Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 352 ... 372 373
Peli
hansotjes
#8775
🍿🍿

Eens.

T1MM0S
hansotjes
#8775
🍿🍿

Gooit er iemand niet gewoon een dood lijstje neer zonder op of aanmerkingen is het weer niet goed 😜 Ben oprecht benieuwd naar een ''waarom'' als de trainer zelf heel andere dingen heeft gezegd..

MRegter96
T1MM0S
#8774
Je blijft keihard de trainer tegenspreken, waarom zou Simonis dan zo aan het liegen zijn? Smit is te...

Omdat Edvardsen geblesseerd is..

T1MM0S
MRegter96
#8778
Omdat Edvardsen geblesseerd is..

Dus de trainer roept dat Finn zijn nummer één is omdat Edvardsen geblesseerd is? Dat gaat mij ook niet overtuigen vrees ik, let's agree to disagree dan maar 😉 Met 5 doelpunten in de laatste 20 optredens in de KKD en op lager niveau is Smit net zoveel een KKD spits wat mij betreft.

Momenteel een team staan met LdJ, Gimenez, Lammers, Steijn, Til, Veerman, 2x basisspeler 750k en 1x basisspeler 500k. Voelt ergens heel goed maar aan de andere kant ook weer niet met Gimenez, maar dat is nog makkelijk te veranderen naar een 3 mil spits waardoor er te upgraden is naar Tillman of 2 dure verdedigers. Hoop stiekem dat ik er vanaf kan blijven.

Laatst gewijzigd
KingNelom13

jullie hebben allemaal gelijk. einde discussie ;-)

nonselen
T1MM0S
#8771
Dat is geen ramp. Met Gimenez/LdJ/Lammers voorin genoeg ruimte om evt 352 te gaan al er 1 geblesseer...

1 ding is zeker. Spitsen positie bij Eagles is niet vast, rondom die positie veel rumoerigheid.. Wel of niet Victor weg en dan een dure aankoop. Nu start Finn wel, en als hij blijft starten was het zeker een koopje. Ik snap dat je die gok wilt wagen. Maar dat artikel waarin vertrouwen in Finn wordt uitgesproken is een week voordat Milan is gehaald. Eeen linksbuiten/spits halen voor 1,1miljoen voor zo'n kleine club is best veel, dus zullen ze ook gaan brengen. En Victor en Finn waren beide scorende tegen Heerenveen.

Laatst gewijzigd
hansotjes

Durven er mensen Hwang en Til aan in 1 team? Of is dat teveel gokken op  mogelijk high reward?

Scorito1994

Zijn er hier Feyenoorders die Milambo meenemen? Misschien goed geprijsd met 2 miljoen

Frits

Met een beetje geluk kan je opstelling van Feyenoord nog zien voordat de deadline verstreken is.

nonselen
Scorito1994
#8783
Zijn er hier Feyenoorders die Milambo meenemen? Misschien goed geprijsd met 2 miljoen

Stond er laatste wedstrijd al niet meer in(edit: door kleine blessure lees ik). Hwang komt er dan ook nog eens bij op het middenveld. Nu is stengs wel geblesseerd, maar die stond wat hoger. Zal denk ik wel spelen komende wedstrijd tegen Groningen aangezien Hwang nog niet speelgerechtigd is en zerrouki schorsing heeft. Voor 2m zijn er betere keuzes naar mijn mening.

Laatst gewijzigd
KingNelom13
Scorito1994
#8783
Zijn er hier Feyenoorders die Milambo meenemen? Misschien goed geprijsd met 2 miljoen

Ik denk dat hij wel serieus genoeg speeltijd zal krijgen, ik denk/hoop dat hwang zerrouki eruit speelt en daarvoor Timber en Milambo zolang Stengs er niet is

Laatst gewijzigd
YannickLier

Ik ben eruit, dit gaat het worden:

 

Keepers : 5 mil

verdediging: 8,75

Middenveld: 19,5

aanval: 14,75

mirkodek

Ik ben inmiddels ook redelijk tevreden over mijn team. Heb het speelschema doorlopen en blessures daargelaten, kan ik elke wedstrijd met m'n beoogde 343 spelen.

Speel nog met de gedachte om Timber te downgraden naar Hwang om daarmee Mijnans te upgraden naar Steijn. Hwang is natuurlijk een beetje een gokje maar van wat ik gehoord heb, is het een aantrekkelijke en aanvallende speler dus met puntenpotentieel. En ze zullen echt niet miljoenen hebben betaald om hem op de bank te gaan zetten. Twente heeft makkelijker programma dan AZ en Steijn komt elke wedstrijd vaak voor de goal. Mijnans kan nog niet echt goede cijfers overleggen, al zal Steijn waarschijnlijk nooit zo goed meer gaan scoren als vorig jaar. Maar heb wel lichte FOMO voor hem. Keuzes keuzes....

Sambonhof

Wie denken jullie dat de meeste intressante middenvelder voor 1.75m? Ik zie Neghli, Namli, Toornstra, Olsson en Halilovich allemaal als intressante opties. Ik heb nu Neghli erin staan, maar Namli scoort wel heel veel in eerdere seizoenen. Toornstra en Olsson hebben dan weer een beter team om hun heen staan (dus meer teampunten), wat denken jullie?

steven20
Sambonhof
#8789
Wie denken jullie dat de meeste intressante middenvelder voor 1.75m? Ik zie Neghli, Namli, Toornstra...

Precies die je noemt + Velanas + Booth

Maar wie je moet kiezen is afhankelijk van de andere namen in je team

Dimitrofiets

Gonzalez Sandra

Toornstra Schreuders

Ben Van Heck
Sambonhof
#8789
Wie denken jullie dat de meeste intressante middenvelder voor 1.75m? Ik zie Neghli, Namli, Toornstra...

Neghli is voor mij de meest interessante naam eigenlijk. Die Olsson staat hier ook nog wel op de radar. Hoe ziet de formatie van Heerenveen er uit eigenlijk? Brouwers de nummer 10, Olsson of beide? 

YannickLier

Wat gebeurt er eigenlijk als je je laatste invaller niet invult? Creeer je dan 500k extra budget? :P

Kennylimbrichts
YannickLier
#8793
Wat gebeurt er eigenlijk als je je laatste invaller niet invult? Creeer je dan 500k extra budget? :P

Het is niet mogelijk om dat budget elders te besteden, je krijgt dan de melding onvoldoende budget. 

ralfinho77
MRegter96
#8758
Beide niet. Voor mij is het Boyd Reith

Voor mij ook. Geeft veel voorzetten.

ralfinho77
Ben Van Heck
#8792
Neghli is voor mij de meest interessante naam eigenlijk. Die Olsson staat hier ook nog wel op de rad...

Ik denk Toornstra. Ik verwacht namelijk ook dat hij de pingels neemt.

ralfinho77

Nu een team met Luc, veerman, timber, Tillman, Lammers. Mijn laatste twijfel zit bij bakka of Lammers?

twente redelijk makkelijk programma thuis. Lammers de pingels verwacht ik.

bakka veel assist op Luc, goals, teampunten, maar misschien roulatie ivm cl

 

tips???

Scorito1994
ralfinho77
#8797
Nu een team met Luc, veerman, timber, Tillman, Lammers. Mijn laatste twijfel zit bij bakka of Lammer...

Bakka is waarschijnlijk een van de weinige voor wie dit roulatie systeem niet geld, simpelweg omdat er geen vervanger is

KissMyAce2.0

"Ze zullen geen miljoenen betalen en hem dan op de bank zetten".

Ueda is al snel vergeten (9m?) 

 

Scorito1994

Hebben er meer mensen geen Hancko en Boscagli? Het schuurt een beetje bij mij, maar het is geld technisch wel het beste

1 2 ... 352 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.