Ik zie AZ ook wel een (ruime) overwinning boeken in Almere.
Zoals Ben al zegt is het 1e jaar van een promovendus wel vaker een, voor hun begrippen, topjaar gebleken. Veelal zie je daar het jaar daarna wel een flink verval. Daarnaast is AZ gewoon een veel beter team en zijn ze, afgaand op de wedstrijden uit de voorbereiding, al lekker in vorm en op elkaar ingespeeld.
En @Ben, inderdaad. Saibari wordt langzaamaan (alweer) een no-go voor de definitieve selectie. Zowel m.b.t. zijn blessuregevoeligheid als de concurrentie die hij heeft van Veerman/Tillman(/Til).
Bosz: 'Behoorlijk wat tikjes mee genomen uit het duel met Feyenoord. Saibari is er niet bij. Een paar anderen hoop ik vandaag te begroeten die een hele training kunnen mee maken. Boscagli traint mee. Een voorwaarde is dat hij 100 procent moet zijn wil hij kunnen starten.'
Hmm. Saibari en Teze spelen sowieso niet, terwijl Boscagli ook nog niet bevestigd is. Mocht hij 100% zijn, moet het nog maar de vraag zijn óf hij daadwerkelijk start. Neem aan dat je tegen RKC geen risico wilt lopen je beste verdediger op het spel te zetten. Om die reden neem ik sowieso Oppegard en Til mee. Mocht laatstgenoemde niet starten, heeft hij bewezen een zeer goede pinch-hitter te zijn. Helaas wel Reith moeten downgraden naar een 1 miljoen spartaan en ook mijn 1 miljoen middenvelder gedowngrade naar een 750K middenvelder. Beiden gelukkig wel op de bank.
Lijkt me inderdaad het meest voor de hand liggend, op die manier speelden ze ook toen saibari er tegen feyenoord uit werd gehaald. In het uiterste geval zouden ze dams achterin met boscagli kunnen zetten, waardoor flamingo naar rechts gaat en schouten weer een linie opschuift. Maar dit lijkt me niet heel aannemelijk. Til pakken als vervanging van saibari lijkt me dan een meer dan prima optie.
Bosz: 'Luuk de Jong is één van de spelers waarvan we moeten afwachten of hij 100 procent is. Is hij dat niet dan komt Pepi er op.'.....
Mijn captain is in ieder geval al aangepast. Maar wat te doen met Luuk inderdaad. Gokje nemen en hem laten staan of doorschakelen naar een andere PSV'er in de aanval. Ik vind het lastig... Maar als je nu al niet weet of Luuk gaat spelen, morgen wel dan? En met Pepi heb je een prima alternatief. Nogmaals: tegen respectievelijk RKC neem je toch geen risico om je beste spelers te vroeg te brengen met het risico een langdurige blessure?
ff een geweldige n00b vraag, dit is de eerste dat ik Topcoach (serieus) meespeel en ik kan het in de info in scorito niet letterlijk vinden..
Na iedere speelronde tot aan het verstrijken van de transferdeadline (letterlijk het eerste weekend na de interlandperiode) mag je iedere speelronde je volledige team omgooien toch? Dat je in theorie 18 andere spelers selecteert in speelronde 2 dan in 1?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.