Klopt! Wat ik me overigens ook afvraag: stel je klikt er gewoon 11 toppers in, zonder dat je de rest aanvult. Wat gebeurt er dan? Stelt het spel dan gewoon automatisch die 11 spelers op zonder dat je een captain kunt kiezen?
Ik heb heel lang zonder Hancko in mijn team gezeten, totdat ik gister een lijstje zag waarin stond dat deze gek al 12x in 4 wedstrijden op doel had geschoten. Dit heeft mij doen besluiten om hem toch in mijn team te puzzelen.
Daarnaast zul je met dat kiezen van 11 toppers altijd 7x 500k niet kunnen besteden omdat dat de minimale kosten zijn. Je kunt dus niet je volledige budget aan 11 spelers besteden. Dus dan kan je er net zo goed 7 500k spelers bij klikken. Zelfde resultaat (en een geldige selectie).
Dat geld is er niet, ik heb er nu echt alles uitgeperst. Die 750k is opvulling en zit als het goed is de hele competitie op de tribune/bank. Maar dan is een aanvallende basisspeler geen verkeerde keuze voor die prijs (ook al gaat NAC het heel zwaar krijgen om erin te blijven gok ik).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.