Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 292 ... 372 373
BartB

Ik overweeg nu mssn Berghuis wel als alternatief voor De Jong, ook al is hij geen centrum aanvaller. Speelde van de week toch best aardig (en scoorde). 

Sjonge Jonge

Is er overigens ook een bron van Luuk de Jong? Kan het nergens vinden in de krochten van internet...

Ben Van Heck

Marco Timmer (VI) op X.

 

https://x.com/marcotimmer/status/1821892827619455309

Ab Normaal
Noorderling
#7275
Ik zit persoonlijk aan Bakayoko te denken als vervanger van LdJ. Heb toch wel graag een aanvaller va...

Noorderlang?

Sjonge Jonge
Ben Van Heck
#7278
Marco Timmer (VI) op X.   https://x.com/marcotimmer/status/1821892827619455309

Dank je Ben

Peli

Ja ik zie Bakayoko (maar ook Lang) ook al logische vervanger.
Het gokje met Til ga ik wel aandurven waarschijnlijk (edit: alhoewel....)

Laatst gewijzigd
Astarloa

Met hoe labiel de verdediging nu is weet ik ook niet of ik Oppegard nog ga picken.

Ab Normaal

Speelt onze Japanse vriend van AZ? Dacht ergens gehoord te hebben dat ie twijfelgeval is?

KingNelom13

Net gehoord van een psv man dat saibari te geblesseerd is om te spelen, dus die waarschijnlijk niet. luuk is een gokje, is nog noet bekend

verder voor de mensen die Lopez overwegen, die gaat waarschijnlijk wel starten, al zit smal wel weer bij d'r selectie, heeft verder nog geen minuut gemaakt in de voorbereiding dus verwacht niet dat die gelijk een basisplaats zal krijgen

terug naar de tekentafel omdat ik zowel teze saibari al ook de Jong in m'n team had 

Peli

Dit maakt het toch ook wel weer leuk (lees: uitdagend).
En je krijgt veel diversere teams.

Ben er zelf ook wel uit nu..... denk ik 😅

Heb nog altijd 4x PSV en 4x FEY in m'n basis. Met daarbij 2x AZ en 1x UTR. 
In de 3-4-3 formatie,
Hooguit nog wat sleutelen aan m'n bank, maar daar kom ik wel uit.

steven20

Nuttige updates zo vlak voor de deadline. Makkelijker wordt het niet perse.

Hier saibari en Luuk vervangen inmiddels en het lijkt erop dat ik redelijk tevreden ben.

 

KazigeKerel

Iemand inzichten in wie onder de lat bij GAE zal staan?

Peli
KazigeKerel
#7287
Iemand inzichten in wie onder de lat bij GAE zal staan?

Dat zal Luca Plogmann wel zijn.

Ben Van Heck

Met de verzwakte PSV defensie heb ik nog het volgende dillemma;

Benitez - Nieuwkoop - Beelen

Wellenreuther - Nieuwkoop - Flamingo

 

steven20
Ben Van Heck
#7289
Met de verzwakte PSV defensie heb ik nog het volgende dillemma; Benitez - Nieuwkoop - Beelen Welle...

Waarom niet optie 2 maar dan met oppegard? Of is die ook nog te onzeker?

En je dilemma is zonder Nieuwkoop want die staat er bij allebei in

Laatst gewijzigd
Willempie94
mart1202
#7180
Ik hanteer zelf een iets andere strategie. Ik wil eigenlijk alleen spele...

Hopelijk niet geschrokken van alle reacties?;) voel je vooral welkom om te blijven reageren

Ben Van Heck

Oppegard zal inderdaad wel spelen, die kan ik er sowieso in fietsen en dan houd ik nog budget over. Het kriebelt om Til te upgraden naar Veerman, maar als Til start dan zal het waarschijnlijk als (een van de) nummer 10 zijn. M'n bank zou ik dan wel kunnen upgraden (een Verschueren oid)

KingNelom13
Ab Normaal
#7283
Speelt onze Japanse vriend van AZ? Dacht ergens gehoord te hebben dat ie twijfelgeval is?

hier ben ik dan ook benieuwd naar gezien het of maikuma of Wolfe moet worden in m'n team

Ben Van Heck

'Die gaat zo gewoon trainen'. Aldus Elfrink over Luuk. Zou mooi zijn als er nog wat info komt alvorens de start....


https://x.com/RikElfrink/status/1821903604984184999

Peli
Ben Van Heck
#7289
Met de verzwakte PSV defensie heb ik nog het volgende dillemma; Benitez - Nieuwkoop - Beelen Welle...

Wellenreuther - Nieuwkoop - Flamingo

Omdat m.i. Feyenoord meer kans op de nul houden heeft dan PSV (gezien hun gemankeerde laatste linie), levert Wellenreuther dus mogelijk meer punten op dan Benitez.
Daarnaast zou Flamingo weleens als rechtsback opgesteld kunnen worden dit weekend. En dus komt hij mogelijk vaker in de buurt van het vijandelijk doel dan Beelen. Verder levert Wellenreuther óók meer punten op dan Beelen als Feyenoord de nul houdt.

Al valt er voor beide opties die je noemt voldoende te zeggen natuurlijk.


Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Ja die eventuele rechtsback positie had ik ook al in mijn hoofd. Deed dit ook bij Utrecht (?) en deed dit verdienstelijk. Mocht er geen positief nieuws meer omtrent De Jong komen, blijf ik lekker van mijn team af!

Dank voor je input Peli!

Laatst gewijzigd
Robin1996

Voor de mensen die Aaronson op het oog hebben:

Paxten Aaronson maakt tegen PEC geen deel van de eerste elf. De Amerikaan miste een deel van de voorbereiding doordat hij met de nationale ploeg actief was op de Olympische Spelen. 

gebruikersnaam122
Scorito1994
#7272
Luuk dus zeer waarschijnlijk niet, of max een uurtje. Was bij mij een zekerheidje samen met Parrott...

Overweeg zelf Brobbey nog voor de definitieve selectie maar nog niet voor SP1. Speelde gister slechts tien minuten en oogde daarin nog niet echt explosief. Wie weet was het sparen om Zondag te starten, maar verwacht slechts een invalbeurt.

Zelf voor Lang gegaan ipv LdJ. Maar dat is ook omdat ik zijn potentie nogal romantiseer, kan goed geblesseerd raken bij de aftrap.

Laatst gewijzigd
Peli
Robin1996
#7297
Voor de mensen die Aaronson op het oog hebben: Paxten Aaronson maakt tegen PEC geen deel van de eer...

Niet dat ik 1 van hen overweeg voor deze speelronde.... Maar geldt hetzelfde dan niet voor Tayor Booth?

Astarloa

Lauritsen trouwens ook een prima optie deze ronde. Zie die naam nog niet voorbij komen.

1 2 ... 292 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.