Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 291 ... 372 373
Peli

Ik zie AZ ook wel een (ruime) overwinning boeken in Almere.
Zoals Ben al zegt is het 1e jaar van een promovendus wel vaker een, voor hun begrippen, topjaar gebleken. Veelal zie je daar het jaar daarna wel een flink verval. Daarnaast is AZ gewoon een veel beter team en zijn ze, afgaand op de wedstrijden uit de voorbereiding, al lekker in vorm en op elkaar ingespeeld.

En @Ben, inderdaad. Saibari wordt langzaamaan (alweer) een no-go voor de definitieve selectie. Zowel m.b.t. zijn blessuregevoeligheid als de concurrentie die hij heeft van Veerman/Tillman(/Til).

Laatst gewijzigd
Danny Van de Wetering

Opstelling speelronde 1 is compleet! 

4X PSV, 4X Fey, 2x AZ, 1X Sparta, 3X Groningen(allemaal bank) 2X Go Ahead(bank&tribune) 1X Willem 2(tribune) 1X Almere(tribune) 

Peli
Danny Van de Wetering
#7252
Opstelling speelronde 1 is compleet!  4X PSV, 4X Fey, 2x AZ, 1X Sparta, 3X Groningen(allemaal...

Weet je die tribunezitters wel zeker? 😉

Sjonge Jonge
Peli
#7247
Tillman gaat beslist spelen inderdaad.Hoe laat zijn die persconferenties over het algemeen? 

Persconferentie van Bosz is om 14:30

Peli
Sjonge Jonge
#7254
Persconferentie van Bosz is om 14:30

Thanks. Die gaan we aandachtig aanschouwen.


[edit]
Moet ik alleen wel weten waar ik het kan bekijken straks :)

Laatst gewijzigd
Willempie94
Peli
#7255
Thanks. Die gaan we aandachtig aanschouwen.[edit]Moet ik alleen wel weten waar ik het kan bekijken s...

Haha, ik zat net ook te zoeken. Nog niet gevonden..

Peli
Willempie94
#7256
Haha, ik zat net ook te zoeken. Nog niet gevonden..

Ik lees het straks vast wel ergens. Wie weet zelfs wel hier 😁

Ben Van Heck

Bosz: 'Behoorlijk wat tikjes mee genomen uit het duel met Feyenoord. Saibari is er niet bij. Een paar anderen hoop ik vandaag te begroeten die een hele training kunnen mee maken. Boscagli traint mee. Een voorwaarde is dat hij 100 procent moet zijn wil hij kunnen starten.' 

 

Hmm. Saibari en Teze spelen sowieso niet, terwijl Boscagli ook nog niet bevestigd is. Mocht hij 100% zijn, moet het nog maar de vraag zijn óf hij daadwerkelijk start. Neem aan dat je tegen RKC geen risico wilt lopen je beste verdediger op het spel te zetten. Om die reden neem ik sowieso Oppegard en Til mee. Mocht laatstgenoemde niet starten, heeft hij bewezen een zeer goede pinch-hitter te zijn. Helaas wel Reith moeten downgraden naar een 1 miljoen spartaan en ook mijn 1 miljoen middenvelder gedowngrade naar een 750K middenvelder. Beiden gelukkig wel op de bank. 

Laatst gewijzigd
Willempie94

Geen Teze dus, wie gaat er dan op de back spelen?

Willempie94
Ben Van Heck
#7258
Bosz: 'Behoorlijk wat tikjes mee genomen uit het duel met Feyenoord. Saibari is er niet bij. Een paa...

Heb jij het gezien? Waar heb je gekeken?

Robin1996

Op het middenveld is het ook weer gokken bij PSV, gaat Veerman nu op 8 of kan Til daar ook spelen?

Is er een kans dat PSV met twee tienen gaat spelen nu Saibari niet kan mee doen.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck
Robin1996
#7261
Op het middenveld is het ook weer gokken bij PSV, gaat Veerman nu op 8 of kan Til daar ook spelen?...

Wellicht met de punt naar achteren spelen? Veerman op 6 en dan Til en Tillman als twee nummer 10's? 

Peli
Robin1996
#7261
Op het middenveld is het ook weer gokken bij PSV, gaat Veerman nu op 8 of kan Til daar ook spelen?...

Je zou zeggen: Schouten CV, Veerman op 6, Tillman op 8 en Til op 10.

Sjonge Jonge
Peli
#7263
Je zou zeggen: Schouten CV, Veerman op 6, Tillman op 8 en Til op 10.

Boscagli kan waarschijnlijk mee doen, ik verwacht vd Blaak op positie Teze, centraal Flamingo en Boscagli, links Oppegard. Middenveld Schouten op 6, Veerman op 8 en Tilmann op 10. 

Maar pin me er niet op vast....

Robin1996
Ben Van Heck
#7262
Wellicht met de punt naar achteren spelen? Veerman op 6 en dan Til en Tillman als twee nummer 10's?&...

Ja als dat zo is zijn Til en Tillman wel interessant.

Jonah Deloo
Peli
#7263
Je zou zeggen: Schouten CV, Veerman op 6, Tillman op 8 en Til op 10.

Lijkt me inderdaad het meest voor de hand liggend, op die manier speelden ze ook toen saibari er tegen feyenoord uit werd gehaald. In het uiterste geval zouden ze dams achterin met boscagli kunnen zetten, waardoor flamingo naar rechts gaat en schouten weer een linie opschuift. Maar dit lijkt me niet heel aannemelijk. Til pakken als vervanging van saibari lijkt me dan een meer dan prima optie.

Ben Van Heck

Bosz: 'Luuk de Jong is één van de spelers waarvan we moeten afwachten of hij 100 procent is. Is hij dat niet dan komt Pepi er op.'.....

 

Mijn captain is in ieder geval al aangepast. Maar wat te doen met Luuk inderdaad. Gokje nemen en hem laten staan of doorschakelen naar een andere PSV'er in de aanval. Ik vind het lastig... Maar als je nu al niet weet of Luuk gaat spelen, morgen wel dan? En met Pepi heb je een prima alternatief. Nogmaals: tegen respectievelijk RKC neem je toch geen risico om je beste spelers te vroeg te brengen met het risico een langdurige blessure?

Laatst gewijzigd
Jonah Deloo

Wat een kopzorgen dit weer... En nu?

NOAD1912

ff een geweldige n00b vraag, dit is de eerste dat ik Topcoach (serieus) meespeel en ik kan het in de info in scorito niet letterlijk vinden..

Na iedere speelronde tot aan het verstrijken van de transferdeadline (letterlijk het eerste weekend na de interlandperiode) mag je iedere speelronde je volledige team omgooien toch? Dat je in theorie 18 andere spelers selecteert in speelronde 2 dan in 1? 

Laatst gewijzigd
Peli
NOAD1912
#7269
ff een geweldige n00b vraag, dit is de eerste dat ik Topcoach (serieus) meespeel en ik kan het in de...

Correct. Dat geldt voor speelronde 1 t/m 4.
Waarna de punten van je 2 beste "proefronden" blijven staan.

Ab Normaal

Wordt leuk dit. Omdat psv 'maar' tegen RKC speelt kan Bosz ook gewoon Babadi of Land een basisplaats gunnen. Of Schouten blijft op het middenveld als Boscagli speelt en vd Blaak gaat spelen. Veel mogelijkheden dus zowel LdJ als Til zijn gokjes. Wie durft het aan?

Scorito1994

Luuk dus zeer waarschijnlijk niet, of max een uurtje. Was bij mij een zekerheidje samen met Parrott en Gimenez, welke speler zouden jullie nu pakken?

Pepi? Brobbey? 2e aanvaller feyenoord?

Jonah Deloo

Luuk durf ik wel aan, maar toch maar die 1,5 milj. gesprokkeld om saibari naar veerman om te zetten. Had van de blaak als optie voor de rechtsachter nog niet erg scherp..

Ben Van Heck

6 miljoen vind ik zelf een dure gok eigenlijk. Om die reden nu Luuk voor Bakayoko ingewisseld. Zie verder niet echt een alternatief. Wel heel klote dit...

Noorderling
Scorito1994
#7272
Luuk dus zeer waarschijnlijk niet, of max een uurtje. Was bij mij een zekerheidje samen met Parrott...

Ik zit persoonlijk aan Bakayoko te denken als vervanger van LdJ. Heb toch wel graag een aanvaller van PSV in mijn team...

Laatst gewijzigd
1 2 ... 291 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.