Ik zit in hetzelfde bootje Primavera, maar ja die twee hadden juist iets minder vorm in de eerste dagen, ik had Aranburu er ook nog lang in staan (vervangen met Aru dus scheelt niet echt). Vraag me trouwens af of Jumbo nou echt niet nog even 5 minuten voorop had kunnen fietsen vlak voor de klim, dan had Primoz een extra win en nog wat meer bonis gehad.
Ach ja, mooie rit. Zelfs al pakt het slecht uit.
Al met al toch nog wat gestegen naar 92,6%, ondanks bankpunten van Matthews en Vlasov.
Durf ik morgen Carthy te banken. Ik denk het wel.... Gaat Schachmann inderdaad op pad? Of is het gewoon echt van niet beter kunnen. Ik denk vooral het laatste, anders had hij dit prima mee kunnen doen.
Zeker morgen:
Roglic (c), Bernal, Vlasov, Ciccone, Landa, Carapaz en Großschartner. Ik denk ook van Hooydonck.
Keuze uit Schachmann, Aranburu, Carthy, Bagioli en Kron... Lastig, voorbeschouwingen lezen dan maar.
Vergeten mijn opstelling compleet te maken vandaag ... Geen Cort dus. Ik trek aan het cortste eind vandaag. Dom dom dom. Geen kopman aangewezen ook. Alsnog meer punten behaald dan de gemiddelde scorito speler, als schrale troost.
Gelukkig zijn mijn AK mannen op afspraak tot dusver, met Roglic, Bernal, Lopez, Landa, Aru en Ringel S. Caparpaz valt alleen een beetje tegen tot dusver.
Prima dag, ondanks Bling op het bankje. Knap staaltje van hem en Cort ook. Punten Aru en Landa te verwaarlozen tov teampunten die ik heb met Vine en het opstellen van Aranburu.
Genoten ook van de finale, prachtig dat Roglic, al dan niet bewust, 2e wordt. Movistar tridente vandaag goed bezig. Hopelijk wordt dat met TJV en INEOS mooie strijd.
'@platje ik heb hem niet genomen omdat hij na zijn overwinning in de laatste etappe van Burgos zei dat hij de hele week al slechte benen had. Dat klonk voor mij niet veelbelovend voor een 3 weekse ronde als de Vuelta. Vooralsnog lijkt dat gokje niet verkeerd zijn uitgepakt. Maar je zou bijna denken dat er fysiek iets niet goed zit, want dit is A-typisch voor Carthy
Prima dag. Alleen Matthews op het bankje! En Kron in de punten wat me vooral voor etappe 10-12 veel vertrouwen geeft. Schachmann ¿? Geen idee wat hij hier doet. Morgen maar eens moeilijke keuzes maken:
Basis:
Roglic (c)
Bernal
Mal
Yates
Ciccone
Landa
Vlasov
Laatste 2 plekken 5 opties:
Hooijdonk
Hamilton
Knox
Schachmann
Carthy
Zegt u het maar…
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.