Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 284 ... 372 373
Peli
HZ57
#7075
Bij beide opties zie ik maar 15 spelers. Je hebt dan nog 0,5 over lijkt mij lastig

Natuurlijk zie je maar 15 spelers. Of vind je het ook interessant om te weten welke 3x 500K ik op de tribune heb zitten? 😅

En heb geen 500K over hoor, alles netjes tot de laatste euro opgemaakt. 

Jonah Deloo
Peli
#7074
Iqbal behoudt denk ik zijn basisplaats niet zodra Bozdogan weer helemaal fit is. Engwanda draait ee...

Voor 2 miljoen zie ik eigenlijk alleen booth of wellicht aaronson die nog wel interessant zijn. Denk dat bijv het rendement van gonzalez altijd hoger zal liggen dan dat van proper en voor dezelfde prijs lijkt me dat dat niet heel interessant.

Willempie94

Ik wacht de wedstrijd van morgen even af. Onder andere erg benieuwd naar de keeper bij Feyenoord.

Peli
Jonah Deloo
#7077
Voor 2 miljoen zie ik eigenlijk alleen booth of wellicht aaronson die nog wel interessant zijn. Denk...

Aaronson en Booth doelde ik inderdaad op. En mits basisspeler, ook Koopmeiners. 

Rober kan interessant zijn hoor, als hij alles gaat spelen bij NEC.

Jonah Deloo
Peli
#7079
Aaronson en Booth doelde ik inderdaad op. En mits basisspeler, ook Koopmeiners.  Rober kan int...

Helemaal mee eens, op dit moment lijkt mij booth wat interessanter dan aaronson. Jans lijkt toch wel te houden van de pressing van toornstra op '10'. Dus wellicht dat aaronson nog niet meteen basisspeler zal zijn, al denk ik dat dat niet lang zal duren.

Verder echt bizar hoe weinig interessante middenvelders in de prijsklasses boven de 2 milj. zitten. Hopen dan maar dat veerman vertrekt en we zonder kopzorgen saibari aan kunnen klikken.

Peli
Jonah Deloo
#7080
Helemaal mee eens, op dit moment lijkt mij booth wat interessanter dan aaronson. Jans lijkt toch wel...

Ik zou Booth er blind inklikken, als hij niet zo vaak last van blessures zou hebben. Even aankijken inderdaad wat Jans met Aaronson van plan is. Speelde op OS voor USA als linksbuiten namelijk. 

BarryE1
Astarloa
#7070
Nou ja, je plaatst een artikel maar zegt vervolgens niks. Dus ik weet niet of het puur bedoeld was o...

Dat is toch geen reden om je terecht gewezen te voelen? Jij stelt iets waarvan ik toevallig net een artikel heb gelezen. En nee, dat is dan inderdaad geen garantie dat het de 1e spits blijft maar voorlopig staat ie dus wel boven Nicolaescu in de pikorde. Het is alleen wat extra informatie om mee te nemen in de overwegingen. Bovenop de voorbereiding waarin hij 8x heeft gescoord en in de veronderstelling dat van Persie aanvallend voetbal kan waarderen. Tel daarbij op dat ie misschien juist nu er een beetje door komt qua potentie en het maakt m in ieder geval het overwegen waard.

bdebouwer

https://1908.nl/artikelen/keepersstrijd-beslist feyenoord keeper voor 3mil.

Jonah Deloo

Kijk kunnen we die blind erin klikken voor het definitieve team.

Jonah Deloo

De vraag is nu welke tweede doelman pak je. Zag dat de programma's van gae en almere aardig op die van feyenoord aansluiten. Bij gae is het enkel de vraag of de lange nog weggaat..

kevinraar

is dit een goed team voor speelronde 1

benitez

 

gertruida

boscagli

bazoer

 

koopmeinder

til

timber

kitolanho

 

van bommel

bakayoko

gimenez

 

bank

4x utrecht

 

Peli
kevinraar
#7086
is dit een goed team voor speelronde 1 benitez   gertruida boscagli bazoer   koopme...

Boscagli, Bazoer, Til, Timber, Koopmeiners, van Bommel.... allemaal twijfelgevallen/wisselspelers bij hun clubs.

Laatst gewijzigd
kevinraar

heb dit gedaan

eruit

boscagli

till

timber

koopmeinder

 

erin

flamingo

saibari

zerroukki

mijnans

 

wie heeft er meer kans om te spelen van bommel of zeefuik? heb nog 500k over 

dawizz

Zit nu op 4x psv, 4x feyenoord, 1x ajax, az en Twente in de basis. Bank sparta, nec, utrecht en groningen. Kijken wat voor nieuwe inzichten er deze wedstrijd nog bijkomen...

Willempie94

Leuke wedstrijd hoor! Vindt Stengs nog een beetje onzichtbaar..

En Til op de bank. Al zal Bozs hem nog wel veel wisselen en speeltijd geven. 

HZ57

Ik ga  nog maar eens over de keepers nadenken als ze zo makkelijk binnenvallen. 

Laatst gewijzigd
Willempie94
HZ57
#7091
Ik ga  nog maar eens over de keepers nadenken als ze zo makkelijk binnenvallen. 

Zowel beide teams spelen niet met volwaardige verdediging.. maar snap wel wat je zegt!

AlexDen
kevinraar
#7086
is dit een goed team voor speelronde 1 benitez   gertruida boscagli bazoer   koopme...

Geertruide centraal achterin vind ik minder dreigend tov vorigjaar. Zou daar nog een aanpassing maken en het verschil weer ergens anders investeren 

Peli
kevinraar
#7088
heb dit gedaan eruit boscagli till timber koopmeinder   erin flamingo saibari zerrouk...

Van Bommel heeft meer kans, maar ik denk dat geen van beiden aan de aftrap staan bij AZ in sp1. Sadiq waarschijnlijk wel en die kost maar 1.5. Hou je dus 1.0 over

 

steven20

Denken jullie dat Wellenreuther de gehele 1e seizoenshelft wel blijft staan? 
En dat je dan 1 miljoen kunt besparen ten opzichte van Benitez?

Qua koopjes zijn van Hoorenbeeck, Sandra en Tengstedt wellicht ook interessant. Jammer dat die laatste als aanvaller staat.

 

 

Ben Van Heck

@Steven daar zit ik ook over te twijfelen. Het verschil in kwaliteiten tussen beide keepers is zo minimaal dat fouten erg duur uit kunnen pakken. Bijlow kan dus zomaar na een aantal matige wedstrijden van Wellenreuther weer de voorkeur krijgen en dan is 3 miljoen een zeer pijnlijke investering. Benitez is voor 1 miljoen toch wat meer zekerheid. 

 

Ik wilde voor aankomende speelronde 2 PSV'ers in de verdediging zetten, maar die ga ik misschien toch maar heroverwegen. Was gatenkaas met het missen van o.a. Boscagli. Alhoewel RKC thuis wel een stuk eenvoudiger is dan Feyenoord thuis haha. 

 

Qua koopjes viel Benita van Heracles me op. Lijkt gegarandeerd basis te spelen en als 5e verdediger denk ik een prima optie om wat geld te besparen. Veel punten zal het wellicht niet op gaan leveren want Heracles, maar wellicht de moeite waard om te overwegen. 

hansotjes

SP1:
Optie 1: Wellenreuther (Olij) + Beelen + Edvardsen 
Optie 2: Olij (Vaessen) + Blokzijl + Gimenez

Willempie94
hansotjes
#7097
SP1: Optie 1: Wellenreuther (Olij) + Beelen + Edvardsen Optie 2: Olij (Vaessen) + Blokzijl + Gi...

Voor deze ronde of je vaste team?

 

Edit: te snel gelezen. zie dat het voor speelronde 1 is^^

Denk dat je met optie 1 minder risico hebt op tegendoelpunten en dus meer punten. 

Laatst gewijzigd
Peli
hansotjes
#7097
SP1: Optie 1: Wellenreuther (Olij) + Beelen + Edvardsen Optie 2: Olij (Vaessen) + Blokzijl + Gi...

Mocht je voor optie 2 gaan, zou ik persoonlijk eerder De Lange i.p.v. Olij picken (puur gezien de tegenstander van beide goalies).

Jonah Deloo
Peli
#7099
Mocht je voor optie 2 gaan, zou ik persoonlijk eerder De Lange i.p.v. Olij picken (puur gezien de te...

Zou je dat aandurven, de kans is vrij groot dat hij op korte termijn naar blackburn vertrekt. Met plogmann hebben ze een prima tweede doelman dus kan me voorstellen dat ze de lange dan niet basis zetten.

1 2 ... 284 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.