Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 74 ... 109 110
LeoR 16

Enkel bankpunten voor Aru, die ik last-minute wisselde voor Pidcock. Das al met al een erg goede dag.

Timvideo

Ik zit in hetzelfde bootje Primavera, maar ja die twee hadden juist iets minder vorm in de eerste dagen, ik had Aranburu er ook nog lang in staan (vervangen met Aru dus scheelt niet echt). Vraag me trouwens af of Jumbo nou echt niet nog even 5 minuten voorop had kunnen fietsen vlak voor de klim, dan had Primoz een extra win en nog wat meer bonis gehad.

Ach ja, mooie rit. Zelfs al pakt het slecht uit.

vevie

Al m’n mannen in de punten:

Roglic
Vlasov
MAL
Mas
Bernal
Ciccone
Matthews
Aranburu
Carapaz

Daarnaast reden Aru en Landa ook nog in de punten, die ik op de bank had. Heerlijke etappe voor mij.

Aberastuuurrriii

Geweldige overwinning voor Cort. Jammer dat ik die niet heb genomen. Teringjantje wat is die sterk. Helaas Vlasov en ringel S op de bank, maar met Bayer en Storer ook op de vlucht gegokt dus dat kan gebeuren. Alsnog gestegen naar 85% nu. Only way is UPPPPPP

KV

Eerste punten binnen met Kron, woehoew…

Valvuillerdemoz

Schachmann gegokt als captain vandaag Maar ai ai ai. Is zo'n beetje net de enige man in mijn team buiten de top 20! En Pidcock natuurlijk.
11 man in de top 20 hebben en dan nog een punt beneden het gemiddelde scoren, pfff!

Treenert

Ik heb denk ik nog nooit zo hard lopen schreeuwen tegen de tv. Cort moet mij bijna gehoord hebben, wat een ontknoping. En dat terwijl ik Roglic als captain had. Wat een mooie sport toch zo, héérlijk!!!!!!

Laatst gewijzigd
KV

Carthy begint onderhand ook wel pijnlijk te worden

Daan Brakenhoff

Schachmann op 8 min trouwens. Let maar op hem morgen… Ook Mas begint heel sterk aan deze Vuelta vind ik. Kan nog een serieuze kandidaat zijn voor top3

vevie

Mas is toch sowieso een podiumklant? Is een steengoede renner en heel erg constant. Wordt echter een zware battle voor het podium, want ook Vlasov, Lopez en Bernal zijn goed

arjenzvob

Al met al toch nog wat gestegen naar 92,6%, ondanks bankpunten van Matthews en Vlasov.

Durf ik morgen Carthy te banken. Ik denk het wel.... Gaat Schachmann inderdaad op pad? Of is het gewoon echt van niet beter kunnen. Ik denk vooral het laatste, anders had hij dit prima mee kunnen doen.

Zeker morgen:
Roglic (c), Bernal, Vlasov, Ciccone, Landa, Carapaz en Großschartner. Ik denk ook van Hooydonck.
Keuze uit Schachmann, Aranburu, Carthy, Bagioli en Kron... Lastig, voorbeschouwingen lezen dan maar.

Sjas Patatje

Vergeten mijn opstelling compleet te maken vandaag ... Geen Cort dus. Ik trek aan het cortste eind vandaag. Dom dom dom. Geen kopman aangewezen ook. Alsnog meer punten behaald dan de gemiddelde scorito speler, als schrale troost.

Gelukkig zijn mijn AK mannen op afspraak tot dusver, met Roglic, Bernal, Lopez, Landa, Aru en Ringel S. Caparpaz valt alleen een beetje tegen tot dusver.

Milanjacks

We staan op 97,8%. Alle klimmers die ik heb zijn goed in orde behalve Landa. Het is wat vroeg maar als iedereen op zijn fiets blijft zitten en Roglic houdt het rood dan lijkt de tactiek van kwaliteit over kwantiteit weer te gaan slagen.

Platje

Landa is meer van het lange klimwerk, die verwacht ik nog wel. Carthy is denk ik nu al een dure miskoop.. waren er van te voren aanwijzingen dat hij minder zou zijn?

Ragnar Lolbroek

270 punten gehaald. 7,9% gestegen naar 86,4%. Wel bankpunten van de la Cruz, Großschartner, Landa en Aru.
Voor morgen:
Roglic
Oomen
Bernal
Carapaz
Mas
Landa
Ciccone
De la Cruz
Aru
Op het bankje:
Großschartner ( kan nog wisselen met Aru)
Hamilton
Schachmann
Bagioli

Milanjacks

'@Platje

Ik vond hem in de Giro al tegenvallen, daarom nam ik hem niet. Maar hij won wel de laatste etappe in Burgos

Fiepke

Prima dag, ondanks Bling op het bankje. Knap staaltje van hem en Cort ook. Punten Aru en Landa te verwaarlozen tov teampunten die ik heb met Vine en het opstellen van Aranburu.

Genoten ook van de finale, prachtig dat Roglic, al dan niet bewust, 2e wordt. Movistar tridente vandaag goed bezig. Hopelijk wordt dat met TJV en INEOS mooie strijd.

LeoR 16

Morgen lijkt meer voor sterke vluchters met klimmersbenen en bollenambities, dan voor de klassementsmannen toch? (al zullen laatstgenoemden na de paar overlevers zeker nog dik in de punten rijden)

Aberastuuurrriii

'@platje ik heb hem niet genomen omdat hij na zijn overwinning in de laatste etappe van Burgos zei dat hij de hele week al slechte benen had. Dat klonk voor mij niet veelbelovend voor een 3 weekse ronde als de Vuelta. Vooralsnog lijkt dat gokje niet verkeerd zijn uitgepakt. Maar je zou bijna denken dat er fysiek iets niet goed zit, want dit is A-typisch voor Carthy

vevie

Na 312 punten vandaag op naar mañana met deze hombres:

VAMOS!

Roglic (C)
Bernal
Carapaz
Mas
MAL
Vlasov
Aru
Landa
Ciccone

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Goed gegokt, slechts ietwat gewonnen. Veels te weinig voor zo een grote bet.

Benzardi

Het was me een etappetje wel vandaag, heerlijk om te zien.
En omdat het zo heerlijk was, steeg De Duracelli's vandaag ook weer naar een 62,5%.

Thomberg

Prima dag. Alleen Matthews op het bankje! En Kron in de punten wat me vooral voor etappe 10-12 veel vertrouwen geeft. Schachmann ¿? Geen idee wat hij hier doet. Morgen maar eens moeilijke keuzes maken:

Basis:
Roglic (c)
Bernal
Mal
Yates
Ciccone
Landa
Vlasov

Laatste 2 plekken 5 opties:
Hooijdonk
Hamilton
Knox
Schachmann
Carthy

Zegt u het maar…

Laatst gewijzigd
kevinraar

229 punten gehaald gezakt van 98.8 naar 98.5 had vlasov de la cruz en carapaz niet opgesteld

Laatst gewijzigd
KV

Is Carapaz wel nog zinvol om op te stellen? Lijkt toch echt wel al in de knechtenrol geduwd te zijn.

1 2 ... 74 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.