Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 285 ... 372 373
Jonah Deloo

Welke twee doelmannen overwegen jullie trouwens het sterkst voor speelronde 1. Zoet + Vaessen geen goede optie?

Peli
Jonah Deloo
#7100
Zou je dat aandurven, de kans is vrij groot dat hij op korte termijn naar blackburn vertrekt. Met pl...

Oh, Blackburn? Daar heb ik nog niks van meegekregen.
Dat verandert de zaak wel. Al overweeg ik zelf zowel Olij als De Lange niet hoor.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Vooralsnog staan Wellenreuther en Olij er in bij mij. Van Heracles verwacht ik bijzonder weinig + met de blessure van Hornkamp verwacht ik niet dat er veel (lees: geen) doelpunten zullen vallen. 

Peli
Ben Van Heck
#7103
Vooralsnog staan Wellenreuther en Olij er in bij mij. Van Heracles verwacht ik bijzonder weinig + me...

Wellenreuther+Olij een volkomen logisch duo inderdaad.
Maar dan vraag ik me af: Heb je dan in je verdediging wèl een PSV'er staan? 

Ben Van Heck

Zeker Peli! 4 PSV'ers in totaal, verdeeld over aanval, middenveld en verdediging!

Peli

Wederom logisch. Heb er zelf ook 4 PSV'ers in staan. Maar verdeeld over keeper, middenveld (x2) en aanval. Qua verdedigers weet ik het niet zo goed bij PSV.... Gaat Boscagli weer starten aankomend weekend? Wordt Teze nog verkocht? Teveel onzekere factoren. 

Ben Van Heck

Meestal komt Rik Elferink op vrijdag met blessure-updates, dus die wacht ik af. Maar Oppegard lijkt me een prima pick voor die prijs tegen RKC. Daar verwacht ik zelf wel de 0 eerlijk gezegd. Wie weet loopt hij per ongeluk de 3-0 binnen :P

 

Verder ben ik aan het twijfelen tussen Lauritsen/Parrot. Laatsgenoemde draait een zeer goede voorbereiding, maar vind Almere lastig inschatten hoe zij er voor staan. Sparta speelt daarentegen thuis tussen en in mijn ogen zeer zwak Heracles. Ook een half miljoen goedkoper vind ik wel lekker. 

Laatst gewijzigd
KingNelom13

Goedemiddag, ook ik ben weer gestart op mijn vakantie adres waar ik alle tijd heb om alles goed te onderzoeken. 

vooralsnog voor ronde 1 heb ik 4x psv 1x aan 2x mid 1x verd

4x feyenoord 1x aan 2x ver 1x kee

3x az elke linie 1, 1x Utrecht, 3x Groningen op de bank waaronder keeper

 

ik denk aardig met de zekerheidjes of tog te weinig gespreid? 

Ben Nihilisty

De verdediging van PSV is me vooralsnog ook dusdanig onzeker dat ik daar nog even wegblijf. Heb er voor dit weekend 1 van Feyenoord en 2 van Utrecht - of is een 433 een tactisch sterkere opstelling? Ik zet eigenlijk altijd een 343 neer, maar ben ondanks behoorlijk wat kennis van de spelers eigenlijk tradiegetrouw echt een dramatische Topcoach speler dus speltechnische tips zijn altijd welkom.

Dacht overigens Tika de Jonge wel even als leuk 500k middenveldertje op te kop te tikken (gaat zeker minuten meepakken en komt steeds meer richting basis, al zal dat nog niet gelijk zo zijn hoor). Maar Scorito heeft hem blijkbaar nog niet op de radar, want hij zit niet in het spel. 

NOAD1912
Ben Nihilisty
#7109
De verdediging van PSV is me vooralsnog ook dusdanig onzeker dat ik daar nog even wegblijf. Heb er v...

ff melden Ben, reageren altijd snel op dit soort dingen.

 
 

 

 

Willempie94

Wolfswinkel als captain aankomende wedstrijd. Vindt ik toch wel een statement. Ga wel 2 keer extra nadenken over Lammers

Peli
Willempie94
#7111
Wolfswinkel als captain aankomende wedstrijd. Vindt ik toch wel een statement. Ga wel 2 keer extra n...

Ik moet sowieso nog zien of een Twente speler mijn team voor de 1e speelronde gaat halen. Hele kleine kans.

Met PSV tegen RKC, Feyenoord tegen Willem II, AZ tegen Almere en Utrecht tegen PEC is de basis namelijk al gevuld. 

Ben Van Heck

Hier idem dito wat betreft Twente. Of een speler mijn definitieve team gaat halen is zelfs nog maar de vraag i.v.m. vertrek Propper.

@Peli verwacht je zo veel van Utrecht tegen PEC? Klinkt logisch hoor, maar zijn er geen teams met goedkopere spelers en een nog makkelijker programma? Dan kijk ik puur naar bijvoorbeeld scorend vermogen bij de tegenstanders. Sparta tegen Heracles en GAE tegen Fortuna bijvoorbeeld. Hier liggen imo goedkopere spelers voor het oprapen en ik verwacht hier even veel of zelfs meer van dan Utrecht tegen PEC. PEC heeft zich knap staande weten te houden in de ED vorig seizoen en imo zijn Heracles en Fortuna beduidend minder.

Zelf ook nog op zoek naar een 3e verdediger voor komende speelronde namelijk, waar een speler van Sparta er vooralsnog instaat!

Peli

@Ben:
Ik heb van Utrecht enkel El Karouani in mijn basis. Speelde een erg goede voorbereiding, met veel drang naar voren. Dus bij hem hoop ik op een assist en wie weet prikt 'ie er zelfs een goaltje in. Daarnaast is PEC echt een heel matig team (hebben vooral voorin echt een flinke jas uitgedaan, na het vertrek van Thy en Namli en achterin oogt het ook broos tijdens de voorbereiding), niks beter dan bijvoorbeeld Heracles en Fortuna (ik schat die ploegen allemaal beetje gelijk in momenteel). 
Verder heb ik ook van Sparta nog niet bepaald een hoge pet op (en dan vooral hun achterhoede).
GAE wel een leuke ploeg tegen een gunstige tegenstander, zitten er dan ook 2 van op m'n bank.

Dus ja, ik verwacht met El Karouani meer punten te pakken in m'n basis dan bijvoorbeeld eentje van Sparta of GAE. Als ik nou zou moeten  besparen, dan is El Karouani eruit voor een GAE verdediger zeer zeker een optie, maar dat is op het moment niet aan de orde.

Maar goed.... we hebben nog een paar dagen om de puzzel voor SP1 af te krijgen, er zal ongertwijfeld nog gewisseld gaan worden in mijn team.

 

 

Laatst gewijzigd
hansotjes

Zijn Nieuwkoop en/of Lopez in de picture voor SP1 bij mensen? 
Met het nieuwe systeem van Priske lijken die niet echt veel achterin te vinden namelijk

Peli
hansotjes
#7115
Zijn Nieuwkoop en/of Lopez in de picture voor SP1 bij mensen? Met het nieuwe systeem van Priske...

Ja. Ik neem Nieuwkoop mee in SP1.

Ben Van Heck

@Peli, duidelijk verhaal! De teams in het (waarschijnlijke) rechterrijtje doen niet voor elkaar onder inderdaad. Hier gaan ook wel de verschillen in gemaakt worden verwacht ik in deze speelronde. Heb zelf vooralsnog de linksback van GAE in mijn team staan. Lijkt niet echt een back met veel drang naar voren, maar gezien zijn prijs een leuke pick om wat budget te besparen. Ik ben vooral heel benieuwd naar hoe GAE het dit seizoen gaat doen na het vertrek van o.a. Kuipers en Willumson.

 

@Hans Lopez vind ik wel interessant eigenlijk. Hartman is geblesseerd en Smal heeft nog geen minuut gemaakt. Lijkt me dus dat Lopez 'gewoon' start op linker wingback. Voor 2,5 miljoen zeker interessant en 500K goedkoper dan Nieuwkoop. Lopez gaat waarschijnlijk deze speelronde wel in mijn team verschijnen!

Laatst gewijzigd
Punct

Tika de Jonge toegevoegd- ze lezen helaas echt mee, want het is geen 500k geworden maar 1m

Ben Van Heck

Enerzijds logisch, aangezien Duarte een vertrekwens heeft. Balen wel, want die had mijn selectie wel gehaald voor 1 miljoen en had ik ook als vijfde middenvelder voor komende speelronde. Gelukkig kan ik de opstelling van Groningen afwachten vrijdag, maar dit zorgt er waarschijnlijk voor dat ik weer moet gaan puzzelen. 

hansotjes

Neem aan dat er wel een goedkope middenvelder van groningen basis zal staan 

Ben Nihilisty
Punct
#7118
Tika de Jonge toegevoegd- ze lezen helaas echt mee, want het is geen 500k geworden maar 1m

Haha god, en ik had nog wel zo gezegd: 500k. Overigens vind ik 1m wel te gortig voor 'm, zoals ik al aangaf zal hij normaliter niet een (vaste) basisspeler worden; hij is aan het doorbreken en heeft maar een handjevol KKD-ervaring. 750k had ik begrijpelijk gevonden, en als ze hem van begin af aan (vanaf het moment dat Topcoach online kwam, bedoel ik) op de korrel hadden gehad dan was die sowieso 500k geweest - dus gemist kansje zo. 

En (@Ben, maar ook de rest uiteraard), daar nog even aan toevoegend, als Duarte daadwerkelijk vertrekt dan ga ik er niet vanuit dat Lukkien voor De Jonge kiest op die plek (ondanks zijn basisplaats afgelopen vrijdag daar). De voorste 4 van Groningen is ongeacht de samenstelling enorm jong en Hove is dan, wel redelijk wat ervaring onderhand, met ook nog maar 23 de oudste. Vermoedelijk is het dan ofwel Pelupessy erin ofwel Bacuna die doorgeschoven wordt vanaf de rechtsbackpositie. De Jonge zal daar niet gelijk zo voor de leeuwen worden gegooid denk ik. Daarnaast is het eigenlijk ook meer een wat vooruitgeschoven middenvelder, minimaal een 8 (wat Hove ook al is) en eigenlijk zelfs meer een hangende 10 zoals Valente en Schreuders. Met andere woorden: voor 1 miljoen hoor je mij De Jonge absoluut niet meer aanraden, maar uiteraard kunnen we gelukkig een paar potjes aankijken of die wellicht toch interessant wordt.

Laatst gewijzigd
Ben Nihilisty

Zijn er trouwens Sparta-volgers die een inschatting hebben over Boyd Reith - is die gehaald voor de basis? Niet de meest aanvallende back die je ooit gaat meemaken, maar toch: als hij de vaste rechtsback van Sparta wordt vind ik 'm echt wel interessant voor 1.25m (en eigenlijk ook al voor de 1e speelronde, vandaar de vraag).

Peli
Ben Nihilisty
#7122
Zijn er trouwens Sparta-volgers die een inschatting hebben over Boyd Reith - is die gehaald voor de...

Ben zelf geen Spartaan (of Sparta volger). Maar op het Sparta forum zien ze hem graag ten faveure van Bakari in de basis.
Stond de potjes waarin Sparta met de (beoogde) basiself speelde bijna elke keer op de rechtsbackpositie en Bakari dan als wissel. En Bakari mocht dan weer starten als Sparta aantrad met het B-team.
Niet alleszeggend natuurlijk, en sowieso nog altijd beetje tricky voor SP1, maar ik zie Reith wel basisspeler zijn/blijven/worden bij Sparta.


Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Had zelf Reith ook in het vizier. Heeft vorig jaar bij Roda een goed seizoen gedraaid met 1 goal en 5 assists. Natuurlijk is KKD niet met ED te vergelijken, maar ik denk dat hij zijn assistjes regelmatig meepikt mits hij basis blijft staan.

 

Overigens iemand die Zechiel overweegt voor SP1? Voor een Feyenoorder van 1,75 wellicht een leuke pick om op de bank te zetten. Weet alleen niet of hij basis speelt? Ik verwacht geen G/A van hem, maar mocht hij starten en Feyenoord houdt de 0, dan is 35 bankpunten wmbt prima.

Laatst gewijzigd
KingNelom13

ik heb momenteel nieuwkoop en bellen meegenomen, twijfelde over Lopez, zal wel gaan spelen maar is tog minder aanwezig voorin dan een nieuwkoop, zechiel wel overwogen, maar met een timber die bijna of al wel terug kan keren in de basis was dat risico iets te groot, daarom heb ik gekozen voor 2verdedigers van fey en geen middenvelder, en dan weer wel 2 middenvelders van psv.

iemand die van bergen overweegt? dacht hem op de bank te zetten komend weekend, pikt tog wel z'n doelpuntje mee in de voorbereiding 

 

weet iemand trouwens of en hoe je je naam kan wijzigen? deze is nog can een paar jaar terug, mar wil opzich wel een andere aha

Laatst gewijzigd
1 2 ... 285 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.