Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 286 ... 372 373
Squender
KingNelom13
#7125
ik heb momenteel nieuwkoop en bellen meegenomen, twijfelde over Lopez, zal wel gaan spelen maar is t...

Heb je zelf überhaupt de moeite genomen om dat op de site van Scorito te vinden? 😇

Want het kan, en is vrij makkelijk en op de meest logische plek terug te vinden.

 

Even ontopic, volgens mij nog niet voorbij zien komen.

Welke Ajacieden gaan interessant zijn voor het komende seizoen?

Peli
Squender
#7126
Heb je zelf überhaupt de moeite genomen om dat op de site van Scorito te vinden? 😇 Want het k...

Sommigen zullen Brobbey overwegen (ikzelf niet).
En als Scorito Berghuis omzet naar een middenvelder in het spel, is hij ook wel interessant.
Verder zou ik mijn handen er niet aan branden, als ik jullie was.

AlexDen
Peli
#7127
Sommigen zullen Brobbey overwegen (ikzelf niet).En als Scorito Berghuis omzet naar een middenvelder...

Hier sluit ik mij bij aan!

Willempie94

Brobbey zal ongetwijfeld z'n goals gaan maken. Mocht Akpom vertrekken en er geen vervanger komen dan kan Traoré wellicht interessant zijn. Speelt buitenpositie en kan in de spits. 

Als Hato linksback blijft spelen is dat echt wel een leuke, zal wel assists en goals maken. Maar heb zelf nog te weinig vertrouwen in de ajax verdediging, verwacht veel tegendoelpunten. Dus dat maakt hem niet zo interessant...

Squender

Berghuis inderdaad. In de podcast werd al aangegeven dat de kans groot is dat hij na speelronde 2 als middenvelder staat. Maar zn blessurehistorie vind ik wel riskant....

Ik twijfel zelf toch over een verdediger, of wellicht zelfs een keeper. Goedkoper dan Benitez of Wellenreuter. En om nou te zeggen dat die vaker de 0 gaan houden na afgelopen zondag is ook geen zekerheid meer...

Mocht van Ewijk zich aansluiten in Amsterdam, wordt dat wel meteen een hoge pickrate gok ik zo...

KingNelom13
Squender
#7126
Heb je zelf überhaupt de moeite genomen om dat op de site van Scorito te vinden? 😇 Want het k...

ja op scorito is bekend, ik bedoelde hier eigenlijk

Peli

Waarom zou Van Ewijk een hoge pickrate krijgen?
Ik kan me namelijk goed voorstellen dat maar weinig mensen het aandurven om een verdediger van Ajax te picken (en begrijpelijk).
Verder zou ik het van Van Ewijk zelf een opmerkelijke/onbegrijpelijke keuze vinden als hij naar het huidige Ajax zou gaan.

Jonah Deloo

Heeft parrot jullie overtuigd in de voorbereiding om hem te pakken voor iniedergeval speelronde 1? Als ik ergens kan besparen is het op hem en zou hem dan met sadiq kunnen wisselen.

Peli
Jonah Deloo
#7133
Heeft parrot jullie overtuigd in de voorbereiding om hem te pakken voor iniedergeval speelronde 1? A...

Bij mij gaat Parrott zeker mee in mijn team voor SP1 (en waarschijnlijk ook wel in mijn definitieve selectie).

Jonah Deloo

Weet iemand trouwens of de jong gewoon een pijntje had of echt geblesseerd is geraakt? En welke psv middenvelder(s) picken jullie? heb vooralsnog zowel tillman als saibari erin met de gedachte dat beiden met de (mogelijke) afwezigheid van boscagli basis zullen staan..

gebruikersnaam122

Strijders! 
Ik speel voor het eerste jaar mee met topcoach. Heb vooral kennis van mijn eigen clubbie dus de laatste dagen maar wat aan het verdiepen.

Ik begin gewoon even wat te delen en vragen te stellen in de hoop dat wat meningen te horen.

  • Is het gebruikelijk de eerste vier speelrondes te blijven wisselen in je spelers?
  • Ik heb een aantal "goedkope" spelers op het oog.. wat zijn de meningen over: Engwanda, V. Edvardsen, Duarte, Brouwers, Karlsbakk?
  • Wie van AZ zien jullie je (uiteindelijke) team wel halen?

Luuk de Jong en Benitez lijken niet te missen keuzes.. maar wat denken jullie van Lang en Zoet als alternatief (om elders weer te kunnen investeren)?

KingNelom13
Jonah Deloo
#7133
Heeft parrot jullie overtuigd in de voorbereiding om hem te pakken voor iniedergeval speelronde 1? A...

ja gaat zeker mee, als spits van het huidige az ga je je goals wel maken, en tog ook wel een betaalbare optie als 1e spits met zijn 3.5 mil 

Squender
Peli
#7132
Waarom zou Van Ewijk een hoge pickrate krijgen?Ik kan me namelijk goed voorstellen dat maar weinig m...

Waarom zou je geen aanvallend ingestelde verdediger van Ajax overwegen?

 

Peli
Squender
#7138
Waarom zou je geen aanvallend ingestelde verdediger van Ajax overwegen?  

Omdat ik verwacht dat Ajax flink wat tegengoals gaat krijgen en maar mondjesmaat de nul gaat houden.

Ben Van Heck
gebruikersnaam122
#7136
Strijders! Ik speel voor het eerste jaar mee met topcoach. Heb vooral kennis van mijn eigen clu...

Zoet wordt hoogstwaarschijnlijk de tweede keeper, Lang is zeer blessuregevoelig, Duarte heeft een vertrekwens en van Engwanda vraag ik me af of hij vast in de basis komt. Verder zeg je zeker geen gekke dingen!

Ben Nihilisty

Duarte inderdaad een vertrekwens, maar zit weinig beweging in. Wel heeft die afgelopen vrijdag met het tweede meegespeeld omdat die niet 100% fit is (meen dat ie 60 minuten heeft gemaakt daar). En zoals Peli al aan gaf: dat is wel echt een issue bij de man voor je definitieve selectie. Weer anderzijds gaat Lukkien er wel goed mee om door 'm zo nu en dan rust te geven. Mocht hij blijven, dan haalt 'ie m'n eindselectie wel.

En de eerste 4 rondes een team neerzetten voor alleen die speelronde doen veel mensen wel, maar moet toegeven dat het bij mij grotendeels al een team is waarvan ik verwacht het de 1e seizoenshelft te kunnen gaan doen. Niet omdat ik denk dat dat de betere strategie is, maar wel omdat ik er simpelweg geen zin heb om er zoveel aan te gaan sleutelen haha. Dus dat is net of je er zelf zin in hebt of niet

Asjemenouu

iemand een idee wat de ernst van de blessure van Luuk de Jong is?

Peli

Opvallend: Kuipers (maar ook Vlap en Lammers) straks op de Enschedese bank tegen Salzburg in de voorronde CL 

AlexDen

Vlap en Lammers kan ik wel begrijpen. Is er een Twente supporter die weet waarom Kuipers nog niet de voorkeur krijgt?

Peli
AlexDen
#7144
Vlap en Lammers kan ik wel begrijpen. Is er een Twente supporter die weet waarom Kuipers nog niet de...

Ja, vandaar Vlap en Lammers ook tussen haakjes.

Ik begreep dat vooralsnog simpelweg Salah-Eddine de voorkeur heeft van Oosting. Waarom? 🤷🏽‍♂️ Hij zal wel iets zien dat wij met z'n allen nog nooit in die jongen gezien hebben.

Willempie94
Peli
#7143
Opvallend: Kuipers (maar ook Vlap en Lammers) straks op de Enschedese bank tegen Salzburg in de voor...

Dat Lammers op de bank zit is niet verassend te noemen aangezien Wolfswinkel nu net de captain is.

 

Edit: zag je bericht erna niet. SE in de basis is idd bijzonder. Op basis van wat zou je denken.. ik weet het niet.

Laatst gewijzigd
mart1202

SE leek tijdens de voorbereiding ook al de voorkeur te krijgen boven kuipers. Daarnaast is die rechtsbuiten bloedje snel, denk dat Kuipers totaal overlopen zou worden

Peli

Samen met Kjølø de slechtste speler op het veld vanavond, onze Salah-Eddine.

Laatst gewijzigd
aaaaaiiiiyyytt

Voor sp1 heb ik nu een 433 met...

4 AZ (2 basis 2 bank)

4 FEY (4 basis)

3 PSV (3 basis)

2 AJA (1 basis 1 bank)

1 SPA (1 basis)

1 GAE (1 bank)

en 3 WIL de tribune

mart1202

Ik vond ASE niet eens zo slecht spelen. Heeft alleen af en toe van die rare momenten, en lijkt mij geen pure verdediger. Verder vond ik Lammers goed invallen.

Weet iemand of Toornstra gaat spelen (basis) komend weekend?

1 2 ... 286 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.