Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 82 ... 109 110
Thomberg

Venturini ook lekker in de punten, dat moest ik er nog bijzetten. Gaat nog een grote meneer worden deze Vuelta, dat kan niet anders

Maestro Mello

Ha, zul je net zien. Venturini vandaag maar een jasje aan laten doen na een 18e en 20e plaats. Zit-ie plotsklaps bij de beste dertien. Vind sowieso dat op een 5-tal sprinters na er eigenlijk geen pijl op te trekken is in de sprints. Blij dat we nu wat meer aanvallende etappes gaan krijgen.

In het kader van patat of friet: Pidcock of Simmons?

Ik denk persoonlijk dat Simmons met zijn baard te veel opvalt. En met het formaat van Pidcock past-ie in de kleinste plekjes. Verstoppertje komende weken gaat tussen deze 2 denk ik!

kevinraar

201 punten gehaald gezakt van 96.8 naar 94.7

Milanjacks

'@Kevin Dat is nog heel behoorlijk zonder kapitein.

Voor morgen twijfel ik tussen Gesink en Storer. Ik geloof eigenlijk niet echt in de break morgen en gun Storer wel een rustdag na die fabuleuze 50 punten die die naar binnen gefietst heet. Ik zie Gesink wel 21 punten halen. Eigenlijk is de keuze al gemaakt nu ik dit opschrijf, maar een goede Storer zou wel zuur zijn.

Lassayd

Na de declassering van Molano een vrije val van 12% gemaakt.
Hier ook Demare kopman en cimolai eruit. De afgelopen dagen was ik flink gestegen en dat wordt in een etappe weer ongedaan gemaakt.

Morgen ga ik voor:
Roglic (c)
Kuss
Bernal
Yates
Landa
Haig
Aru
Vlasov
Storer.

Peter Henk

Molano onreglementaire sprint. Dan heb ik wat gemist.
Mooi van Fabio!!

Aberastuuurrriii

Wat een kansloze DSQ van Molano. Ongelofelijk. Een beetje van je lijn afwijken omdat je anders geen ruimte hebt om je ertussendoor te pielen. Zo ken je wel 10 DSQ's per sprint uitdelen.

jenzrscl

Schachmann of geen schachmann? Als ik em niet zet wint hij , als ik heb wel zet haalt hij vlucht niet.

Zal zich ook wel willen tonen lijkt me

Wicked Wout

Bij mij zit ie op de bank, dus hij zal het morgen wel redden ;-)

Drossard Kudus

DSQ van Molano en de algeheel teleurstellende Demare nekken mij vandaag. Gelukkig komen de bergen er steeds nadrukkelijker aan. Morgen slechts een twijfelgeval: Carapaz of Großschartner. Ik verwacht ze wel bij elkaar in de buurt en Felix zie ik eigenlijk niet zijn top 5 plaats consolideren. Dan neig ik naar Richie, die dan nog teampunten met Bernal en wellicht Sivakov binnen kan harken

Laatst gewijzigd
leonstar

Die schachman ben ik ook hekemaal klaar mee! Zak hooi. Stel m niet meer op!

Ga voor yates cappie, die ziet er steeds sterk uit als het steil is .

Andere optie zou bardet zijn

Thomberg

Ik zou dan altijd voor RingelS gaan. Heb ze beide niet. Helaas Hamilton voor RingelS geselecteerd

Wieltjeszuiger69

'@Thomberg Aah hoe is het met Hamilton bij jou? Ik had hem in de tour mee, 1x opgesteld daarna voor goed verbannen uit mn team.
Ik ga ook voor RingelS denk ik, of toch Aru? Schachmann en Pidcock op de bank, zie geen reden ze nu op te stellen, wie weet hopelijk na de rustdag. Er moeten veel gekke dingen gebeuren mocht io nog een goeie eindstand neerzetten. Laat maar komen

Laatst gewijzigd
Thomberg

'@Wieltjeszuiger, naar omstandigheden maakt hij het goed. Ik probeer hem veel liefde en pepers te geven, maar mijn voorkeursbehandeling pakt nog niet goed uit. Hij heeft vandaag van mij een hele dikke winterjas gekregen die hij voorlopig aan mag houden

MarvinG

Ondanks Demare als cap had ik nog een prima score gisteren. Dat was tot Molano uit de uitslag gehaald werd, dit kost me behoorlijk wat procentjes...

KV

Echt belachelijkste declassering die ik mij ooit kan herinneren. Snap niet dat UAE hier niet tegenin gaat, maar mss kan dit ook gewoon niet? En was natuurlijk ook “maar” voor een 5de plaats.

Doet ook mijn Storer-score alweer voor een stukje teniet (samen met onze vriend Arnaud natuurlijk)

kevinraar

mij team voor vandaag
roglic
vlasov
carapaz
mas
landa
martin
ciconne
kruiswijk
de la cruz

bank
bouwman
arensman
bouchard

Tijmen 257

Na gisteren een verschrikkelijke dag met molano cap
Sta ik met schaamte op 51% hopen dat het vergeten dit kan veranderen

Roglic (c)
Bernal
Yates
Carapaz
Landa
Ciccone
Lopez
Majka
Aru

Bank
Schachmann
Bagioli
Van hooijdonck

Denk dat ik geen mogelijkheden heb op de bank die kunnen winnen uit de vlucht, majka lijkt enige uit het team. Denk dat roglic zijn trui weggeeft dus geen teampunten

arjenzvob

Captain gekozen Kevin?

kevinraar

ja nu gelukkig wel

MarvinG

Roglic
MAL (c)
Bernal
Carapaz
Landa
Padun
G. Martin
Bouwman
Ciccone

Peter Henk

Molano terug gezet voor een correcte sprint.
Is echt te belachelijk voor woorden.
Bij die Jury van de Vuelta is echt iets aan de hand!

Ab Normaal

Hij is niet terug gezet voor de sprint zelf maar voor de sprintvoorbereiding op 1 km van de streep.
Ik heb het niet teruggezien dus kan niet beoordelen of het terecht is of niet.

Wieltjeszuiger69

Echt? Waar heb je dat vandaan?

Zadelpen

Wij hebben Caruso, Majka en Bouchard!!!!!

(Op de bank)

1 2 ... 82 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.