Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 281 ... 372 373
Peli
steven20
#6999
Het middenveld van psv is ook weer gissen. Nu Saibari al 2 x trefzeker Maar met zekerheidjes Schout...

Hopelijk voor zowel Saibari als de Scorito TC deelnemers, vertrekt Veerman nog. Saibari blonk vandaag uit op '8'.

Wel janken dat die Mauro alweer geblesseerd uitvalt. Die ga ik definitief skippen, of hij nou fit is na de proefronden of niet. 

Peli
steven20
#7000
En ik lees hier Stengs. Hoe zit het met zijn blessure? Sowieso wel vaker geblesseerd natuurlijk.En a...

Zijn huidige blessure(tje) gaat geen problemen opleveren. Eens dat hij meer goals moet maken als (halve) aanvaller bij Feyenoord. Al was hij vorig seizoen in 29 potjes in de eredivisie direct betrokken bij 18 doelpunten. 

Willempie94

Hoe denken jullie over het aantal psv'ers dit seizoen? Denk er zelf 3 te nemen, maar twijfel nog of het er 4 gasn worden!

Ben Van Heck

Dat zo'n Saibari er dan weer 2 in schiet bezorgt je toch wel weer kopzorgen. Mits basisspeler is 3,5 miljoen een steal maar ik vrees dat het weer een herhaling van vorig seizoen wordt, waardoor het zuur weggegooid geld is. 

Bij mij komen er minimaal 3 PSV'ers in, waarvan in elke linie 1 (muv de keeper). Alhoewel ik vorig seizoen geen Benitez had en daar tot op de dag van vandaag spijt van heb...

Willempie94
Ben Van Heck
#7004
Dat zo'n Saibari er dan weer 2 in schiet bezorgt je toch wel weer kopzorgen. Mits basisspeler is 3,5...

Lijkt me toch dat Bosz niet om hem heen kan..? Maarja dat zou je ook zeggen over de andere spelers.

Ben Van Heck

Dit dacht ik vorig seizoen ook, tevergeefs. Kanttekening is wel dat hij een tijdje geblesseerd was. Voor de 8 positie heb je nu enkel (onomstreden) Veerman voor je, op 10 heb je nu keuze uit Saibari/Til en Tilman en oplinks Lang/Tilman/Driouech. Hopelijk wordt er gedurende de proefrondes wat duidelijk, maar zou zomaar weer eens gokken kunnen zijn wat je veel punten kost. Of oplevert:P

Ruhs49

Ik denk er zelf aan om 3 PSV'ers te nemen. Ik wilde er eigenlijk 4, dus inclusief Benitez. Maar ik neig er naar om een andere keeper te nemen. 

AZ had ik persoonlijk best lage verwachtingen van gezien de toch wat uitgedunde selectie (De Wit, Pavlidis, Odgaard, Ryan, Sugawara). Maar nadat ik de oefenpot gezien heb tegen Atalanta heb ik toch hoop gekregen en zie ik wel kansen voor zachte prijsjes. Hoe is jullie opinie over AZ?

Ben Van Heck

Bij AZ zitten interessante picks, maar ben toch een beetje huiverig gezien er in diverse prijsklasses ook voldoende alternatieven zijn. Een Sadiq voor 1,5 miljoen kan zomaar eens mijn team gaan halen, maar blijft hij in de basis staan? Verdediging is scherp geprijsd, maar ook niet zonder reden. Vooralsnog is er niemand die mij overtuigt om mee te nemen. Mijnans vind ik een interessante speler, maar met 3,5 miljoen nét te duur. 

Ruhs49

Ik vond voorheen 3,5 ook te duur voor Mijnans. Echter, zag ik hem in de nieuwe tactiek op 10 staan ipv 8. Daardoor veel meer aanvallend betrokken en scorend vermogen heeft hij. Dus ik begin het prijskaartje wel te begrijpen.

Willempie94

4 mil voor Lammers, is wel een prijs waar ik goed overna ga denken

Peli
Willempie94
#7010
4 mil voor Lammers, is wel een prijs waar ik goed overna ga denken

500K duurder dan ik verwachtte.
Dat is er eentje om gedurende de proefronden wijzer over te worden. 

Ruhs49

Mocht Sam Lammers vaste basisspeler zijn, vind ik het een goede pick voor een juiste prijs. Helaas loopt er nog een erg goede spits rond die elkaar mogelijk veel gaan afwisselen. Dat maakt het lastig in mijn ogen....

Willempie94
Ruhs49
#7012
Mocht Sam Lammers vaste basisspeler zijn, vind ik het een goede pick voor een juiste prijs. Helaas l...

Ja eens! Dat werd vorig seizoen ook gezegd inderdaad...

Maar met europees voetbal erbij zal er wel regelmatig gerouleerd worden verwacht ik, die komt heus wel aan spelen toe. Maarja, genoeg om dan z'n prijs te rechtvaardigen?

Brobbey speelt in elk geval alles, maar is een stuk duurder. Ook Parrott voor 0,5 minder zal alles spelen, ook die zal er genoeg inleggen verwacht ik. 

Ben er nog niet helemaal uit:)

De Edvardsen's zijn ook niet heel slecht geprijst, al heb je in die catogorie ook nog Hansen, Kramer en nog een paar andere leuke namen. 

Bzuidema
Ruhs49
#7012
Mocht Sam Lammers vaste basisspeler zijn, vind ik het een goede pick voor een juiste prijs. Helaas l...

Maar twente heeft wel een goede spits nodig. Gelukkig stond van Wolfswinkel er ineens toen het moest anders was twente ook geen 3e geworden. Als Lammers goed gaat draaien bij twente dan is het echt wel een puntenpakker. zeker in de thuis wedstrijden. Ik schat hem wel zo rond de 20 doelpunten.  Maar er zijn ook meer opties. Parrot 3,5 miljoen verwacht ik wel veel van. Alleen az is op papier wel minder maar dat zegt bij hun niet zo veel.  Giminez maakt ze ook niet zo makkelijk meer. luuk de jong  is denk ik wel een must have. 

Brobbey zal ze ook zijn doelkpunten maken. Maar voor de eerste ronde ga ik voor meest veilige opties.

Ben Van Heck

Enige echte must-have lijkt me inderdaad Luuk. Verder is er een hele brede vijver om uit te vissen en in dit geval komen de proefrondes wel heel goed van pas. Lammers vind ik persoonlijk wel duur voor 4 miljoen, maar mocht ik dan als derde spits een goedkopere speler vinden, kan hij zo wel eens mijn team gaan halen. 

Astarloa

3 van de 5 topspitsen wordt het dus. De Jong sowieso wel en dan wordt het kiezen tussen Gimenez-Brobbey en Parrott-Lammers. Denk zelf dat in die keuzes niet heel veel puntenverschil zal zitten dus de winst zal ergens anders behaald moeten worden. Waar dat is zal nog even moeten blijken uit transfers en oefenrondes.

DennisdeMenniss

Hallootjes, zijn er hier nog mensen die fanatiek TopCoach BE en MatchKing BE spelen en op zoek zijn naar een leuke subleauge? Voor onze subleauge The Unknowns zijn we nog op zoek naar een paar spelers om de strijd aan te gaan met de andere subleauges :D Bij interesse kunnen jullie mij een PB sturen! 

DennisdeMenniss

Overigens doen we aan alle spellen mee :)

Ruhs49
DennisdeMenniss
#7017
Hallootjes, zijn er hier nog mensen die fanatiek TopCoach BE en MatchKing BE spelen en op zoek zijn...

Ik heb een deelnameverzoek ingediend. Gebruikersnaam: Rubensmits

DennisdeMenniss
Ruhs49
#7019
Ik heb een deelnameverzoek ingediend. Gebruikersnaam: Rubensmits

Super, heb je net geaccepteerd. Ik zal je zo ook nog een een PB sturen :)

RvhC74

@Dennis

ok ik ga me aanmelden 

voor België, Engeland en kkd ga ik nu ook meedoen. Al jaren alleen eredivisie.

pb altijd welkom om te sparren, ideeën te wisselen 

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss
RvhC74
#7021
@Dennis ok ik ga me aanmelden  voor België, Engeland en kkd ga ik nu ook meedoen. Al jar...

Leuk man, ik heb je een pb gestuurd :)

RvhC74
DennisdeMenniss
#7022
Leuk man, ik heb je een pb gestuurd :)

En ik ben binnen 😁😁😁

DennisdeMenniss

🍻🍻🍻

Squender

Stuur maar door Dennis 😀

1 2 ... 281 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.