Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 353 ... 372 373
Ben Van Heck
Kennylimbrichts
#8794
Het is niet mogelijk om dat budget elders te besteden, je krijgt dan de melding onvoldoende budget.&...

Klopt! Wat ik me overigens ook afvraag: stel je klikt er gewoon 11 toppers in, zonder dat je de rest aanvult. Wat gebeurt er dan? Stelt het spel dan gewoon automatisch die 11 spelers op zonder dat je een captain kunt kiezen?

Kennylimbrichts
Ben Van Heck
#8801
Klopt! Wat ik me overigens ook afvraag: stel je klikt er gewoon 11 toppers in, zonder dat je de rest...

die selectie is dan ongeldig, zolang je team niet compleet is kun je je team voor die ronde niet samenstellen oftewel, 0 punten. 

Scoritop
Sambonhof
#8789
Wie denken jullie dat de meeste intressante middenvelder voor 1.75m? Ik zie Neghli, Namli, Toornstra...

Namli scoort niet heel veel. Hij scoort wel eens. Moet het meer van zijn assists hebben aangezien bijna elke aanval via hem gaat. 

Scoritop
Scorito1994
#8800
Hebben er meer mensen geen Hancko en Boscagli? Het schuurt een beetje bij mij, maar het is geld tech...

Ik heb ze allebei niet 

Sjarls
Scorito1994
#8800
Hebben er meer mensen geen Hancko en Boscagli? Het schuurt een beetje bij mij, maar het is geld tech...

Ik heb heel lang zonder Hancko in mijn team gezeten, totdat ik gister een lijstje zag waarin stond dat deze gek al 12x in 4 wedstrijden op doel had geschoten. Dit heeft mij doen besluiten om hem toch in mijn team te puzzelen. 

roelfietstalseengek
Kennylimbrichts
#8802
die selectie is dan ongeldig, zolang je team niet compleet is kun je je team voor die ronde niet sam...

Daarnaast zul je met dat kiezen van 11 toppers altijd 7x 500k niet kunnen besteden omdat dat de minimale kosten zijn. Je kunt dus niet je volledige budget aan 11 spelers besteden. Dus dan kan je er net zo goed 7 500k spelers bij klikken. Zelfde resultaat (en een geldige selectie).

MRegter96
Dimitrofiets
#8791
Gonzalez Sandra Toornstra Schreuders

Rober!!

MRegter96
Sambonhof
#8789
Wie denken jullie dat de meeste intressante middenvelder voor 1.75m? Ik zie Neghli, Namli, Toornstra...

Voor mij ook Neghli. Vind PEC te slecht om Namli interessant te maken

MRegter96
Ben Van Heck
#8792
Neghli is voor mij de meest interessante naam eigenlijk. Die Olsson staat hier ook nog wel op de rad...

Brouwers is de 10, Olsson een 8 maar doet ook wel wat defensief werk. Condé zal de 6 worden

ralfinho77

Ik heb hem rond

keepers 3 miljoen samen

verdediging 10,5 miljoen

middenveld 19 miljoen 250000

Aanval 15 miljoen 250000

Dimitrofiets
MRegter96
#8807
Rober!!

Rober & Cisse it is

bye bye Jens en Jorg

T1MM0S
Sjarls
#8805
Ik heb heel lang zonder Hancko in mijn team gezeten, totdat ik gister een lijstje zag waarin stond d...

12 keer geschoten waarvan 3 keer op doel, geen geweldige conversie. 7 schoten en 2 schoten op doel daarvan tegen PEC. Guus Til staat bovenaan mbt schoten op doel.


Laatst gewijzigd
mirkodek

Net toch weer Steijn (+ Garbett) erin gefietst ten koste van Timber en Neghli, en uiteindelijk toch weer Sutalo ipv Van Rooij.

Voelt nu goed, benieuwd hoe lang dat zo blijft 😅

gebruikersnaam122
mirkodek
#8813
Net toch weer Steijn (+ Garbett) erin gefietst ten koste van Timber en Neghli, en uiteindelijk toch...

Zie Garbett vaker voorbij komen. Is hij geblesseerd geweest? Maakt niet volle wedstrijden. Voor 250k meer kan je kiezen uit menig speler die wel steeds 90min speelt.

Dimitrofiets

ineens zijn Lammers, Rober, vanRooij, Benitez eruit

en zit ik opgescheept met

Lauritsen, Steijn, Bacuna, Pasveer

in me team

Waltertje

Nee Garbet komt terug vanuit Australië (interland) en mist daarom de komende wedstrijd tegen Fortuna. 

Peli
Dimitrofiets
#8791
Gonzalez Sandra Toornstra Schreuders

Zonder de rest van je middenveld te weten: Gonzalez + Sandra 

Waltertje
Dimitrofiets
#8815
ineens zijn Lammers, Rober, vanRooij, Benitez eruit en zit ik opgescheept met Lauritsen, Steijn, B...

Je eerste keuze lijkt mij beter.

Peli
gebruikersnaam122
#8814
Zie Garbett vaker voorbij komen. Is hij geblesseerd geweest? Maakt niet volle wedstrijden. Voor 250k...

Maar staan die middenvelders in het spel, op Sandra na uiteraard, ook als aanvallers opgesteld op het veld?

Laatst gewijzigd
Peli
Dimitrofiets
#8815
ineens zijn Lammers, Rober, vanRooij, Benitez eruit en zit ik opgescheept met Lauritsen, Steijn, B...

Dat is geen upgrade. Voor dat budget kun je er denk ik meer uit halen.

mirkodek
gebruikersnaam122
#8814
Zie Garbett vaker voorbij komen. Is hij geblesseerd geweest? Maakt niet volle wedstrijden. Voor 250k...

Dat geld is er niet, ik heb er nu echt alles uitgeperst. Die 750k is opvulling en zit als het goed is de hele competitie op de tribune/bank. Maar dan is een aanvallende basisspeler geen verkeerde keuze voor die prijs (ook al gaat NAC het heel zwaar krijgen om erin te blijven gok ik).

steven20

De allerlaatste loodjes hier en dan lijk ik op de donderdagavond al klaar te zijn 

stefbeukers

Heb nu twee versies klaar staan, de vraag is welke het gaat worden. De uitgangsformatie gaat bepalend zijn:

  • 3-4-3 met Tillman, Sandra (tribune) en El Karouani
  • 3-5-2 met Til, Hwang en Sutalo

Beide selecties kunnen ook in andere formaties uiteraard maar het startpunt is anders.

Dimitrofiets
stefbeukers
#8823
Heb nu twee versies klaar staan, de vraag is welke het gaat worden. De uitgangsformatie gaat bepalen...

Dan zou ik voor de eerste variant gaan

Dimitrofiets
Waltertje
#8818
Je eerste keuze lijkt mij beter.

Echt he

Wat bezielt een mens zich soms

Scorito maakt je soms helemaal wappie haha

1 2 ... 353 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.