Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 73 ... 109 110
Drossard Kudus

Gelukkig Cort er nog ingezet vanochtend al twijfel ik of de vluchters nu al echt safe zijn

Pom titcock

Heerlijk team bling die het gat dicht gaat rijden voor de klassementsstrijd straks

KV

Ongelofelijk. Dat ze nog maar denken dat Matthews een kans maakt vandaag.

Punchen of verzuipen

Ik heb Matthews vandaag ook gebankt omdat die laatste muur toch wel erg gemeen is. In bijvoorbeeld Waalse Pijl was het er ook echt net teveel aan. Ben benieuwd of hij kan verrassen.

Timvideo

'@Milanjacks er zitten daar overigens ook een hoop vreselijke mannelijke commentatoren bij anders, Sean Kelly, Carlton Kirby, Bradley Wiggins, brrr. En dan nog, nieuwe commentatoren zullen moeite hebben met verbeteren als ze nooit de kans krijgen ervaring op te doen.

Ik was overigens ook niet onder de indruk van de dame die naast Blythe zat toen ik had eerder de paar minuten aan had staan, maar tenzij je een perfecte lineup voor commentaar hebt zal je toch af en toe nieuwe mensen moeten uitproberen. Zet anders zo meteen gewoon de Belg op, de oude zeurpiet is verplicht met vervroegd pensioen dus de kust is veilig.

Treenert

'@KV: ik denk dat de bookies hun renner nog beter kennen. Voor iedere euro krijg je er 67 voor terug.
Bij mij zit hij iig op de bank.

[Quote]Ik was overigens ook niet onder de indruk van de dame die naast Blythe zat[/quote] 😯 was dat een vrouw?

Laatst gewijzigd
pedro

'@Treenert Je hebt het over Matthews toch. Bij Bwin staat die maar 10x inzet genoteerd hoor en is na Roglic(3x) en Valverde(7x) de favoriet

Laatst gewijzigd
arjenzvob

'@pedro Je weet hoe het werkt toch? Die bets veranderen tijdens de koers. Ze zien BEX op kop en hup, daar gaat zijn quotering omlaag. Vooraf stond Matthews er veel minder gunstig voor.

Ludi

'@pirazzi, baal je nog steeds van Cort geen kopman?

pirazzi

'@KJ Nee, maar Schachmann is het geworden.

LeoR 16

Schachmann net gelost

pirazzi

Ja maar welke andere etappe maak je Schachmann kopman dan.

Platje

Matthews :O

Timvideo

Petje af hoor, veel bankpunten vandaag helaas, maar knap van enkele renners!

floda

Cort op de bank….

MarvinG

Hier baal ik van... domste wissel ooit door Cort eruit te halen 🙄

La Primavera

Matthews en Vlasov op de bank. Ik kan er echt geen ene kloot meer van dit jaar.

arjenzvob

Knap van Cort!
Vlasov en Matthews keurig gebankt.

ditisdavid

Veel bankpunten verzamel ik niet vandaag. Echte punten vallen desondanks tegen.

danusz1986

Aii Matthews op de bank gezet op het eind. Eerste bankpunten. Bagioli 3e meevaller! Bankpuntenin mindere maten voor Carapaz en Aru.

Maurimaler

bankpunten OLé olé
bankpunten olé olé
en iedereen samen.......
bankpunten olé olé

yoeri

81 bankpunten laten liggen helaas :(

joris dor

roglic gaat niet voor rood hmmm :o

Mazza

11 mensen in de top 20 vandaag De la Cruz en Carapaz zijn de bankpunten Landa voor De La Cruz moeten doen maar ik ben tevreden Bagioli ook gewoon op de afspraak

Maurimaler

maar ja bankpunten had ik automatisch met 11 renners in top 20 maar ja dan bank ik wel net die 2 in de top 10

1 2 ... 73 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.