Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 351 ... 372 373
MRegter96
Frits
#8749
Mag ik hopen dat ze beter spelen dan tegen PEC. Als je van die club er al 3 tegenkrijgt, wordt het e...

Pfff een 4e aanvaller van 750k man. En je 5e dan?

[email protected] van de Laar

Kiezen mensen hier voor Quintero of Meissen afh wie speelt? 

Daarnaast denken mensen nog aan Rente? 

Frits
MRegter96
#8751
Pfff een 4e aanvaller van 750k man. En je 5e dan?

500k. Ik hou niet over in de aanval, kom net 500k tekort maar het staat opzich nog wel oke. Waar ik over nadenk is om Lammers te verlagen naar Parrot, zodat ik wel een 4e aanvaller van 1,25m heb. Daarentegen, hoe vaak haal ik Lammers, Bakayoko en De Jong uit de basis waardoor ik gebruik 'moet' maken van een 4e of zelfs 5e aanvaller.

Laatst gewijzigd
ralfinho77
BartB
#8750
Ik zelfs alleen maar als ze tegen PSV moeten verwacht ik. Thuis tegen AZ en Ajax durf ik Olij best t...

Ik ook. Sparta heeft echt weer een goed team. Ze hebben echt een goede scouting en een aantal mooi geprijsde spelers. Als je en Luc, tilman, veerman, timber wil zal je keuzes moeten maken. Hoe het uit gaat pakken dat weet je nooit van tevoren. 

Willempie94

Geen supporter van GAE hier dir me meer kan vertellen over de positie van Plogmann met de tranfser van de Busser?

T1MM0S
Willempie94
#8755
Geen supporter van GAE hier dir me meer kan vertellen over de positie van Plogmann met de tranfser v...

Precies zoals in de media staat lijkt mij.. ''De Busser moet aan de Vetkampstraat de strijd aan gaan met Luca Plogmann.''

MRegter96
Frits
#8753
500k. Ik hou niet over in de aanval, kom net 500k tekort maar het staat opzich nog wel oke. Waar ik...

Weet niet hoelang je al Scorito speelt maar ooit wel eens een rood gevulde bank gehad? Tuurlijk moet je investeren in je basis en niet teveel in je bank, maar er helemaal niks achter hebben vind ik te gevaarlijk

MRegter96
[email protected] van de Laar
#8752
Kiezen mensen hier voor Quintero of Meissen afh wie speelt?  Daarnaast denken mensen nog aan R...

Beide niet. Voor mij is het Boyd Reith

T1MM0S
MRegter96
#8757
Weet niet hoelang je al Scorito speelt maar ooit wel eens een rood gevulde bank gehad? Tuurlijk moet...

Wat is er mis met een 750k spits op je bank, die gewoon #1 is voor zijn trainer nu, en ook nog eens niet bij een degradatiekandidaat speelt, en gewoon aan het presteren is momenteel?

Frits
MRegter96
#8757
Weet niet hoelang je al Scorito speelt maar ooit wel eens een rood gevulde bank gehad? Tuurlijk moet...

Sinds 2015 ;)
Maar dat doet er niet toe, met een 3-5-2 zitten zowel de 4e als 5e aanvaller op de tribune. Bij nood kan mijn 4e aanvaller prima spelen. Zelfs m'n 5e krijgt momenteel minuten. 
Neemt niet weg dat ik liever 500k erbij had willen hebben, maar nergens kan weghalen behalve bij Lammers. De Keijzer voor Branderhorst zie ik dus niet zitten. 

Laatst gewijzigd
Hay
mirkodek
#8748
Ik stel hem alleen op als Sparta tegen PSV, Ajax en AZ speelt en dan speelt Heracles tegen Go Ahead,...

Maar de rest is ook (halve) (min)punten dan.

BarryE1
[email protected] van de Laar
#8752
Kiezen mensen hier voor Quintero of Meissen afh wie speelt?  Daarnaast denken mensen nog aan R...

Reith > Quintero/Meissen idd. En ik denk Quintero>Meissen maar die 1e was geblesseerd dus lastig te zeggen hoe die zich tot elkaar verhouden.

Renato123
T1MM0S
#8759
Wat is er mis met een 750k spits op je bank, die gewoon #1 is voor zijn trainer nu, en ook nog eens...

Stokkers zeker die wrs wordt vervangen door Smit of Edvardsen

T1MM0S
Renato123
#8763
Stokkers zeker die wrs wordt vervangen door Smit of Edvardsen

Waarom zou hij vervangen worden? Als ik de verslagen moet geloven speelt Milan op links en was hij tegen Heerenveen weer de zoutzak die hij geworden is in de KKD. Edvardsen wou weg, transfer ging niet door, en mag nu invallen. Stokkers legt ze er vooralsnog gewoon in dus staat niet eens dicht bij de deur om vervangen te worden.

MRegter96
T1MM0S
#8759
Wat is er mis met een 750k spits op je bank, die gewoon #1 is voor zijn trainer nu, en ook nog eens...

Als 5e is dat prima. Als 4e vind ik het zelf te krap. Er is geen speler van 750k die eerste spits is voor zijn club op dit moment

Scorriemorrie

Ik doe dit x wat anders en ga es kijken of het wat oplevert mn 4de aanvaller is 1,75 mil en 5de 1,25 , ja veel tribune punten maar kan zo ook goed afwisselen en bij blessures het veel beter opvangen tevens mn 6de middenvelder 1 mil en 5de verdediger 750 d , nog nooit zo hoog geweest allemaal maar goed gevoel bij.

T1MM0S
MRegter96
#8765
Als 5e is dat prima. Als 4e vind ik het zelf te krap. Er is geen speler van 750k die eerste spits is...

Thanks, maar ik vertrouw liever een trainer die zegt dat de 750k spits zijn nummer 1 is.

MRegter96
Scorriemorrie
#8766
Ik doe dit x wat anders en ga es kijken of het wat oplevert mn 4de aanvaller is 1,75 mil en 5de 1,25...

Vorig jaar in de Premier League was een brede selectie de winnende tactiek. Je kan veel voorspellen maar blessures en schorsingen niet. Ik heb nu 3x 750k op de tribune in elke linie. Verdediger en middenvelder 1.25 en aanvaller 2.. (oké ik durf hem er gewoon nog niet echt uit te halen)

MRegter96
T1MM0S
#8767
Thanks, maar ik vertrouw liever een trainer die zegt dat de 750k spits zijn nummer 1 is.

Die gaat er niet in blijven hoor

Frits

Nutteloze welles nietes discussie, was niet mijn bedoeling. Heb overigens Stokkers niet maar een buitenspeler met garanderde minuten. Weet ik, liever een spits maar het zij zo. Laatste nieuws in de gaten houden en anders is het af. Nu nog met de vingers er vanaf blijven. 

T1MM0S
MRegter96
#8769
Die gaat er niet in blijven hoor

Dat is geen ramp. Met Gimenez/LdJ/Lammers voorin genoeg ruimte om evt 352 te gaan al er 1 geblesseerd raakt, + het is niet super lang tot de winter. Maar onderbouw eens iets? Iedereen roept dat maar zonder onderbouwing, terwijl er vooralsnog helemaal nergens iets op lijkt dat Finn zijn plek kwijt gaat raken.

Spartaan
[email protected] van de Laar
#8752
Kiezen mensen hier voor Quintero of Meissen afh wie speelt?  Daarnaast denken mensen nog aan R...

Hier ook beide niet. Omdat ik niet 100% weet wie definitief zal gaan spelen. Ik weet best veel van de club ook omdat ik jeugd trainer bent van de jeugd.  En zie en hoor dus best veel. Quintero is terug in de training maar is nog niet 100% fit .
Dus zal zondag zoals het er nu voorstaat Meissen nog starten.  
 Ik kies ook voor Reith omdat je daar gewoon voor nu meer zekerheid in heb. 

MRegter96
T1MM0S
#8771
Dat is geen ramp. Met Gimenez/LdJ/Lammers voorin genoeg ruimte om evt 352 te gaan al er 1 geblesseer...

Als iedereen fit is dan is de verwachte aanval Edvardsen-Smit-Antman. Vergeet niet dat Oliver nog terugkomt, dat is hun beste speler. Hoe het met Victor zit valt niet echt te zeggen natuurlijk maar ik ga er wel vanuit dat Smit binnen korte tijd 1e spits is. Stokkers is een spits van KKD-niveau, op zijn best.

Speel zelf trouwens liever niet met 2 aanvallers, dat zijn toch je puntenpakkers dus stel er altijd 3 op als het kan. Dan maar een 0-punter op de bank

T1MM0S
MRegter96
#8773
Als iedereen fit is dan is de verwachte aanval Edvardsen-Smit-Antman. Vergeet niet dat Oliver nog te...

Je blijft keihard de trainer tegenspreken, waarom zou Simonis dan zo aan het liegen zijn? Smit is tegen Heerenveen al op links begonnen..

hansotjes

🍿🍿

1 2 ... 351 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.