Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 349 ... 372 373
Pablito
mirkodek
#8698
Nog een vraag voor de meer ervaren spelers hier: hoe huiverig zijn jullie om dure spelers van topclu...

Dat lijkt me geen hele moeilijke keuze toch? Je gaat voor de spelers waarvan jij verwacht dat ze je de meeste punten gaan bezorgen

Peli
mirkodek
#8698
Nog een vraag voor de meer ervaren spelers hier: hoe huiverig zijn jullie om dure spelers van topclu...

Moet kunnen toch. Daar selecteer je ze tenslotte voor.

BartB

Beetje off-topic dit hoor... Maar hoe kan Olij vorig seizoen 35 wedstrijden hebben gespeeld en het seizoen daarvoor zelfs 36? 😂🤔

KingNelom13

Kan merken dat we tegen de deadline aan zitten, wat een drukte hier, bijna niet bij te houden haha, ik heb sinds dinsdag mijn team helemaal naar tevredenheid af, gister 1 kleine aanpassing gedaan dus lekker relaxt richting de deadline als er geen blessures bijkomen, en niet beinvloed na het lezen van al die vragen en stellingen hier wat ik een hele prestatie vind met alle gedachtes en meningen op het forum, heb er zin in

Laatst gewijzigd
BartB
KingNelom13
#8704
Kan merken dat we tegen de deadline aan zitten, wat een drukte hier, bijna niet bij te houden haha,...

Same here. Mijn team staat eigenlijk wel

K: 3 miljoen
V: 10,5 miljoen
M: 18,75 miljoen
A: 15,75 miljoen

Rans

k: 4 M

V: 10 M

M: 17.25

A: 16.75

KingNelom13

Beetje vergelijkbaar,  mooi!

K: 2,5M

V: 8,5M

M: 21,5M

A: 15,5

Wicked Wout
mirkodek
#8698
Nog een vraag voor de meer ervaren spelers hier: hoe huiverig zijn jullie om dure spelers van topclu...

Niet huiverig, maar als je Groningen al als potentiële bananenschil ziet voor Feyenoord, in welke wedstrijden ga je ze dan wel laten spelen?

NielsH97

K: 4,5M

V: 10,25 M

M: 18 M

A: 15,25 M

mirkodek
Wicked Wout
#8708
Niet huiverig, maar als je Groningen al als potentiële bananenschil ziet voor Feyenoord, in wel...

Niet zozeer een bananenschil, maar de kans dat ze daar de nul gaan houden en/of Hancko/Timber scoren, acht ik kleiner dan de kans dat Sparta de nul houdt/Reith een assist geeft en/of Neghli/Sandra dat doen.

Maargoed, dat is inderdaad het leuke aan het spelletje.

Voor mijn gevoel staat mijn team nu ook redelijk vast:

K: 3

V: 11

M: 19,25

A: 14,75

Ik heb alleen niemand van Ajax en daardoor lichte FOMO (als Ajax supporter). Maar ik denk toch dat Pasveer niet een hele seizoenshelft gaat spelen met zijn leeftijd en het Europese schema. En Fitz-Jim is een beetje wishful thinking. Misschien dat ik voor die laatste nog even een speelschema berekening erop los laat...

Hay
BartB
#8703
Beetje off-topic dit hoor... Maar hoe kan Olij vorig seizoen 35 wedstrijden hebben gespeeld en het s...

Play offs Europees voetbal? Lammers had er ook 20, en die kwam toch pas na de winterstop,

Willempie94

Verdediging kom ik rond de 9 uit, lijkt gezien het schema wel solide, maar als ik de andere bedragen zie in de verdediging ga ik bijna twijfelen haha

MRegter96
mirkodek
#8710
Niet zozeer een bananenschil, maar de kans dat ze daar de nul gaan houden en/of Hancko/Timber scoren...

Hancko kan best scoren tegen Groningen hoor. Die ploeg is leuk begonnen maar echt geen top 5-team. Zou Hancko altijd opstellen zelf

MRegter96

Ik hoor hier weinig mensen over de defensie van AZ..

Martens lijkt het goed te hebben staan en de cijfers in de potjes dat Owusu speelde liegen er niet om. Daarnaast kost een verdediger van hun max 2.5 miljoen. Voor mij eigenlijk weinig twijfel om in de defensie van AZ te shoppen. Mensen die hier anders over denken?

roelfietstalseengek
MRegter96
#8714
Ik hoor hier weinig mensen over de defensie van AZ..Martens lijkt het goed te hebben staan en de cij...

Je hoort er weinig over? Ik heb het gevoel dat dit bijna op iedere pagina wel door iemand benoemd is.

Willempie94
MRegter96
#8714
Ik hoor hier weinig mensen over de defensie van AZ..Martens lijkt het goed te hebben staan en de cij...

Er zullen denk ik veel teams komen met een verdediger van AZ

Spartaan

Ik heb nou een team met eigenlijk 6 kanonnen hancko ,timber veerman , tilman , de jong , gimenez voelt eigenlijk best lekker deze 6 en dan is de opvulling nog best redelijk met 2 van Nec en 3 van Sparta , 1 van AZ en Utrecht.  Maar de 750 k zit toch mijn grootste twijfel in. Het is een gok dat je zulke spelers eigenlijk nooit hoeft te gebruiken voor de basis. Dan ga je echt punten inleveren.  Ik twijfel nog omtrent Tilman te down graden naar Til of Schouten en dan die miljoenen mijn team breeder te maken. 

 

Laatst gewijzigd
MRegter96
roelfietstalseengek
#8715
Je hoort er weinig over? Ik heb het gevoel dat dit bijna op iedere pagina wel door iemand benoemd is...

Ik lees voornamelijk Twente, PSV en Sparta als keepers..

BartB

Ik had eerst wel een wingback van AZ. Maar ik vind het programma van AZ niet erg goed en het paste niet goed met de programma's van de rest van m'n verdediging. 

Scoritop

Mijn team staat al een tijdje. Probeer er nu vanaf te blijven 

Laatst gewijzigd
MRegter96
BartB
#8719
Ik had eerst wel een wingback van AZ. Maar ik vind het programma van AZ niet erg goed en het paste n...

Programma van AZ niet goed? Vind ik wel meevallen eigenlijk

hansotjes
Scoritop
#8720
Mijn team staat al een tijdje. Probeer er nu vanaf te blijven 

Zou hier zaterdag 16:31 dan pas weer inloggen ;)

Willempie94
hansotjes
#8722
Zou hier zaterdag 16:31 dan pas weer inloggen ;)

Haha, mijn team staat ook. Enkel nog 1 kleine knoop door te hakken. Voor de rest blijf ik er lekker af:)

hansotjes
Willempie94
#8723
Haha, mijn team staat ook. Enkel nog 1 kleine knoop door te hakken. Voor de rest blijf ik er lekker...

Same, even kijken of Til start zaterdag ;)

K: 4,5
V: 10
M: 18,5
A: 15

Laatst gewijzigd
thewout79

Ik zie de naam van Steijn hier maar weinig voorbij komen.

Met zijn 9x geen goal tegen, 17 goals en 2932 punten heeft hij het toch niet slecht gedaan.

Is zijn 5 mil te veel of zijn er goedkopere opties?

1 2 ... 349 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.