Ha, zul je net zien. Venturini vandaag maar een jasje aan laten doen na een 18e en 20e plaats. Zit-ie plotsklaps bij de beste dertien. Vind sowieso dat op een 5-tal sprinters na er eigenlijk geen pijl op te trekken is in de sprints. Blij dat we nu wat meer aanvallende etappes gaan krijgen.
In het kader van patat of friet: Pidcock of Simmons?
Ik denk persoonlijk dat Simmons met zijn baard te veel opvalt. En met het formaat van Pidcock past-ie in de kleinste plekjes. Verstoppertje komende weken gaat tussen deze 2 denk ik!
'@Kevin Dat is nog heel behoorlijk zonder kapitein.
Voor morgen twijfel ik tussen Gesink en Storer. Ik geloof eigenlijk niet echt in de break morgen en gun Storer wel een rustdag na die fabuleuze 50 punten die die naar binnen gefietst heet. Ik zie Gesink wel 21 punten halen. Eigenlijk is de keuze al gemaakt nu ik dit opschrijf, maar een goede Storer zou wel zuur zijn.
DSQ van Molano en de algeheel teleurstellende Demare nekken mij vandaag. Gelukkig komen de bergen er steeds nadrukkelijker aan. Morgen slechts een twijfelgeval: Carapaz of Großschartner. Ik verwacht ze wel bij elkaar in de buurt en Felix zie ik eigenlijk niet zijn top 5 plaats consolideren. Dan neig ik naar Richie, die dan nog teampunten met Bernal en wellicht Sivakov binnen kan harken
'@Thomberg Aah hoe is het met Hamilton bij jou? Ik had hem in de tour mee, 1x opgesteld daarna voor goed verbannen uit mn team.
Ik ga ook voor RingelS denk ik, of toch Aru? Schachmann en Pidcock op de bank, zie geen reden ze nu op te stellen, wie weet hopelijk na de rustdag. Er moeten veel gekke dingen gebeuren mocht io nog een goeie eindstand neerzetten. Laat maar komen
Na gisteren een verschrikkelijke dag met molano cap
Sta ik met schaamte op 51% hopen dat het vergeten dit kan veranderen
Roglic (c)
Bernal
Yates
Carapaz
Landa
Ciccone
Lopez
Majka
Aru
Bank
Schachmann
Bagioli
Van hooijdonck
Denk dat ik geen mogelijkheden heb op de bank die kunnen winnen uit de vlucht, majka lijkt enige uit het team. Denk dat roglic zijn trui weggeeft dus geen teampunten
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.