Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 81 ... 109 110
Jori

He's (resp. Cort) trying his hand at the mass sprint today. Do you believe in his abilities on a flat finish?

"If anyone does not believe in Cort's abilities, they are ignorant and live under a rock", Lawson Craddock

Laatst gewijzigd
kevinraar

Ik heb iets heel doms gedaan ben vergeten een kopman te selecteren
Dat kost me denk 50 dure punten

daanbrkh

Ik las dat Vermeersch alleen een blauwe plek op zijn pols had of iets in die richting. (Zal wel een kneuzing bedoelt worden). Lijkt mij niet ernstig genoeg om dan vandaag niet mee te sprinten. Gisteren is hij ook nog voor veel andere sprinters geëindigd, dus de blessure zal wel meevallen denk ik. Heb zelf trouwens Trentin gebankt, het lijkt toch weer Molano te gaan worden die gaat sprinten en ben dan toch maar voor de 8 zekere punten gegaan.

@kevin
Zonde … hoe sta je er verder voor?

Yskoud

Kan gebeuren Kevin! Niet opgeven.

kevinraar

Sta op 96.8 zal wel zakken word vandaag door deze stome fout

kevinraar

Zal je net zien dat ik hier door net gouden zilver of bronzen beker mis

pirazzi

Ja dan moet je boven de 95% blijven.

Pietje Precies

'@Bozenik, jup, die valpartijen zullen de hoofdreden zijn inderdaad. Verder was er ook een incident met zijn hond waar ie verdrietig van was (geen grap).

Maar goed, als ie daarna nog 1 of 2x een mooie vlucht had gereden of er in het peloton lang bij was gebleven: prima. Maar nu heeft ie 0 teken van herstel laten zien en daarna ook geen voorbereidingskoers meer gereden. Dat vond ik een te groot vraagteken voor te weinig upside.

Ja de derde week was nog wel gewoon prima van Mas. Het lijkt mij ook niet de renner die zal instorten. Maar het beste was er wel vanaf.

@KV, ja het te ruime budget was ditmaal echt een probleem voor mij. Ik had veel liever gezien dat ze het budget hadden verlaagd (nadat definitief bekend was dat Pogacar niet zou starten) of Roglic +2 miljoen, Bernal +1 miljoen, etc.

Carapaz rijdt nu precies rond zoals ik had verwacht. Daardoor had ik hem graag niet gepakt en gezien dat andere er wel hun vingers aan zouden branden. En nu zit ik er door het ruime budget zelf mee opgescheept, omdat hij potentieel wel een must-have was. En ik zijn case dan net iets interessanter vond dan Vlasov (in wie ik ook beperkt vertrouwen had). Mja, ik had ook gewoon meer ballen kunnen tonen.

MarvinG

Moest voetballen, dus Cort niet meer op kunnen stellen. We gaan het zien straks 😂

Zadelpen

We draaien zo een afgrijselijke Vuelta tot nu... team Zadelpen wordt straks niet eens meer serieus genomen.

Verdrietig.

Guido Maltempi

Het meeste over Mas & MAL is inmiddels wel gezegd. Nog 1 toevoeging die nog niet benoemd is: ze zitten bij elkaar in de ploeg. Dat is wat mij betreft wel een factor die beide renners net een tikkeltje minder zeker maakt dan sommige van hun prijskaartgenoten. Met Valverde erbij had je zelfs drie kapiteins op 1 schip, één slechte dag en je renner van 3-3.5M mag de rest van de ronde voor luxeknecht gaan spelen.

Ab Normaal

Yates nemen is gewoon een gok. Vaak goed in rondes van een week. Stelt vrijwel altijd teleur in grote rondes.
Dus ik begrijp mensen die zeggen dat je Yates vokr dit budget wel had moeten nemen niet.

Boasson en Hagen

Als je Démare hebt zou ik je geld terugvragen, die stopt gewoon met trappen zodra hij niet kan winnen.

Jori

EF ook wel knap. Weer met zijn allen achterin, eraf laten "waaien" en dan Cort het gat laten dichten en vervolgens de sprint skippen. Maak dan gewoon een punt en stap met je hele team uit de vuelta als je er toch geen zin in hebt :p

Aberastuuurrriii

Ga nu een mail opstellen naar Scorito of Démare uit mijn team verwijderd kan worden. Wat een kloothommel is dat. Stopt gewoon met sprinten als hij de streep ziet naderen. Wat een dure punten. Zelfs onder de 80% gezakt vandaag

arjenzvob

Ik heb zitten vloeken zeg! Démare jonguh.... Prutser! Het zag er weer hoopvol uit.... Tot de laatste 800m. Bah!

Ragnar Lolbroek

Molano DSQ?
Die Demare komt er echt niet aan te pas. Pannenkoek.

Laatst gewijzigd
Guido Maltempi

Démare doet dus wel moeite om tien puntjes te sprokkelen in de tussensprint, maar laat zich aan de streep dan weer fluitend voorbij rijden door Itamar Einhorn. Gek word je ervan.

Vermeersch inmiddels ook officieel een miskoop en als klap op de vuurpijl Molano uit de uitslag geschrapt, nadat we gisteren Koning Rein al verloren. Even huilen in een hoekje nu.

Westland95

Free Molano. Niks verkeerd gedaan.

pedro

Klote ik had Molano ook, op 1km van de meet wil Molano rechts langs zijn uitzakkende lead-out man maar die laat zich ook naar rechts uitzakken waardoor Molano flink van zijn lijn moet afwijken en een andere renner in gevaat brengt.
Vind het wel heel streng(hij moest wel uitwijken om een val te vermijden)

Laatst gewijzigd
La Primavera

Ah captain Molano ook nog even uit de uitslag gehaald.....

Ja het mag echt niet dit Scoritojaar. De gifbeker was in januari al leeg. De nachtkaars heeft nooit gebrand.

Dingetje

Hier ook Molano captain, dure puntjes ;(

Milanjacks

Justice for Juan Sebastian!

Thomberg

Ondanks mijn zeer matige sprint ploeg (na wegvallen Rensburg en tegenvallen Demare) er toch alles uit gehaald deze etappe en bovengemiddeld geëindigd. Knox voor teampunten en lekkere opvullers. Niet ontevreden!

Nu puzzelen voor morgen.. hopelijk strijdt om etappezege voor de toppers

Benzardi

De zwarte Zaterdag is voor De Duracelli's een feit.

2 van mijn renners hebben de brui eraan geven , namelijk onze punten pakker Cimolai en bergsprinkhaan Carthy.
Demare vandaag kopman gemaakt, Molano gedeclasseerd en wel hierom zijn we gezakt met 2,9% naar 61,4%.

Morgen alle ballen op Roglic.

1 2 ... 81 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.