Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 287 ... 372 373
Jonah Deloo

Iemand die op dit moment een psv middenvelder overweegt voor het definitieve team?

Willempie94
Jonah Deloo
#7151
Iemand die op dit moment een psv middenvelder overweegt voor het definitieve team?

Haha ja absoluut! maar je omschrijft het goed, 'een middenvelder' komt er sws in bij mij van PSV, maar ik weet nog niet zo goed welke:)

Degene die ik niet overweeg is Schouten. Veerman lijkt in elk geval veel te spelen, neemt corners en vrije trappen. Maar de vraag is of hij net zo veel zal leveren als vorig seizoen... 

Saibari & Tillman spelen beide goed momenteel en zullen veel speeltijd krijgen. Til starte afgelopen wedstrijd tegen Feyenoord op de bank... maar dat zegt niet zo veel ben ik bang. Bosz kennende zal hij veel rouleren, maar vraag me wel af of Til net zo veel in de basis zal starten als vorig seizoen, ik vermoed van niet.

Dus ik ben er nog niet helemaal uit..

Ben Nihilisty
Jonah Deloo
#7151
Iemand die op dit moment een psv middenvelder overweegt voor het definitieve team?

Ik eerlijk gezegd Veerman wel gewoon. Dat is de enige middenvelder bij PSV van wie je én zeker bent dat hij gaat spelen én dat ie wel bij goals betrokken gaat zijn. Snap dat 5M aan de hoge kant is, maar op het middenveld zijn er simpelweg niet zoveel puntenpakkers op het eerste oog, dus ik heb het er wel voor over.

Steijn zie ik eigenlijk niet nog zo'n seizoen draaien als vorig jaar, zal echt wel wat goaltjes meepakken maar Twente is echt verzwakt en hij gaat het team sowieso niet dragen. Stengs is op zich wel een leuke optie als middenvelder, maar was (ook los van z'n blessure) de 2e seizoenshelft wel echt minder. 

De andere PSV namen zijn allemaal ook interessant, maar je kan er weinig van zeggen wat nou precies de opstelling gaat worden en vermoedelijk zullen ze veel rouleren. Tillman zou de enige zijn met wie ik dat gokje voor 3.5-4M wel aan zou durven, maar 6M is dan wel gelijk heel gortig. Als die de 1e 4 speelronden alles speelt (en het niet verprutst) is dat echter ook wel een naam die het bij mij gaat redden - wellicht ten koste van Veerman, wellicht zelfs gezamenlijk.

gebruikersnaam122
Ben Nihilisty
#7153
Ik eerlijk gezegd Veerman wel gewoon. Dat is de enige middenvelder bij PSV van wie je én zeke...

Veerman op het middenveld lijkt een "logische" keuze. Maar welke PSV-er kies je dan in de aanval? Luuk én Veerman neemt bijvoorbeeld een flinke hap uit het budget. Benieuwd naar je overwegingen 😄

Sambonhof
Jonah Deloo
#7151
Iemand die op dit moment een psv middenvelder overweegt voor het definitieve team?

Ik neem denk ik Saibari mee. Hij is vrij goed geprijsd (3.5m) en ik verwacht dat hij wel basis gaat spelen. Als hij geen basis staat is het ook een goede pinch hitter, want hij scoort of assist vaak, maarja dan krijg je weer geen nul-houden/speeltijd/winst punten dus dat is wel een klein risico

Astarloa

Ik vind de speculaas over het middenveld van PSV leuk en dit gaat ook zeker cruciaal worden voor de rest van de invulling van je team. MAAR...op dit moment weten we allemaal niet hoe het middenveld eruit gaat zien. Gaan nog zat transfers plaatsvinden, Lang moet nog geblesseerd raken en we hebben gelukkig nog 4 rondes om het allemaal uit te vogelen. De antwoorden zullen de komende weken vanzelf komen.

 

Heeft iemand wat meer zicht op de opstelling van Sparta voor komend weekend? Qua wedstrijd best interessant om er daar 1 of 2 spelers van te picken maar heb niks van Sparta zelf gezien in de oefenwedstrijden en uit de opstellingen wordt me ook niet veel duidelijk.

Ben Nihilisty
gebruikersnaam122
#7154
Veerman op het middenveld lijkt een "logische" keuze. Maar welke PSV-er kies je dan in de aanval? Lu...

Ik heb ze er op het moment 'gewoon' allebei instaan, maar zoals eerder toegegeven: ik ben geen begenadigd Topcoach-speler, over het algemeen houden de scores van mijn kant niet over. Maar specifiek met betrekking tot deze keuze houd ik wel vast aan het credo 'punten kosten munten'. Zoals ik zeg, er zitten bij de middenvelders niet veel zekerheden qua hoge scores - de upside van Tillman (en wellicht Stengs) ligt hoger dan dat van Veerman, maar laatstegenoemde vind ik echt by far de meest zekere puntenpakker.

Voor Luuk de Jong voorin geldt eigenlijk hetzelfde: zoals het er nu voorstaat (behoudens z'n blessure van afgelopen weekend overigens) is dat ook verreweg de meest zekere puntenpakker, en je makkelijkste man om blind captain te maken. Ook voorin zie ik vooral veel vraagtekens: Brobbey kwakkelt wat met z'n fysiek en speelt bij een degradatiekandidaat, Parrott heb ik hoog zitten (staat er bij mij ook in) maar is natuurlijk wel afwachten hoe hij bij AZ in de punt rendeert - behoorlijk ander type dan Pavlidis, Lammers/Van Wolfswinkel hebben elkaar als concurrent, en Gimenez vind ik persoonlijk enorm afwachten want dat was zowel qua spel als zeker qua productie op het eind echt heel belabberd. Na dit rijtje zit je ofwel bij vleugelspelers ofwel bij mindere clubs, en dus vaak ook mindere spitsen, te vissen.

Dan kom ik, maar nogmaals dit is puur gedachten uiteenzetten en niet de waarheid in huis veinzen te hebben, uit op een conclusie waarin Veerman en Luuk de Jong echt noodzakelijk zijn om sowieso te hebben - simpelweg omdat ze de minste vraagtekens hebben. Daarachter is het natuurlijk zaak dat je de juiste naam/namen hebt uit de wat onzekerdere categorie, maar de naam van die categorie zegt het al: dat is een stuk meer hit or miss - tenminste als je het eens bent met hoe ik ze in de eerste plaats heb gecategoriseerd natuurlijk, maar dat is weer een ander vraagstuk haha. 

Willempie94
Astarloa
#7156
Ik vind de speculaas over het middenveld van PSV leuk en dit gaat ook zeker cruciaal worden voor de...

haha, je opmerking over Lang vond ik erg grappig!

Peli
Astarloa
#7156
Ik vind de speculaas over het middenveld van PSV leuk en dit gaat ook zeker cruciaal worden voor de...

Afgaande op de oefenwedstrijden, reacties op het Sparta forum en uitspraken van trainer/spelers...... gok ik hierop:

Olij
Reith - Quintero - Eerdhuijzen (als hij vertrekt: Meissen) - Vd Kust
veel smaken op het middenveld, maar ik verwacht: Kitolano - Metinho/Clement - Verschueren
Neghli - Lauritsen - Mito/Brym

hansotjes

Weet iemand toevallig ook al hoe Utrecht zal gaan spelen as weekend?

Astarloa
Peli
#7159
Afgaande op de oefenwedstrijden, reacties op het Sparta forum en uitspraken van trainer/spelers........

Dankjewel, dit bevestigt in ieder geval wel wat voor mij. Check jij forums en interviews voor iedere club of is Sparta jouw club?

Peli
hansotjes
#7160
Weet iemand toevallig ook al hoe Utrecht zal gaan spelen as weekend?

Achterin wel (Horemans, Vd Hoorn, Viergever, El Karouani).

Op 6 zal Engwanda wel starten. Verder durf ik nog niet echt te zeggen wie het Utrechtse middenveld complementeren. Ik gok op Iqbal op 8, want Bozdogan kan nog geen 90 minuten. En op 10 verwacht ik Toornstra (maar kan ook Jensen zijn, of de van de Olympische Spelen teruggekeerde Aaronson).

Voorin durf ik alleen met zekerheid te zeggen dat David Min wel in de punt van de aanval ,al beginnen, ten faveure van Noah Ohio. Aan de zijkanten zouden het zomaar Okkels op links (want Cathline niet fit) en Toornstra/Romeny op rechts (want Booth pas recent terug van OS) kunnen zijn. Maar pin me daar aub niet op vast.

Peli
Astarloa
#7161
Dankjewel, dit bevestigt in ieder geval wel wat voor mij. Check jij forums en interviews voor iedere...

Ik check de fora, interviews en samenvattingen van de clubs waar voor mij potentieel leuke spelers lopen, maar waar ik vragen/twijfels over heb. 

Mijn club in NL is Feyenoord. 

hansotjes
Peli
#7162
Achterin wel (Horemans, Vd Hoorn, Viergever, El Karouani). Op 6 zal Engwanda wel starten. Verder du...

Thanks. Ja ik vind m ook lastig op het middenveld. 
Heb een mooie versie gemaakt met Aaronson, alleen te veel twijfel wss om die aan te klikken 1e ronde.

Zal wss Lauritsen + vd Kust + Mijnans worden ipv Gimenez + Reith + Aaronson

mart1202

Zal Nassoh niet gaan spelen op het middenveld bij Sparta of linksbuiten? Laat een goede indruk achter in de voorbereiding.

Verder las ik vandaag op een Utrecht forum dat Min de training voortijdig heeft gestaakt wegens ziekte. Even in de gaten houden dus..

Ben Van Heck

Op dit moment het volgende dillemma om te finetunen:

 

Veerman - Mijnans en Quintero (bank)

Tillman - Koopmeiners - Reith (bank)

 

Ik verwacht dat keuze 1 de meest veilige optie is, maar in potentie denk ik dat keuze 2 de meeste punten op gaat leveren..

hansotjes
Ben Van Heck
#7166
Op dit moment het volgende dillemma om te finetunen:   Veerman - Mijnans en Quintero (bank)...

Optie 1

Pablito

Zit al een aantal dagen weer mee te loeren maar nu de spanning weer toeneemt. Momenteel zit ik met het volgende dilemma

Optie 1: Gimenez - Clement

Optie 2: Lauritsen - Mijnans

Heracles ongekend veel blessures en geen beste voorbereiding dus dat maakt de Sparta spelers interessant. Al blijft Gimenez een speler opzich als hij het weer op zijn heupen krijgt.

Ben benieuwd naar jullie keuze.

Peli

M'n basiself voor aankomend weekend staat, hoeft ook niet meer aan gesleuteld te worden. 

Zit nu alleen nog even over m'n bank te dubben.... Vaessen, Metinho en Tengstedt staan al vast. Maar zit nu te twijfelen of ik daar dan een GAE verdediger (Amofa/James) bij zet of eentje van Sparta (Quintero/Reith). GAE thuis tegen Fortuna, maar hoogstwaarschijnlijk zonder De Lange. En Sparta thuis tegen Heracles.

Het is gepuzzel in de marge, i know 😅 Maar welke bankverdediger zouden jullie picken?

 

 

Laatst gewijzigd
Ruhs49
Peli
#7169
M'n basiself voor aankomend weekend staat, hoeft ook niet meer aan gesleuteld te worden.  Zit...

Ik zou voor Sparta kiezen, Heracles mist immers hun topspits. Fortuna natuurlijk ook, maar die zijn ze al veel langer kwijt en mogelijk meer op ingespeeld.

Peli
Ruhs49
#7170
Ik zou voor Sparta kiezen, Heracles mist immers hun topspits. Fortuna natuurlijk ook, maar die zijn...

Goed punt. Dan is het nu afwachten geblazen welke 2.0 middenvelder van Utrecht gegarandeerd gaat starten dit weekend (Booth? Aaronson? Jensen? Of misschien wel Toornstra voor 1.75). En even in de gaten houden of Luuk fit genoeg is om aan de aftrap te verschijnen.

Iemand die meer zelerheid kan bieden m.b.t. de Utrecht middenvelders en/of de situatie omtrent Luuk?

Laatst gewijzigd
Timber

Even vrijdag afwachten lijkt me, dan hebben de meeste clubs hun persconferentie. Denk dat bij Utrecht Toornstra sowieso wel speelt, daar is Jans fan van. Booth en Aaronson wellicht aan de zijkanten omdat er op rechts eigenlijk niemand is en Cathline op links nog niet gespeeld heeft.

gebruikersnaam122

Mijn basis lijkt te staan, twijfel enkel nog over het wel of niet opnemen van Saibari vanwege de concurrentie op het middenveld bij PSV. Wat denken jullie?

BartB

Nou mijn team staat ook voor SP1 :)

Basis van 4x FEY, 3x PSV, 2x UTR, 1x AZ, 1x GRO.

Bank van 2x GRO, 1x SPA en 1x ALM

BartB
gebruikersnaam122
#7173
Mijn basis lijkt te staan, twijfel enkel nog over het wel of niet opnemen van Saibari vanwege de con...

Ik heb Saibari wel in m'n team voor deze ronde. Schouten zal denk ik weer naar achteren schuiven, mede doordat het er toch wel op lijkt dat Teze zn laatste wedstrijd al heeft gespeeld en met alle blessures acherin. Dan denk ik dat Saibari wel start op het middenveld. 

Voor m'n definitieve team weet ik niet of ik me waag aan het middenveld roulette bij PSV, m.u.v. Veerman.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 287 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.