Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 283 ... 372 373
Johnnie

Hoi allen,

Ik zit zoals elk jaar te denken aan veel risico/alles of niets in ronde 1, aangezien 2 van de beste 4 eerste rondes tellen. 

Wat dachten jullie van?

aanval: de jong, gimenez, parrot

middenveld: tillman, saibari, mijnans en stengs

verdediging 3x utrecht (thuis tegen pec), moet nog even verdiepen wie, heb nu: horemans, viergever en van der hoorn

keeper: barkas

bank: 4x groningen (thuis tegen nac): veasen, prins, oosting, postema

tips en discussie altijd welkom

KissMyAce2.0

Dat is het winnende team

Peli
Johnnie
#7051
Hoi allen, Ik zit zoals elk jaar te denken aan veel risico/alles of niets in ronde 1, aangezien 2 v...

Volgens mij is het nog helemaal niet duidelijk of Horemans, Saibari, Prins en Oosting basisspelers bij hun clubs zijn gedurende speelronde 1.

Voor Horemans is dat eenvoudig op te lossen: El Karouani picken. De rest moet je nog even afwachten/uitzoeken, lijkt me.

Johnnie
Peli
#7053
Volgens mij is het nog helemaal niet duidelijk of Horemans, Saibari, Prins en Oosting basisspelers b...

nee klopt, fine tunen moet nog gebeuren. Gaat me meer om het idee, wat denk je van een alles of niets eerste ronde? Stel utrecht houdt niet de 0 dan heb je 4x slechte score achterin...

Groningen als eerste wedstrijd is in ieder geval 4x bank met 100% basis plek te kiezen. Heb nu nog 500k over en groningen kan nog goedkoper waarschijnlijk.

Ben Van Heck

Ik verwacht zelf Saibari wel in de basis, mocht Boscagli volgende week nog geblesseerd zijn. Waar de spoeling dun is, zal Schouten terugschuiven naar de verdediging. Dan zal Saibari wel gaan spelen lijkt me. Qua aanval ziet ons team er hetzelfde uit. Al twijfel ik nog tussen Parrot of Lauritsen...

Peli
Johnnie
#7054
nee klopt, fine tunen moet nog gebeuren. Gaat me meer om het idee, wat denk je van een alles of niet...

Zelf ga ik sowieso voor meer spreiding achterin. Want zoals je zelf al zegt: Krijgt FC Utrecht onverhoopt één of meerdere tegengoals, gaan er dure punten verloren.

Heb nu 2 opties voor SP1 klaarstaan.
*Optie 1 = Basis: 4x PSV + 4x FEY + 3x AZ (Bank: 1x GRO + 1x SPA + 1x UTR + 1x GAE)
*Optie 2 = Basis: 4x PSV + 3x FEY + 2x AZ + 2x UTR (Bank: zelfde als bij optie 1)

 

 

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Één zwaluw maakt nog geen zomer, maar na vandaag gaat Van den Boomen toch op de shortlist. Voor 3 miljoen prima geprijsd en met zijn corners en vrije trappen erg gevaarlijk. Ik wacht de proefrondes af, maar vind hem eigenlijk interessanter dan bijvoorbeeld een Mijnans die ook nog eens 500k duurder is..

Peli
Ben Van Heck
#7057
Één zwaluw maakt nog geen zomer, maar na vandaag gaat Van den Boomen toch op de shortl...

Ik heb geen zwaluw gezien hoor. Het oogt allemaal nog vrij armoedig bij Ajax, eerlijk gezegd.
Van den Boomen viel goed in, maar alle 3 de goals vielen toen hij al binnen de lijnen stond en hij had een direct aandeel in precies nul van die goals. Ik weet het niet.... Dan pick ik denk toch echt liever de nummer 10 van AZ, denk. (Of eigenlijk nog liever Peer Koopmeiners, met dezelfde wapens als Vd Boomen, maar fiks goedkoper. Moet hij alleen wel een vaste basisplaats afdwingen in Alkmaar, dat wordt nog een karwei op zich met Clasie en vooral Belic nog net voor hem in de pikorde.)

Maar inderdaad, lucky for us zijn er proefronden.

Laatst gewijzigd
NiekPro2005
Peli
#7056
Zelf ga ik sowieso voor meer spreiding achterin. Want zoals je zelf al zegt: Krijgt FC Utrecht onver...

Als je optie 1 haalt ben ik heel benieuwd met welke namen dat is, zullen geen toppers zijn.

Peli
NiekPro2005
#7059
Als je optie 1 haalt ben ik heel benieuwd met welke namen dat is, zullen geen toppers zijn.

Namen noem ik altijd pas na de deadline. En ligt eraan wat jij toppers noemt natuurlijk.
Als je verdediger van 'slechts' 2M bijvoorbeeld thuis tegen PEC moet, is hij die speelronde een potentiële topper.

Maar anyway, dit zijn de prijsverdelingen van de beide teams:

Optie 1 heeft een basiself met één speler van 6M en twee van 5M als duurste spelers.
Daarna 1x 4.5M, 3x 3.5M, 2x 3M en 2x 2.5M (Bank: 3x 1M + 1x 1.5)

Optie 2: 2x 6M, 1x 5M, 1x 4.5, 3x 3.5, 1x 3M, 2x 2.5, 1x 2M (Bank: zie optie 1)

Ik neig zelf wel meer naar optie 2 inmidels (wat het dan dus eigenlijk optie 1 maakt 😁 Om het overizhctelijk te houden).

BarryE1
Astarloa
#7038
Heeft er idd een paar gemaakt in de voorbereiding maar blijft een vrij matige speler. Kan me niet vo...

https://www.feanonline.nl/karlsbakk-krijgt-de-voorkeur-boven-nicolaescu-bij-seizoenstart/

Peli

Mocht Oppegard dit weekend starten in de wedstrijd om de JC Schaal (waar ik wel vanuit ga) en PSV haalt in de dagen erna geen nieuwe linksback bij de selectie.... Is het dan veilig hem in m'n basiself te zetten voor speelronde 1?

Wat denken jullie?

Astarloa
BarryE1
#7061
https://www.feanonline.nl/karlsbakk-krijgt-de-voorkeur-boven-nicolaescu-bij-seizoenstart/

En nu?

Peli
Astarloa
#7063
En nu?

Gelijk picken natuurlijk deze no-brainer! 😄

hansotjes
Peli
#7062
Mocht Oppegard dit weekend starten in de wedstrijd om de JC Schaal (waar ik wel vanuit ga) en PSV ha...

Bij mij staat ie erin 

Ben Van Heck

Denk ik wel Peli! PSV heeft geen back-up linksback, dus dan zal Oppegard de logische keuze zijn. Bij gebrek aan beter xD.

Peli

Bij mij staat Oppegard er vooralsnog ook in. En mocht PSV dan alsnog tijdig een linksback binnenhalen, dan heb ik hem voor die 2.5M zo omgewisseld met Maikuma.

Problem solved, bedankt voor jullie feedback.

Wicked Wout
Peli
#7058
Ik heb geen zwaluw gezien hoor. Het oogt allemaal nog vrij armoedig bij Ajax, eerlijk gezegd.Van den...

Las vanochtend dat ze Van den Boomen willen verkopen (maar dat hij zelf niet weg wil). Lijkt er dus op dat de speeltijd in de oefenwedstrijden vooral was om hem in de etalage te zetten.

BarryE1
Astarloa
#7063
En nu?

Treurige vraag

Astarloa
BarryE1
#7069
Treurige vraag

Nou ja, je plaatst een artikel maar zegt vervolgens niks. Dus ik weet niet of het puur bedoeld was om mij terecht te wijzen of dat je serieus Karlsbakk overweegt om in je team op te nemen. Maar goed, mocht Karlsbakk alsnog 1e spits van Heerenveen worden wordt hij misschien toch interessant vanwege zijn goedkope prijs. Al verwacht ik dat Heerenveen met het binnengekomen geld nog wel versterkingen zal halen.

Timber
Peli
#7053
Volgens mij is het nog helemaal niet duidelijk of Horemans, Saibari, Prins en Oosting basisspelers b...

Horemans heeft de hele voorbereiding gespeeld, zijn concurrent Vesterlund niet, die is geblesseerd geweest. Dus Horemans staat wel in de basis. Saibari wel erg indrukwekkend in de voorbereiding, kan Bosz eigenlijk niet om heen. Oosting heeft Groningen meer dan een miljoen gekost dacht ik, die wordt echt niet voor de bank gehaald. Alleen Prins ken ik niet echt.

Peli
Timber
#7071
Horemans heeft de hele voorbereiding gespeeld, zijn concurrent Vesterlund niet, die is geblesseerd g...

Horemans en Saibari zullen wel gaan spelen idd. Horemans omdat die Vesterlund pas sinds kort weer met de groep traint. En Saibari omdat Bosz waarschijnlijk Schouten als CV gaat gebruiken zolang Boscagli geblesseerd is.

Oosting en Prins zijn allebei nog geen uitgemaakte basisspelers, althans niet tijdens de voorbereiding. Al zou ik ze ook opstellen allebei, als ik Lukkien was.

Jonah Deloo

Zit voor het definitieve team al een beetje te kijken zodat ik later geen kopzorgen krijg. Maar struikel toch nog veel over het aanbod aan middenvelders... 4 miljoen of hoger toch alleen stengs echt interessant? Daaronder dan nog mijnans hoewel ik ook net zoals peli het liefst daar ipv koopmeiners zou willen pakken, laten we het afwachten. En om dan verder maar wat namen te noemen, moeten jullie zeggen of je het iets vindt: iqbal/engwanda, rober gonzalez, brouwers, valente (wel op dit moment geblesseerd, even afwachten), duarte en dan misschien nog oosting. Zie ik dan namen over het hoofd of?

Peli
Jonah Deloo
#7073
Zit voor het definitieve team al een beetje te kijken zodat ik later geen kopzorgen krijg. Maar stru...

Iqbal behoudt denk ik zijn basisplaats niet zodra Bozdogan weer helemaal fit is.

Engwanda draait een hele overtuigende voorbereiding, zie ik wel de vaste '6' van FCU worden. Voor 1M geen slechte pick als 6e middenvelder, al gaat hij zelden tot nooit een goal maken natuurlijk. 

Rober staat in de voorbereiding, bij gebrek aan echte spitsen, in de punt bij NEC. Pikt ook z'n goaltjes wel mee, geloof ik. Maar voor 2M zie ik leukere opties voor op je middenveld. 

Valente vind ik voor 1.5 te duur, gezien hij niet echt regelmatig scoort ofzo. Dan zou ik eerder Oosting pakken. Maar van die 3 heeft Duarte de meeate kans mijn definitieve selectie te halen. 1M slechts, mooie prijs voor je 6e mid. Drang naar voren, kan scoren en voorgeven, neemt alle corners en vrije ballen. Kan een leuke pick zijn. Mits hij fit blijft, dat is wel een dingetje bij Duarte.

 

 

 

Laatst gewijzigd
HZ57
Peli
#7060
Namen noem ik altijd pas na de deadline. En ligt eraan wat jij toppers noemt natuurlijk.Als je verde...

Bij beide opties zie ik maar 15 spelers. Je hebt dan nog 0,5 over lijkt mij lastig

1 2 ... 283 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.