Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 282 ... 372 373
DennisdeMenniss
Squender
#7025
Stuur maar door Dennis 😀

Zie pb

Laatst gewijzigd
Peli

Voor degenen die Robin Pröpper op hun shortlist (of in hun opstelling voor speelronde 1) hebben staan: Schrap 'm maar. Is op weg naar Glasgow.

Willempie94
Peli
#7027
Voor degenen die Robin Pröpper op hun shortlist (of in hun opstelling voor speelronde 1) hebben...

Daar wordt de verdediging van Twente wel een stukje zwakker van. 

NOAD1912
Peli
#7027
Voor degenen die Robin Pröpper op hun shortlist (of in hun opstelling voor speelronde 1) hebben...

👊

Jonah Deloo

Benieuwd naar jullie meningen, verdediging grootste vraagstuk namelijk voor mij:

Mochten Hancko en Geetruida blijven, pakken jullie ze dan allebei voor het definitieve team?

Ruhs49

Gezien de huidige vorm van Feyenoord weet ik nog niet zeker of ik überhaupt één van deze neem. Het prijskaartje dat eraan hangt is erg hoog. Die miljoenen kan ik heel goed op andere plekken gebruiken. Mocht Feyenoord het nog op de rit krijgen voor 14 september ga ik er één pakken. Zo niet, dan geen van beiden.

Twee vind ik een te grote hap uit mijn budget.

Ben Van Heck

Ik vind Geertruida persoonlijk te prijzig. Hancko een goede optie, maar om wat te snijden in budget zou ik eerder Beelen kiezen, die lijkt me wel basis te gaan spelen. 

 

Benieuwd naar de keeperskeuze in Rotterdam-Zuid. Wellenreuther is voor 3 miljoen een leuke pick mits basis, maar als Bijlow de voorkeur krijgt laat ik een keeper van Feyenoord toch links liggen. Benitez staat ook hoog op de shortlist, maar wel prijzig. Bij Unnerstall weet je vaak wat je aan hem hebt, maar Twente hield afgelopen seizoen ook een stuk minder vaak de 0 dan het seizoen daarvoor. Ook met het vertrek van Propper lijkt de defensie flink in te leveren, dus benieuwd wat daar nog transfertechnisch gaat gebeuren. Vooralsnog heb ik Wellenreuther er in geklikt. Zondag zal er een hoop duidelijk worden denk ik.

Peli

Ook hier hoop ik (als zowel Feyenoord-supporter als Scorito TC-speler) dat Wellenreuther de concurrentiestrijd van Bijlow wint. Dan klik ik eerstgenoemde blind mijn team in na de proefronden.

Beelen is m.i. inderdaad een prima pick voor 3.0M. Gaat natuurlijk niet zo vaak in scorings/assist-positie komen als een Geertruida of een Hancko. Maar als ik met 3 dure aanvallers, niet te karige verdedigers en ook het nodige gewicht op het middenveld wil gaan werken, zijn Hancko en Geertruida simpelweg te duur (hetzelfde geldt een beetje voor Benitez en Veerman/Tillman).

Van Twente heb ik nog niet zo'n hoge pet op en twijfel ik of ik überhaupt een Twente-speler in mijn definitieve selectie ga nemen. Draaien een niet al te beste voorbereiding. En als ik dan per linie ga kijken, zie ik er eigenlijk maar een paar die in aanmerking komen voor mijn team straks, maar allemaal wel met kanttekeningen.... Unnerstall (maar net zo duur als Wellenreuther en lang niet meer zo zeker van 'de nul' als voorheen). Kuipers (aanvallende back die z'n goaltjes en assists wel gaat meepakken, maar als Twente weer weinig de nul gaat houden, is 3.0M een beste hap budget). Steijn (veel te duur). Lammers (die heb ik nog in overweging, maar grote kans dat ik uiteindelijk voor de 500K goedkopere Parrott kies). Dan hou je als mogelijk interessante Twente-mannen naar mijn mening alleen nog Rots over. Maar dat is geen centrumspits en dus heeft hij niet mijn voorkeur.

 

 

Laatst gewijzigd
Ruhs49

Ik sluit me volledig aan bij de 'te dure' spelers die je hierboven noemt. Ik vind Rots wel echt heel interessant, ondanks dat het geen centrum spits is.

Ruhs49

De kassa rinkelt in Heerenveen, Sahraoui verkocht. Nu wordt Sebaoui wel interessant in mijn ogen...

Ab Normaal

Mwoah, is aanvaller en toch nog 1,5M. Is nou niet dat die direct 10x gaat scoren. 

hansotjes

Ik hoor niemand hier over karlsbackk, lijkt ook zeer makkelijk het net te vinden voor 1.5 M.
En PSV/Fey verdediging lijkt goedkoop op te kunnen worden gepakt 1e speelronde met al die blessures, iemand die beide beoogde basisopstellingen weet?

Zijn er daarnaast trouwens mensen die willen sparren over KKD?
Is volgens mij geen apart forum voor dus stuur een PB als je geinteresseerd bent

Astarloa
hansotjes
#7037
Ik hoor niemand hier over karlsbackk, lijkt ook zeer makkelijk het net te vinden voor 1.5 M.En PSV/F...

Heeft er idd een paar gemaakt in de voorbereiding maar blijft een vrij matige speler. Kan me niet voorstellen dat hij de nummer 1 spits van Heerenveen wordt.

Ben Van Heck

Welke middenvelders vinden jullie interessant? Ik merk dat ik hier niet zo makkelijk uit kom. Boven de 4 miljoen vind ik enkel Stengs interessant die mijn team waarschijnlijk wel gaat halen. Mijnans vind ik verder voor 3,5 interessant maar ook niet zeker dat hij de investering waard is. Saibari no-brainer mits gegarandeerd speeltijd. De categorie daaronder vind ik niet veel soeps. Peer Koopmeiners wellicht voor 2 miljoen.

Jonah Deloo

Ben ik de enige die Brobbey sterk overweegt voor mijn team. Gaat waarschijnlijk nog niet echt vlammen in de proefrondes waardoor mensen hem toch links gaan laten liggen. Hoewel ik juist denk dat ajax het op deze manier goed doet en hij tegen midden september op het gebied van fitheid helemaal in orde is. Als hij het even goed doet als vorig seizoen en misschien zelfs beter is 5 milj. echt een prima prijs.

Iemand die hem niet overweegt en mij kan vertellen waarom? 

Jonah Deloo
Ben Van Heck
#7039
Welke middenvelders vinden jullie interessant? Ik merk dat ik hier niet zo makkelijk uit kom. Boven...

Vind zelf brouwers wel iets interessant. Verder natuurlijk verschuren. En dan het segment daaronder oosting/valente (valente heeft bij mij de voorkeur) en 't zand als gokje?

Ben Van Heck
Jonah Deloo
#7040
Ben ik de enige die Brobbey sterk overweegt voor mijn team. Gaat waarschijnlijk nog niet echt vlamme...

De kans dat een 5 miljoen aanvaller mijn team gaat halen is best groot. Vooralsnog dan. Voor nu heb ik Gimenez er in staan, die momenteel de voorkeur geniet boven Brobbey vanwege zijn blessuregevoeligheid. Maar dit kan zomaar weer anders zijn. 

Ben Van Heck
Jonah Deloo
#7041
Vind zelf brouwers wel iets interessant. Verder natuurlijk verschuren. En dan het segment daaronder...

Hmm Brouwers inderdaad met van Persie aan het roer. Verschueren ben ik niet heel gek van en verwacht niet zo heel veel van Sparta dit seizoen. Van Groningen staat er inderdaad een speler in. Leuk geprijsd voor 1,5 miljoen, ja! 

Peli
Jonah Deloo
#7040
Ben ik de enige die Brobbey sterk overweegt voor mijn team. Gaat waarschijnlijk nog niet echt vlamme...

Ik overweeg niemand van Ajax. Vandaar dus ook Brobbey niet.

Peli
Jonah Deloo
#7041
Vind zelf brouwers wel iets interessant. Verder natuurlijk verschuren. En dan het segment daaronder...

In de categorieën 1.0M en 1.5M zie ik sowieso best een paar interessante 6e middenvelders staan.

AlexDen
Ben Van Heck
#7039
Welke middenvelders vinden jullie interessant? Ik merk dat ik hier niet zo makkelijk uit kom. Boven...

Tja, die garantie ga je niet krijgen, tenzij er nog middenvelders gaan vertrekken bij PSV

Astarloa
Peli
#7045
In de categorieën 1.0M en 1.5M zie ik sowieso best een paar interessante 6e middenvelders staan...

5e hoop ik?

Peli
Astarloa
#7047
5e hoop ik?

Nee, vooralsnog ga ik uit van een zowel een 4e als een 5e mid van 2.0M

Maar staat allemaal nog maar met potlood genoteerd hoor.
Ben momenteel vooral gefocust op speelronde 1. 

 

 

Laatst gewijzigd
Willempie94

Brobbey vindt ik iets te duur gezien zijn blessure gevoeligheid. Ook zijn fitheid blijft lastig. Zeker gezien hij ook europees zal spelen zal hij in de competitie vaak voor tijd gewisseld worden.

Ben Van Heck

Hier in ieder geval ook al druk bezig met het leggen van de puzzel voor speelronde 1. Op dit moment heb ik:

 

4x PSV
4x Feyenoord
3x Groningen
2x AZ
1x Sparta
1x NAC

3 500K opvullers

 

Mochten er mensen zin hebben om te sparren: voel je vrij om een PM te sturen! :)

1 2 ... 282 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.