito in de soep dit jaar...

nasibal

Demare pareltje

arjenzvob

Laat zich weer eens insluiten... Démare. BAH!

geelinlatourette

Simmons er uit gedaan voor teampunten.. 3 keer raden wie er nu teampunten pakt met Elissonde😂

ditisdavid

Na Démare op zondag en Philipsen gisteren vandaag gelukkig goed gecapt door niet te wisselen. Voor de rest wel een hele matige uitslag, zonder Jakobsen, Dainese en Allegaert gaat het lastig deze dagen.

Timvideo

Wil iemand ruilen? Ik bied Demare aan.

Jasperdewaal11

5 van de eerste 6 uit de uitslag (alleen dainese niet). En koning rein op 9. Dit zijn wel top uitslagen voor mij.

Jeffrey81

Is goed, krijg je van mij Demare terug....

Weet je wat? Hou jouw Demare maar, dan heb je er twee.....ga ik wel met 19 man verder.

Sepa Van de block

Demare voor Cimolai😅?

1 2 ... 68 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.