Kan merken dat we tegen de deadline aan zitten, wat een drukte hier, bijna niet bij te houden haha, ik heb sinds dinsdag mijn team helemaal naar tevredenheid af, gister 1 kleine aanpassing gedaan dus lekker relaxt richting de deadline als er geen blessures bijkomen, en niet beinvloed na het lezen van al die vragen en stellingen hier wat ik een hele prestatie vind met alle gedachtes en meningen op het forum, heb er zin in
Niet zozeer een bananenschil, maar de kans dat ze daar de nul gaan houden en/of Hancko/Timber scoren, acht ik kleiner dan de kans dat Sparta de nul houdt/Reith een assist geeft en/of Neghli/Sandra dat doen.
Maargoed, dat is inderdaad het leuke aan het spelletje.
Voor mijn gevoel staat mijn team nu ook redelijk vast:
K: 3
V: 11
M: 19,25
A: 14,75
Ik heb alleen niemand van Ajax en daardoor lichte FOMO (als Ajax supporter). Maar ik denk toch dat Pasveer niet een hele seizoenshelft gaat spelen met zijn leeftijd en het Europese schema. En Fitz-Jim is een beetje wishful thinking. Misschien dat ik voor die laatste nog even een speelschema berekening erop los laat...
Ik hoor hier weinig mensen over de defensie van AZ..
Martens lijkt het goed te hebben staan en de cijfers in de potjes dat Owusu speelde liegen er niet om. Daarnaast kost een verdediger van hun max 2.5 miljoen. Voor mij eigenlijk weinig twijfel om in de defensie van AZ te shoppen. Mensen die hier anders over denken?
Ik heb nou een team met eigenlijk 6 kanonnen hancko ,timber veerman , tilman , de jong , gimenez voelt eigenlijk best lekker deze 6 en dan is de opvulling nog best redelijk met 2 van Nec en 3 van Sparta , 1 van AZ en Utrecht. Maar de 750 k zit toch mijn grootste twijfel in. Het is een gok dat je zulke spelers eigenlijk nooit hoeft te gebruiken voor de basis. Dan ga je echt punten inleveren. Ik twijfel nog omtrent Tilman te down graden naar Til of Schouten en dan die miljoenen mijn team breeder te maken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.