Voor 2 miljoen zie ik eigenlijk alleen booth of wellicht aaronson die nog wel interessant zijn. Denk dat bijv het rendement van gonzalez altijd hoger zal liggen dan dat van proper en voor dezelfde prijs lijkt me dat dat niet heel interessant.
Helemaal mee eens, op dit moment lijkt mij booth wat interessanter dan aaronson. Jans lijkt toch wel te houden van de pressing van toornstra op '10'. Dus wellicht dat aaronson nog niet meteen basisspeler zal zijn, al denk ik dat dat niet lang zal duren.
Verder echt bizar hoe weinig interessante middenvelders in de prijsklasses boven de 2 milj. zitten. Hopen dan maar dat veerman vertrekt en we zonder kopzorgen saibari aan kunnen klikken.
Ik zou Booth er blind inklikken, als hij niet zo vaak last van blessures zou hebben. Even aankijken inderdaad wat Jans met Aaronson van plan is. Speelde op OS voor USA als linksbuiten namelijk.
Dat is toch geen reden om je terecht gewezen te voelen? Jij stelt iets waarvan ik toevallig net een artikel heb gelezen. En nee, dat is dan inderdaad geen garantie dat het de 1e spits blijft maar voorlopig staat ie dus wel boven Nicolaescu in de pikorde. Het is alleen wat extra informatie om mee te nemen in de overwegingen. Bovenop de voorbereiding waarin hij 8x heeft gescoord en in de veronderstelling dat van Persie aanvallend voetbal kan waarderen. Tel daarbij op dat ie misschien juist nu er een beetje door komt qua potentie en het maakt m in ieder geval het overwegen waard.
@Steven daar zit ik ook over te twijfelen. Het verschil in kwaliteiten tussen beide keepers is zo minimaal dat fouten erg duur uit kunnen pakken. Bijlow kan dus zomaar na een aantal matige wedstrijden van Wellenreuther weer de voorkeur krijgen en dan is 3 miljoen een zeer pijnlijke investering. Benitez is voor 1 miljoen toch wat meer zekerheid.
Ik wilde voor aankomende speelronde 2 PSV'ers in de verdediging zetten, maar die ga ik misschien toch maar heroverwegen. Was gatenkaas met het missen van o.a. Boscagli. Alhoewel RKC thuis wel een stuk eenvoudiger is dan Feyenoord thuis haha.
Qua koopjes viel Benita van Heracles me op. Lijkt gegarandeerd basis te spelen en als 5e verdediger denk ik een prima optie om wat geld te besparen. Veel punten zal het wellicht niet op gaan leveren want Heracles, maar wellicht de moeite waard om te overwegen.
Voor deze ronde of je vaste team?
Edit: te snel gelezen. zie dat het voor speelronde 1 is^^
Denk dat je met optie 1 minder risico hebt op tegendoelpunten en dus meer punten.
Zou je dat aandurven, de kans is vrij groot dat hij op korte termijn naar blackburn vertrekt. Met plogmann hebben ze een prima tweede doelman dus kan me voorstellen dat ze de lange dan niet basis zetten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.