Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 72 ... 109 110
Timvideo

https://www.procyclingstats.com/race/vuelta-a-la-comunidad-valenciana/2020/stage-2

Vergelijkbaar etappe profiel en de enige andere keer dat dezelfde slotklim is aangedaan.

Trentin komt hier braaf op 4m30 binnen. Deze klim is een paar procent steiler dan Mur-De-Bretagne als ook 800 meter verder dan Mur de Huy. Vergis je niet, dit is geen makkelijke aankomst. Als het het peloton heel rustig aan doet, dan kunnen renners als Matthews, Aranburu en Trentin misschien nog net wel mee voor top 20, en ze hebben ook wel kansen in een mogelijke ontsnapping. Stel ze gerust op zou ik zeggen. Laat vooral al je klimmers op de bank, helpt mij waarschijnlijk om wat plekjes goed te maken.

Ik gok zelf dat de break het niet haalt, hopelijk net als de afgelopen dagen van de drie Spaanse joker ploegen allemaal 1 renner en die voor het peloton uit laten spartelen. Alleen een kopgroep van 15+ man zou ellendig uitpakken, maar zelfs in dat geval zullen mensen net de juiste ontsnappers moeten opstellen om daar veel winst uit te boeken

vevie

'@milanjacks: je leest, denk ik, nu selectief. Er wordt niet aangegeven dat Cerny een puncheur is.’ Hij geeft aan aanvallers en puncheurs op te stellen. Cerny schaart hij onder de aanvallers.

MarvinG

Roglic
Bernal
MAL
Landa
Aranburu
Bagioli
Schachmann
Bouwman
Ciccone

Laat Matthews en Cort op de bank. Denk toch te zwaar voor hun. Ondanks dat ze toch redelijk hoog staan bij Unibet.

Milanjacks

'@Vevie

Er is geen enkel koersverloop hoe ik Cerny hier een top klassering zie halen.

kevinraar

echt een molijke etappe om te voorspellen heb van alles wat in me team

roglic
kruiswijk
bouman
landa
mas
ciconne
phlipsen
aranburu
matthews

bank
carapaz
vlasov
de la cruz
arensman
martin
bouchard
jakobsen
allegaert
venturini
minali
olievera

pirazzi

Zou Kruijswijk op de bank doen.

kevinraar

Verwacht Roglic na vandaag in het rood

Treenert

Er wordt ons de hele week al waaiers beloofd. :(
Ik zou de laatste 50km maar kijken dan i.p.v. wachten tot dat bultje op het eind.

@Marvin: géén Cort, hier wel.

Laatst gewijzigd
Pom titcock

Jumbo-Visma not going for the win and/or red jersey today.

pirazzi

Oh ja de teampunten.

Bode80

Aru voor top 10!

MarvinG

Last minute toch Matthews erin voor Landa... we zullen zien ;)

joris dor

Hoop dat ik geen spijt ga hebben van Trentin last minute uit te halen, fingers crossed!

Milanjacks

Toch balen dat Eurosport niet meer vanaf minuut 1 live is. Deden ze bij de TDF en de Giro wel.

pirazzi

Ze hebben wel een uur langer uitzending dan Sporza, minus de reclames dan.

ditisdavid

De eerste 6 man voor vandaag waren makkelijk:
Roglic (C)
Bernal
Yates
Ciccone
Landa
Schachmann

De laatste 3 plekken had ik 7 renners voor, uiteindelijk zijn het geworden:
Kron
Matthews
G Martin

Daarmee op de bank:
Carthy (sterk getwijfeld tussen hem en Kron)
Padun
Storer
Tratnik

Timvideo

Daar gaan we weer, grote crash met een hoop Movistar, Astana en Alpecin.

Edit. oa Storer, Kron en Trentin die in een break proberen te komen, maar met nog dik 100km lijkt het een siesta ritje te worden.

Laatst gewijzigd
MarvinG

Cort is ook actief.... laat ik die vanochtend net uit mijn dagselectie hebben gehaald.

Zadelpen

Aangezien wij nul specifieke renners hebben voor dit varkentje, de ak mannen uitgezonderd, hebben wij vandaag de gok genomen om volle bak in te zetten op ak + de gele, zeer goedkope, trein.

Bij winst verkleinen wij de gaten, bij een misser dwalen wij af naar een bedenkelijk nivo.

Treenert

Toch balen dat Eurosport niet meer vanaf minuut 1 live is.
En dan eerst een boel geneuzel totdat de kopgroep gevormd is en dan schakelen ze over 😡
Maar goed, dit kan ook: https://tiz-cycling-live.io/live.php

pirazzi

Cort wel opgesteld, helaas geen captain gemaakt.

Platje

Het zijn er maar 5 jammer dat Cort er bijzit maar je kan niet alles hebben :) 7AK mannen mogen het doen vandaag, Kuss en Matthews op het bankje ten koste van Schachmann en Knox.. Matthews verwacht ik nu niet meer, Kuss is afwachten

pirazzi

Ten gunste van dan zeker, van bank naar opstelling is een promotie.

Milanjacks

'@Treenert

Ja echt verschrikkelijk ook twee van die excuus truusen die er zitten onder het mom van exclusiviteit, gaat werkelijk waar helemaal nergens over.

Platje

Je hebt gelijk Pirazzi, ik laat het wel staan want anders is het voor anderen niet meer te begrijpen!
Ook al is een dagje bank misschien wel heerlijk voor bepaalde jongens om ff bij te komen :)

1 2 ... 72 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.