Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 289 ... 372 373
Ben Van Heck

Vraag me nu door het ontbreken van een aantal spelers of de keeper van Groningen nemen wel zo veel toegevoegde waarde heeft, waar de keeper van de tegenpartij 500K goedkoper is... 

Johnnie
Jo de Haan
#7200
Vermoedelijke opstelling Groningen volgens Stefan Bleeker van rtv noord op basis van de afsluitende...

groningen is eerste wedstrijd, dus die opstelling kan je gewoon afwachten....? daar zitten hele hele goedkope 100% basis klanten in....

Peli
Ben Van Heck
#7201
Vraag me nu door het ontbreken van een aantal spelers of de keeper van Groningen nemen wel zo veel t...

Ik had de keeper van die tegenstander sowieso al op m'n bank zitten. Fijn dat ik nu niks hoef te wijzijgen :)

steven20

Vanaf mijn vakantieadresje toch iets lastiger te volgen met beperkt internet.

 

Op dit moment 4 psv, 3 Feyenoord, 2 az, 2 utr en een bank met gro, utr, gae en Sparta.

 

Nu even lezen of het forum me nog op andere gedachten brengt (ongetwijfeld)

 

Voor 750k is Tengstedt sowieso een leuke pick ook voor de definitieve selectie. Blinkt uit in de voorbereiding. Jammer dat hij als aanvaller staat. 

Ben Van Heck

Na flink wikken en wegen m'n  selectie voor de eerste speelronde klaar. Zo waar 250K over. Nu tot de volgende verdeling gekomen:

 

4 PSV
3 Feyenoord
3 AZ
2 NAC
1 Utrecht
1 GAE
1 Sparta

Astarloa
Ben Van Heck
#7205
Na flink wikken en wegen m'n  selectie voor de eerste speelronde klaar. Zo waar 250K over. Nu t...

Kan jij leven met 250k over? 😅

 

 

 

 

Ben Van Heck

Vooruit, dan upgrade ik mijn tribune-aanvaller wel naar 750K

Astarloa
Ben Van Heck
#7207
Vooruit, dan upgrade ik mijn tribune-aanvaller wel naar 750K

Mooi mooi, voelt toch beter denk ik

Peli
Ben Van Heck
#7207
Vooruit, dan upgrade ik mijn tribune-aanvaller wel naar 750K

Of je maakt van je 1.0 Sparta bankverdediger een 1.25 Sparta bankverdediger ;-)

(Gokje dat je Quintero hebt gepickt)

Ben Van Heck

Mijn bankverdediger is al een Spartaan van 1.25, haha. Zelf gekozen voor een 750K middenvelder die ik 'zekerder' vindt van minuten dan alles in het 1.0 segment. Qua bankkeeper, aanvaller en al mijn veldspelers zie ik geen mogelijkheden om deze 250K te investeren, dus vandaar dat ik dit bedrag over heb.

Peli
Ben Van Heck
#7210
Mijn bankverdediger is al een Spartaan van 1.25, haha. Zelf gekozen voor een 750K middenvelder die i...

Is Engwanda van Utrecht dan geen leukere optie dan een (naar ik verwacht) NAC-middenvelder?

Ben Van Heck

Ik ben zelf geen Utrecht kenner en het enige wat ik zie zijn veel opties op het middenveld, waardoor ik het zelf nogal riskant vindt. Denk je dat Engwanda gegerandeerd speeltijd krijgt? Garbett en Ballard zijn bij NAC 100% zekerheidjes, waar eerstegenoemde ook nog regelmatig bij goals betrokken is. Dus vandaar die keuze!

Peli
Ben Van Heck
#7212
Ik ben zelf geen Utrecht kenner en het enige wat ik zie zijn veel opties op het middenveld, waardoor...

Ik snap je hoor. Maar Engwanda heeft in de voorbereiding zo'n beetje alles gespeeld en ook nog eens boven verwachting. Daarnaast heeft Utrecht geen andere nummer 6 in de selectie (Bozdogan kan er spelen, maar is meer een nummer 8. Tevens nog niet fit genoeg om starten). Dus ik ben er redelijk zeker van dat Engwanda wel gaat starten aankomend weekend. 

Robin1996

Hallo mensen, ik ben utrecht fan en ik dacht laat ik eens reageren. Ik verwacht op het middenveld sowieso Engwanda en naast hem Iqbal of Aaronson en op 10 Jensen en rechtsbuiten Toornstra Voor aankomend weekend. 

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Een middenvelder van Utrecht biedt natuurlijk wel meer zekerheid dan een middenvelder van NAC. Iig wel op de 0. Maar goed, hier ga ik nog even over denken!

Peli
Ben Van Heck
#7215
Een middenvelder van Utrecht biedt natuurlijk wel meer zekerheid dan een middenvelder van NAC. Iig w...

En je bent gelijk van die 'hatelijke' resterende 250K af ;-)

Peli
Robin1996
#7214
Hallo mensen, ik ben utrecht fan en ik dacht laat ik eens reageren. Ik verwacht op het middenveld so...

Welkom Robin.
En je dropt gelijk hele bruikbare info voor velen hier. Nuttige eerste bijdrage dus, top!


Laatst gewijzigd
gebruikersnaam122

Mooi om mee te lezen, veel bruikbare info. Mijn selectie staat ook.

4x PSV, 3x Feyenoord, 3x AZ, 1x Ajax

Bank: Groningen, Utrecht, Sparta, Eagles

Eerste keer dat ik meespeel, dus ik ga het lekker ondervinden. Mogelijk wat foutjes maar dat zal er vast bijhoren, toch?

Ik heb nog wel een vraag op de toekomst. Voor deze speelrondes is het natuurlijk makkelijk om een 500k speler op de tribune te zetten. Maar hoe gaat dat straks? Zijn je tribunes dan nog steeds zo goedkoop en zitten zij er grotendeels standaard of ga je toch wat meer spreiden en de middenmoot/kleinere clubs opnemen?  

Peli

Hier zit het gepuzzel voor aankomend weekend er ook op. Mits er geen negatief nieuws omtrent Luuk de Jong naar buiten komt (heeft iemand een update toevallig?), dan ga ik niks meer wijzigen. 

De verdeling van mijn basiself is: 4x PSV + 4x FEY + 2 x AZ +:1x UTR. En op m'n bank: 1x UTR + 1x GAE + 1x SPA + 1x NAC

Sambonhof

Ik zie dat veel van jullie 4 middenvelders meenemen bij ronde 1 en 3 verdedigers. Zelf heb ik 4 verdedigers en 3 middenveldere (dus 2 500k tribune middenvelders). Waarom gaan jullie voor een 3-4-3 inplaats van 4-3-3?

stefbeukers

Hier is de puzzel voor ronde 1 dan ook wel gelegd. 

Bank met 2x 1M en 2x 750k, waardoor de basiself (4 PSV, 4 Feyenoord, 3 AZ) de punten moeten gaan opleveren. Mocht dit nou verkeerd uitpakken zijn er nog altijd drie oefenrondes te gaan.

Peli

Ik speel, ook buiten de proefronden om, eigenlijk ook hoofdzakelijk in een 3-4-3 formatie. Waar nodig soms ook 3-5-2. En maar heel zelden (of eigenlijk nooit) 4-3-3 of 4-4-2. Dan moet de nood wel heel hoog zijn, qua blessures/schorsingen/vormdipjes.

En eigenlijk om de simpele reden dat ik voorin en op het middenveld zoveel mogelijk degenen probeer te picken die ik (veel) goals zie maken en de nodige assists zie geven. Centrumspitsen en nummers 10 dus. Bij 3-4-3 en 3-5-2 heb je dan 7 van dit soort spelers in je basiself staan en bij 4-3-3 'slechts' 6. Een verdediger heeft dus over het algemeen, gezien zijn voornamelijke positie op het veld, een kleinere kans om een goal te maken. Daarentegen.... àls hij scoort, levert hij meer punten op dan de middenvelder of aanvaller. En tegenwoordig is een back ook een halve aanvaller bij veel ploegen. Verder levert een clean sheet voor een verdediger ook meer op dan voor de 2 voorste linies. Dus voor 4-3-3 valt absoluut te pleiten, alleen kies ik er zelf niet voor.

 

Dit was mijn spreekbeurt, bedankt voor jullie aandacht 😁🥲

 

 

 

Laatst gewijzigd
Peli
stefbeukers
#7221
Hier is de puzzel voor ronde 1 dan ook wel gelegd.  Bank met 2x 1M en 2x 750k, waardoor de bas...

Zo sta ik er ook in. Mijn bank is 3x 1M en 1x 750k.

Sean Chiappucci
Sambonhof
#7220
Ik zie dat veel van jullie 4 middenvelders meenemen bij ronde 1 en 3 verdedigers. Zelf heb ik 4 verd...

Ik ga de eerste ronde voor 3-5-2, omdat ik meer punten verwacht van de middenvelders dan van de meeste aanvallers.

bdebouwer

Luuk de Jong gewoon op het trainingsveld. https://www.instagram.com/p/C-azt4Ysarg/?igsh=MTczaXA2Z3oyN3o2MQ==

1 2 ... 289 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.