Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 350 ... 372 373
Behatzailea

Team hier ook compleet.

K 3M

V 10.25M

M 18M

A 16.75M

Peli
thewout79
#8725
Ik zie de naam van Steijn hier maar weinig voorbij komen. Met zijn 9x geen goal tegen, 17 goals en...

Semmie gaat hier gewoon mee hoor.

ralfinho77
Kaassoufflé
#8656
Laatste dilemma; wie helpt?  Lammers (nummer 9, afmaker, scherp voor de goal, en heb verder ge...

Ik heb nu Lammers, maar dezelfde twijfel 

Bozenik

Nog even een update van de eerste wedstijd per speelronde nav de laatste wijzigingen in het speelschema. Geen Feyenoord meer, wel nóg meer Almere City.

Speelronde 5: PSV - NEC / Twente - PEC
Speelronde 6: PEC - AZ 
Speelronde 7: Heracles - Heerenveen 
Speelronde 8: Almere City - Willem II 
Speelronde 9: Sparta - Almere City
Speelronde 10: Almere City - NEC
Speelronde 11: Willem II - Twente
Speelronde 12: Utrecht - Heracles 
Speelronde 13: Go Ahead Eagles - Almere City 
Speelronde 14: Heerenveen - RKC 
Speelronde 15: PSV - Twente
Speelronde 16: PEC - Willem II
Speelronde 17: RKC - PEC

MRegter96

Ik vind Steijn veel te duur. Als Twente het moeilijk heeft word hij er als eerste afgehaald. Werd er tegen NEC en Salzburg weer na een uur afgehaald. In de andere wedstrijd tegen Salzburg begon hij zelfs op de bank

ralfinho77

Pasveer is misschien interessant omdat hij 2,5 miljoen kost, maar met het drukke programma van Ajax en de leeftijd van pasveer weet ik het nog niet. Dan kies ik toch voor Olij die ook nog eens een pingel tegen houdt en 500k goedkoper is.

Mittavic

Hoelang is Roefs ongeveer geblesseerd? Iemand enig idee?

BartB
MRegter96
#8721
Programma van AZ niet goed? Vind ik wel meevallen eigenlijk

AZ speelt welliswaar 8x thuis maar ze hebben maar weinig 'makkelijke potjes'

Van de 8 thuis wedstrijden:
* zijn er 3 die een grote kans op verlies hebben (PSV / Twente / Ajax)
* zijn er 2 taaie potten (Heerenveen en Utrecht)
* Maar 3 waar je toch een zekere overwinning kan verwachten (Willem II / Go Ahead / Heracles)

En van de 5 uitwedstrijden :
* 1 kans op verlies (Feyenoord)
* 2 taaie potten (PEC en Sparta)
* 2 makkelijke (NAC/Fortuna)

Al met al vind ik dat niet een heel gunstig programma. Te weinig 'makkelijke' potten

Laatst gewijzigd
KingNelom13
BartB
#8733
AZ speelt welliswaar 8x thuis maar ze hebben maar weinig 'makkelijke potjes' Van de 8 thuis wedstri...

De bal is rond

MRegter96
Mittavic
#8732
Hoelang is Roefs ongeveer geblesseerd? Iemand enig idee?

Maandje

Ben Van Heck
MRegter96
#8730
Ik vind Steijn veel te duur. Als Twente het moeilijk heeft word hij er als eerste afgehaald. Werd er...

Gezien het speelschema denk ik echter dat Twente het vaker niet dan wel moeilijk gaat hebben eerlijk gezegd. Zie in Steijn ook een potentiële verschilmaker, waar velen denk ik voor Tillman kiezen. Of zijn er mensen die Tillman én Steijn kiezen?

ralfinho77

Olij met didillon of de keijzer is best interessant voor de keepers. Dan heb je voor 3 of 3,5 2 keepers. Dit past ook prima in het schema. In de lastige wedstrijden van Sparta kan je de keeper van Heracles opstellen. Dit is geen zekerheid, maar je houdt veel geld over. Zijn er mensen die dit overwegen.

MRegter96
BartB
#8733
AZ speelt welliswaar 8x thuis maar ze hebben maar weinig 'makkelijke potjes' Van de 8 thuis wedstri...

Heerenveen komend weekend zie ik ze 'gewoon' 1/2-0 winnen. Utrecht is wat lastiger maar die zijn uit nou ook weer niet zo heel goed. PEC is echt een makkie heb je hun zien voetballen? Ik schat ze wel wat positiever in en eigen kwaliteiten weegt daarin ook mee voor mij

ralfinho77
Ben Van Heck
#8736
Gezien het speelschema denk ik echter dat Twente het vaker niet dan wel moeilijk gaat hebben eerlijk...

Nee het is een van die twee aangezien ik ook Veerman en timber heb.

Frits
BartB
#8733
AZ speelt welliswaar 8x thuis maar ze hebben maar weinig 'makkelijke potjes' Van de 8 thuis wedstri...

Kan me toch niet voorstellen dat AZ, PEC-uit een taaie pot vindt. NAC en Fortuna presteren zeker niet slechter dan PEC. 

Laatst gewijzigd
MRegter96
Ben Van Heck
#8736
Gezien het speelschema denk ik echter dat Twente het vaker niet dan wel moeilijk gaat hebben eerlijk...

Speelschema Twente vooral de eerste 7 makkelijk. Die 6 daarna niet. Tot nu toe elke pot een goal tegen en vooral achterin met Propper en Smal flink wat ingeleverd. Buiten Lammers om mij niet gezien. Heb overigens Steijn en Tillman allebei niet

MRegter96
ralfinho77
#8737
Olij met didillon of de keijzer is best interessant voor de keepers. Dan heb je voor 3 of 3,5 2 keep...

Voor mij Owusu, nul twijfel. Vorig jaar heb ik een beker gewonnen in UK door mijn defensie. Dus investeren in de achterhoede kan wel degelijk lonen, je moet gewoon gaan inschatten hoe ze gaan presteren qua tegengoals en dat blijft lastig.

BartB
Frits
#8740
Kan me toch niet voorstellen dat AZ, PEC-uit een taaie pot vindt. NAC en Fortuna presteren zeker nie...

Namli doet weer mee he... je weet maar nooit 😉

MRegter96
Behatzailea
#8726
Team hier ook compleet. K 3M V 10.25M M 18M A 16.75M

K: 4M
V: 9.75M
M: 16,5M
A: 17.75M

Defensie onder de 10 mil haha

HereWeGo
Ben Van Heck
#8736
Gezien het speelschema denk ik echter dat Twente het vaker niet dan wel moeilijk gaat hebben eerlijk...

dat ben ik zeer zeker wel aan het proberen (Tillman & Steijn), maar met veerman, luuk, gimenez en lammers wordt dit heel erg lastig.

Ben bang dat ik Gimenez moet downgraden naar Bakayoko, maar dat wil ik eigenlijk niet

mirkodek
ralfinho77
#8737
Olij met didillon of de keijzer is best interessant voor de keepers. Dan heb je voor 3 of 3,5 2 keep...

Olij + de Keijser staat er bij mij al een tijdje in inderdaad 

Frits

Vind dat er veel vertrouwen is in De Keijzer. Dat durf ik als supporter niet eens aan ;)

mirkodek
Frits
#8747
Vind dat er veel vertrouwen is in De Keijzer. Dat durf ik als supporter niet eens aan ;)

Ik stel hem alleen op als Sparta tegen PSV, Ajax en AZ speelt en dan speelt Heracles tegen Go Ahead, Utrecht en Groningen. Dus dat is te doen.

Frits

Mag ik hopen dat ze beter spelen dan tegen PEC. Als je van die club er al 3 tegenkrijgt, wordt het een zwaar seizoen. Ik ga overigens zelf voor 3 + 1,5. Al kan ik die 500k erg goed gebruiken voor m'n 4e aanvaller van 750k. 

BartB
mirkodek
#8748
Ik stel hem alleen op als Sparta tegen PSV, Ajax en AZ speelt en dan speelt Heracles tegen Go Ahead,...

Ik zelfs alleen maar als ze tegen PSV moeten verwacht ik. Thuis tegen AZ en Ajax durf ik Olij best te laten staan.

1 2 ... 350 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.