Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 290 ... 372 373
Jonah Deloo

Laatste dillema net 3 opties voor aankomende speelronde, hoor graag van jullie:

  1. Tillman + Oppegaard + Wellenreuther
  2. Veerman + Maikuma + Benitez
  3. Veerman + Lopez + Benitez

Bij optie 3 heb ik dan wel twee feyenoorders in de verdediging staan.

 

Ben Van Heck

Optie 1. Ik had een lange tijd optie 2 er in staan, maar nu Schouten op CV speelt, zal Veerman een wat meer verdedigende rol aannemen. Dan is Tillman die hoogstwaarschijnlijk op 10 speelt wel een interessantere keuze. Waar Wellenreuther en Benitez weinig voor elkaar onderdoen en ik bij beide clubs een gevoel heb dat ze de 0 gaan houden, is deze keuze voor het even denk ik. 

Enige wat mij deed twijfelen was de keuze Maikuma of Oppegard. Maikuma is aanvallender sterker dan Oppegard, maar PSV heeft weer thuisvoordeel en meer kans op de 0 gok ik. 

Hierbij mijn onderbouwing om zelf uiteindelijk voor optie 1 te kiezen. Hopelijk heb je er iets aan! :P

Jonah Deloo
Ben Van Heck
#7227
Optie 1. Ik had een lange tijd optie 2 er in staan, maar nu Schouten op CV speelt, zal Veerman een w...

Kijk, hier heb ik wat aan! Was dat inderdaad compleet vergeten dat veerman nu op 6 speelt.  

Lijkt me trouwens voor zich spreken, maar zouden jullie el karouani boven horemans picken voor deze ronde? El karouani lijkt dan de meest logische, maar zag dat horemans wel had aangegeven zich bij utrecht ook echt op goals en assists te richten.

Ben Van Heck

Voor de mensen die Saibari willen picken: hij heeft klachten overgehouden aan het duel met Feyenoord. Zie PSV wacht op versterking en hoopt op deze meevaller: met welke basis kan Bosz dit weekend starten? | PSV | ed.nl (archive.ph)

Toch wel een gokje om hem te picken. Ook vanwege het feit dat Boscagli wellicht op tijd fit is. Dit maakt het toch weer lastig... Wellicht dat ik Saibari en Mijnans inwissel voor Veerman en Koopmeiners. Dit lijkt me op dit moment (ik wacht graag de persconferentie van Bosz af) dan een veiligere optie..

Laatst gewijzigd
steven20
Jonah Deloo
#7226
Laatste dillema net 3 opties voor aankomende speelronde, hoor graag van jullie: Tillman + Oppegaa...

Ik zou ook voor optie 1 kiezen. Idd met de reden die hieronder al wordt opgegeven betreft veerman

steven20
Ben Van Heck
#7229
Voor de mensen die Saibari willen picken: hij heeft klachten overgehouden aan het duel met Feyenoord...

Oei even id gaten houden. Tnx

steven20
Jonah Deloo
#7228
Kijk, hier heb ik wat aan! Was dat inderdaad compleet vergeten dat veerman nu op 6 speelt.   L...

Horemans of El Karouani zijn allebei prima te verantwoorden en is denk ik een keuze op basis van gevoel. Kunnen beiden een assist afleveren. Horemans treft denk ik iets vaker doel, al heeft Karouani een zeer goede trap. Ook qua kaarten doen ze niet zoveel onder voor elkaar onder 

JCG

Naast Scorito neem ik deel aan Coach van het Jaar. Omdat Heerenveen niet zo vaak de 0 houdt, kies ik graag de spits van Heerenveen. Maaaar: wie krijgt de spitspositie bij Heerenveen? Denken jullie aan Nicolaescu of Karlsbakk? Laats genoemde heeft er aardig wat gescoord in de voorbereiding, eerst genoemde. 

Ben Van Heck

Karlsbakk krijgt (vooralsnog) de voorkeur boven Nicolaescu. 

Peli
Ben Van Heck
#7229
Voor de mensen die Saibari willen picken: hij heeft klachten overgehouden aan het duel met Feyenoord...

Gaat Koopmeiners starten dan?

Het gaat bij AZ op het middenveld, naast Mijnans op 10 dan, tussen Clasie en Belic en Koopmeiners voor 2 plekken.

JCG
Ben Van Heck
#7234
Karlsbakk krijgt (vooralsnog) de voorkeur boven Nicolaescu. 

Bedankt voor je reactie!

Ben Van Heck
Peli
#7235
Gaat Koopmeiners starten dan? Het gaat bij AZ op het middenveld, naast Mijnans op 10 dan, tussen Cl...

Gezien de voorbereiding (waar Koopmeiners elke wedstrijd basis heeft gestaan) lijkt het me sterk dat ze hem nu opeens gaan banken? Ben geen AZ watcher, dus heb er ook niet mega veel kijk op haha. Bovendien is dit 'noodoplossing' voor het geval Saibari definitief niet gaat spelen. Dan wordt Koopmeiners mijn gokje, maar heb ik wel 2 PSV'ers op mijn middenveld die 100% gaan spelen. Mocht Saibari gewoon kunnen spelen, dan wordt het gewoon Mijnans + Saibari in plaats van Koopmeiners en Veerman :)

Spartaan

Goedemorgen spelers

zoals jullie waarschijnlijk wel aan me naam kunnen zien.  Ben ik voor Sparta en zal ik jullie zoveel mogelijk helpen om eventueel een keuze te maken voor jullie selectie.

Boyd Reith gaat in de basis starten 

ook centraal achterin quintero en Eerdhuijzen . Links van der kust is een tip kost iets meer maar is echt een assist speler. 

middenveld zal voorlopig bestaan uit Metinho , clement en Verschueren . Kitolano is nog niet fit en zal dus voorlopig plaats nemen op de bank.  Voorin is het Neghli staat in het spel als middenvelder. Lauritsen is de spits geen twijfel. Links Voorin zal het normaal gesproken Mito worden maar zondag is de kans groot dat Nassoh daar zal beginnen. 

als jullie vragen hebben stel ze gerust.  Op x is ook het @Spartanieuws account interessant voor nieuws en vragen beantwoord dit account ook veel. 

succes allemaal ! 

Laatst gewijzigd
MV

Zijn er ook mensen die meespelen met Topcoach KKD en voor mij nog tips hebben?

Welke spelers mag ik bijvoorbeeld niet missen? 

KazigeKerel

Goedemorgen! 

Net dit forum ontdekt en nu al een aantal super handige tips/nieuwtjes gezien, thanks! Ik kan helaas de link niet lezen over de update van Saibari, iemand die weet hoe groot de kans is dat hij gaat starten? Misschien Til dan een betere optie?

Overigens zag ik dat Postema niet zal spelen bij Groningen, dit is de reden waarom ik nu weer mijn team half aan het omgooien ben hahah. 

Laatste vraag; ik heb nu Maikuma staan, hoorde echter van een vriend dat dit helemaal niet zeker is of hij gaat starten. Iemand die veel weet van AZ die mij kan vertellen of Maikuma of Kasius zal gaan starten?

 

Succes!

Spartaan
MV
#7239
Zijn er ook mensen die meespelen met Topcoach KKD en voor mij nog tips hebben? Welke spelers mag ik...

Ik speel zelf ook mee.  Maar heb hierin echt nog weinig zicht   Zoveel onbekende namen zal gewoon lekker dit weekend kijken en alles in de gaten houden.  
En voorlopig voor dit weekend bij de gevestigde namen houden zoveel mogelijk. 

Robin1996

Op dit moment 

 4 Psv.  4.Feyenoord. 2 AZ. 1 Utrecht.         In de basis met op de bank  2x 1m. 1x 1,25. 1x 750.

Nu is het wachten op de persconferentie van PSV of daar wat duidelijkheid van komt.

 

Laatst gewijzigd
Peli
Ben Van Heck
#7237
Gezien de voorbereiding (waar Koopmeiners elke wedstrijd basis heeft gestaan) lijkt het me sterk dat...

Maar hoe ga je er tijdig zeker van zijn of Saibari wel of niet gaat spelen? Wellicht/waarschijnlijk gaat de persconferentie daar geen uitsluitsel over geven namelijk.

Zelf heb ik daarom alweer lopen schuiven in mn basis om Saibari om te zetten naar Veerman, door Oppegard te vervangen door Quintero. Voelt een stuk veiliger wel. Mede omdat het ook nog maar afwachten is of Oppegard wel aan de aftrap zal verschijnen.

Laatst gewijzigd
Appelflap64

Reith en Velanas of Gooijer en Neghli voor coach van het jaar? 

Peli
Appelflap64
#7244
Reith en Velanas of Gooijer en Neghli voor coach van het jaar? 

Kun je die van PEC niet switchen voor spelers die niet een lastige uitwedstrijd hoeven te spelen?

En Coach van het jaar? 😗

Ben Van Heck
Peli
#7243
Maar hoe ga je er tijdig zeker van zijn of Saibari wel of niet gaat spelen? Wellicht/waarschijnlijk...

Ik wacht eerst even de persconferentie af ja, alvorens ik knopen ga doorhakken voor mijn SP1 selectie. Bosz zal vast uitsluitsel geven over Boscagli en zal denk ik ook wel Saibari's situatie benoemen:

 

- Mocht Boscagli niet fit genoeg zijn, om bijvoorbeeld te starten of uberhaupt minuten te maken, dan kun je er vanuit gaan dat Schouten op CV speelt en Veerman de 6 positie gaat bekleden. Oppegard zal denk ik hoe dan ook starten, bij gebrek aan een betere linksback. Als er niks over Saibari genoemd wordt, dan denk ik dat ik hem gewoon pick.

 

- Mochten Saibari én Boscagli niet fit genoeg zijn (Schouten speelt dan op CV), wordt Til denk ik een stuk interessanter dan Veerman, want eerder genoemd: Veerman zal dan op 6 spelen. 

 

- Mocht Saibari niet fit zijn en Boscagli zal wél starten, dan wordt Veerman automatisch de meest interessante naam omdat Schouten dan weer op 6 speelt en Veerman de 8 positie bekleed. Ook hier denk ik dat Oppegard gewoon gaat spelen. 

 

Hopelijk geeft Bosz wat prijs en kan hier op geanticipeerd worden. Ik ga er overigens vanuit dat Tillman hoe dan op basis staat.

Laatst gewijzigd
Peli
Ben Van Heck
#7246
Ik wacht eerst even de persconferentie af ja, alvorens ik knopen ga doorhakken voor mijn SP1 selecti...

Tillman gaat beslist spelen inderdaad.
Hoe laat zijn die persconferenties over het algemeen? 

Scorito1994

Iemand hier die Pasveer overweegt? Van de "topclubs" de goedkoopste keeper, en hoe groot achten jullie de kans dat Az wint uit bij Almere

Ben Van Heck
Peli
#7247
Tillman gaat beslist spelen inderdaad.Hoe laat zijn die persconferenties over het algemeen? 

Precieze tijdstip weet ik niet, maar ik gok rond 15:00 uur. Ik houd het X account van Rik Elferink in ieder geval goed in de gaten. Dit is overigens wel weer een signaal dat ik Saibari niét moet nemen in mijn definitieve selectie. Veel te onzeker voor dat bedrag..

 

@Scoritop Ik verwacht wel een overwinning van AZ. Die hebben een keurige voorbereiding gedraaid en bovendien veel meer kwaliteit in de selectie dan Almere. Deden het overigens goed afgelopen seizoen, maar het eerste jaar van een promovendi is vaak een stuk beter dan de daaropeenvolgende jaren. Ik verwacht zelf niets van Almere City en ik gok zelfs op een laatste plek. 

Laatst gewijzigd
steven20
Ben Van Heck
#7249
Precieze tijdstip weet ik niet, maar ik gok rond 15:00 uur. Ik houd het X account van Rik Elferink i...

T is altijd wat met saibari idd. Van het lijstje voor de definitieve selectie. Hopelijk blijft dat zo

1 2 ... 290 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.