Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 288 ... 372 373
Peli
gebruikersnaam122
#7173
Mijn basis lijkt te staan, twijfel enkel nog over het wel of niet opnemen van Saibari vanwege de con...

Volgens mij al meermaals besproken hier. Maar Saibari blijft een gokje. Mede afhankelijk ook of hij Bosz volledig overtuigd heeft èn of Boscagli weer mee kan doen. Dus Saibari pick je niet als je 100% op safe wilt spelen. Zelf neem ik hem trouwens hoogstwaarschijnlijk wel mee aankomend weekend. Scorito-wise hou ik wel van een gokje zo links en rechts. Vooral als van de 4 eerste speelronden je 2 slechtste wegvallen. 

Deurmat93

Leuke discussies hier.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Leuk team, komt grotendeels overeen met dat van mij! Saibari neem ik ook mee, mits Boscagli nog niet fit is in ieder geval. Hier ga ik wel vanuit in ieder geval. Mijn 6e middenvelder is, door mijn sterke basiself, slechts een 750K speler van NAC, die wel de basis in gaat als het goed is. Had hier graag een middenvelder met meer zekerheid ingebouwd, maar tevergeefs. 

 

@Peli een verdediger van Sparta zou ik kiezen ja! Hier zelf Quintero gekozen voor 1 miljoen. GAE oogt mij net wat te onzeker door o.a het vertrek van De Lange. Ik moet zeggen dat ik sowieso redelijk terughoudend ben nu wat betreft GAE. Gaan denk ik een minder seizoen draaien dan vorig jaar. 

Peli
Ben Van Heck
#7178
Leuk team, komt grotendeels overeen met dat van mij! Saibari neem ik ook mee, mits Boscagli nog niet...

Het wordt inderdaad een Sparta verdediger. Maar ik hield 1.25M over, dus waarschijnlijk wordt het Reith. Die gaat, naar aanleiding wat ik van Sparta's voorbereiding meegekregen heb, hoogstwaarschijnlijk wel starten ten koste van Bakari.
GAE achterin inderdaad tricky met het vertrek van hun basiskeeper. Dus van hen neem ik op mijn bank alleen een aanvaller (Tengstedt) mee.
Naast deze 2 budgetpicks voor op m'n bank, heb ik als doel- en op het middenveld-bankers gekozen voor 2x 1.0M (Bielica en Engwanda).
Bewust dus flink bespaard op m'n bank, vooral omdat ik vind dat de waarde op het veld moet staan voor 100% van de punten, i.p.v. op de bank voor de helft.

mart1202















Ik hanteer zelf een iets andere strategie. Ik wil eigenlijk alleen spelers selecteren die volgens mij een makkelijke wedstrijd hebben of een grotere kans om te winnen dan hun tegenstander. Bijvoorbeeld, ik zie NAC niet winnen bij Groningen, dus ik zou geen spelers van NAC in mijn team opnemen voor die specifieke wedstrijd (ook niet voor de bank). Een keeper die de 0 houdt levert toch >50pnt op. 

Laatst gewijzigd
Astarloa
mart1202
#7180
Ik hanteer zelf een iets andere strategie. Ik wil eigenlijk alleen spele...

Hier zeg je wat.

Ben Van Heck

Zo had ik er nog nooit naar gekeken

Astarloa

Kan je alles weer gaan omgooien.

Ruhs49
Ben Van Heck
#7182
Zo had ik er nog nooit naar gekeken

Ik ga stuk!

Dottema11

De opstelling staat ook aan mijn kant voor de eerste speelronde:

Keepers: Benitez, Vaessen (reserve)

Verdediging: Oppegard, Nieuwkoop, Beelen, Blokzijl (bank) en Mamengi (tribune)

Middenveld: Verschueren, Mijnans, Stengs, Saibari, Hove (bank) en de Waal (tribune)

Aanval: de Jong (c), Parrott, Gimenez, Edvardsen (bank) en Tengstedt (tribune)

 

De KKD de eerste speelronde is toch een stuk lastiger... Iemand die daar zijn gedachtes over wil delen?

Pablito

Is het nu geoorloofd om complete teams te delen? Of is het enkel met de definitieve teams waarbij men dat niet doet. Kan me herinneren vanuit vorig jaar dat het hier niet gewaardeerd werd om complete teams te delen

Beun

Door sommigen wordt het inderdaad niet gewaardeerd. Maar doe gewoon lekker waar je je goed bij voelt.

Peli
Pablito
#7186
Is het nu geoorloofd om complete teams te delen? Of is het enkel met de definitieve teams waarbij me...

Hele teams delen is eigenlijk niet de bedoeling. Wat losse namen droppen om uit bepaalde dillema's te komen is wel OK, maar liever niet je volledige team voor de deadline. 

Pablito
Peli
#7188
Hele teams delen is eigenlijk niet de bedoeling. Wat losse namen droppen om uit bepaalde dillema's t...

Ben ik het zelf ook mee eens maar zie toch wat teams hier en daar gepost worden dus vroeg het me af

Beun

Je hebt gewoon een kans dat veel mensen kopieren en er wat meer dezelfde trams komen. Al vraag ik me af of dit forum zo'n bereik heeft.

 

Verder:

https://www.psvfans.nl/bosz-kan-tegen-rkc-mogelijk-weer-beroep-doen-op-verdediger/

Even los van het feit of je een psv verdediger pakt. Wat denken jullie?

 

Ik denk:

Oppegard - Schouten - Flamingo - Teze

 

 

Frits
Dottema11
#7185
De opstelling staat ook aan mijn kant voor de eerste speelronde: Keepers: Benitez, Vaessen (reserve...

Waarom zet je iemand van 750k op de tribune in de eerste speelronde?

Frits
mart1202
#7180
Ik hanteer zelf een iets andere strategie. Ik wil eigenlijk alleen spele...

Potverdikkie zeg, hier sta ik even van te kijken. Zelf pak ik meestal een andere tactiek, maar deze lijkt mij veel beter. Ik druk m'n team altijd vol met degradatiekandidaten. En het liefst dan ook nog verdedigende middenvelders en buitenspelers. Wellicht is dat de reden dat ik nog geen gouden beker heb.. 

Ben Van Heck
Beun
#7190
Je hebt gewoon een kans dat veel mensen kopieren en er wat meer dezelfde trams komen. Al vraag ik me...

Als hij fit is verwacht ik niet dat Bosz risico gaat nemen en hem direct de basis in zet. Tegen RKC moet je het makkelijk kunnen redden met de verdediging die je zojuist noemt. Saibari gaat dus, ook al wordt Boscagli fit verklaard, gewoon mee denk ik. 

Deurmat93

Jensen/Booth/Aaronson als middenvelder van Utrecht?

Pablito
Deurmat93
#7194
Jensen/Booth/Aaronson als middenvelder van Utrecht?

Booth en Aaronson net terug van de olympische spelen dus dat is bij mij ook een dilemma. Beide ook nog geen minuut gespeeld dus in de voorbereiding. Denk dat Toornstra en Iqbal misschien basis starten en ze in gaan vallen indien nodig

Peli
Beun
#7190
Je hebt gewoon een kans dat veel mensen kopieren en er wat meer dezelfde trams komen. Al vraag ik me...

Hier wordt meer (ongeregistreerd) meegelezen dan je zou verwachten. Staat ook bovenaan als je in Google de zoekterm  "Scorito tips" invoert 😉


En ik denk ook dat dat tegen RKC de PSV defensie gaat zijn.

 

 

Laatst gewijzigd
Peli
Beun
#7190
Je hebt gewoon een kans dat veel mensen kopieren en er wat meer dezelfde trams komen. Al vraag ik me...

Ho, dubbelpost. My bad.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck
Peli
#7196
Hier wordt meer (ongeregistreerd) meegelezen dan je zou verwachten. Staat ook bovenaan als je in Goo...

Eens! En mocht je toch de noodzaak voelen om je team vrij te geven, kun je altijd in PM met iemand sparren.

Johnnie

Ik heb m'n team wel compleet voor SP1:
4x psv
3x fey
2x az
1x Utrecht
1x sparta

bank: 3x groningen en 1x sparta

Mijn twijfelspelers zijn: Saibari (las iets over vededigers weer terug bij psv..)
oppegaard zal wel spelen, toch?

en weet iemand de status van Boyd Reith, te goedkoop om niet op zn minst op de bank mee te nemen?

En laatste dubiotje: wie als wissel voor 1,75 voorin heb nu postema...? maar bijvoorbeeld edverson of van bergen /ltaief kan ook.... nog andere pareltjes?

Jo de Haan

Vermoedelijke opstelling Groningen volgens Stefan Bleeker van rtv noord op basis van de afsluitende training: Vaessen, Bacuna, Rente, Peersman, Stam, de Jonge, Hove, Schreuders, Valente, van Bergen en Mendes.

 

1 2 ... 288 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.