Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 354 ... 372 373
Dimitrofiets
Peli
#8817
Zonder de rest van je middenveld te weten: Gonzalez + Sandra 

Dank voor het laatste zetje

Mollemaaktmenietuit

Ik kan niet zoveel vinden over Marquez van NEC die terug is. Is de verwachting dat hij basis blijft staan dat jullie weten? 

steven20
Mollemaaktmenietuit
#8827
Ik kan niet zoveel vinden over Marquez van NEC die terug is. Is de verwachting dat hij basis blijft...

Als Sandler terug is dan denk ik dat niet

Scorito1994
Mollemaaktmenietuit
#8827
Ik kan niet zoveel vinden over Marquez van NEC die terug is. Is de verwachting dat hij basis blijft...

Goede vraag, kan ook zijn dat Sandler gaat spelen als die terug is

Wicked Wout
Waltertje
#8816
Nee Garbet komt terug vanuit Australië (interland) en mist daarom de komende wedstrijd tegen Fo...

Laatste update over Garbett (en de andere afwezigen)

 

https://www.bndestem.nl/nac/internationals-garbett-sauer-en-mahmutovic-keren-terug-bij-nac-middenvelder-paula-in-de-lappenmand~a9f8feaed/

MRegter96

Ik heb v Bommel nu als 4e aanvaller. Ik kan hem bijvoorbeeld downgraden naar Vente om wat extra geld te schrapen. In mijn basis zie ik zo snel geen upgrade. Dus dan zou ik mijn 4e middenvelder Schreuders eventueel upgraden. Vinden jullie v Bommel te duur als 4e aanvaller?

Mollemaaktmenietuit

Dank voor de reactie, was al een beetje bang voor de sandler :-) 

ik heb nergens trouwens Sontje Hansen langs zien komen. Vorig jaar toch mooie dingen laten zien en wat ik kan vinden kan die niet meer weg. Teveel risico door het brede aanbod bij nec in de aanval of andere redenen waarom niemand hem noemt. 

MRegter96

Sontje is geen basis speler bij NEC. Niks meer dan een invaller

BWA073
MRegter96
#8831
Ik heb v Bommel nu als 4e aanvaller. Ik kan hem bijvoorbeeld downgraden naar Vente om wat extra geld...

Ik persoonlijk vind 2 mln voor 4e aanvaller teveel, in principe is die altijd bank dus halve punten 

Scorito1994

Dillema tijd;

Bakayoko+Sauer of Ogawa+Sadiq 

Ruderick

Ik lees hier: 

 

let op programma van de clubs zodat je niet de ene ronde met overload zit En volgende ronde met onderbezetting

vervolgens lees ik Pietje Kees en Jan of toch Willem Frans en Frits.  ???       Terwijl ze niet van dezelfde clubs zijn

volgens mij moet je nadat je programma hebt gezien verdeling maken van hoeveel per club en daar poppetjes bij plaatsen

Ik ga voor:

PSV. 3x (beter??? 4x).  AZ. 2x    Twente 2/3 x   Feyenoord 1x.   Sparta 3x   utr2x

opgevuld met aanvaller w2.   En spelers van  NEC 1x. Gro 1x Heer 1x. 

Ben nog steeds beetje twente-fan dus neig toch om Twente op 2 te houden omdat bij verlies het leed nog groter wordt (hahahaha)

Heb nog geld over 

PSV:  Tilman Veerman d Jong (evt exit de Jong en Bako en...)

Twente: Steijn en Salah (las beter vRooij te kunnen nemen)

Systeem as weekend 343

normaal liefst 352

 

roelfietstalseengek
MRegter96
#8831
Ik heb v Bommel nu als 4e aanvaller. Ik kan hem bijvoorbeeld downgraden naar Vente om wat extra geld...

Ik heb ook van Bommel als 4e aanvaller. Kan te duur voelen, maar je moet vooral bepalen wat je alternatief is. Heb Schreuders overigens ook. Ook ik wil die niet upgraden.

ralfinho77

Wie denken jullie dat de penalty's bij Ajax gaat nemen? Brobbey heeft er een paar gemist en berghuis is geblesseerd. Zou misschien niet Henderson kunnen zijn? Die neemt ook de vrije trappen? En verder hoor ik weinig mensen die wout erin hebben staan? Dubbele punten als invaller als hij scoort. Brobbey ook toch regelmatig geblesseerd. Of vinden jullie de gok te groot? 
daarnaast tilman en paixao of

steijn en bakka

mirkodek
roelfietstalseengek
#8837
Ik heb ook van Bommel als 4e aanvaller. Kan te duur voelen, maar je moet vooral bepalen wat je alter...

Ik weet de rest van je team verder niet maar ik zou Schreuders zelfs lekker downgraden naar Sandra.

MRegter96
ralfinho77
#8838
Wie denken jullie dat de penalty's bij Ajax gaat nemen? Brobbey heeft er een paar gemist en berghuis...

Brobbey is er heel slecht in die gaat ze never nooit nemen. Ik zou niet gek op kijken als Godts er een paar voor zijn rekening neemt. In principe is Berghuis natuurlijk de nummer 1 op het lijstje

MRegter96
ralfinho77
#8838
Wie denken jullie dat de penalty's bij Ajax gaat nemen? Brobbey heeft er een paar gemist en berghuis...

Weghorst vind ik een leuke gok, hoeft niet eens zo slecht uit te pakken. Brobbey blessures vallen best wel mee. Vorig seizoen 30 wedstrijden, 29 keer basis, 81 minuten gemiddeld gespeeld.

MRegter96
roelfietstalseengek
#8837
Ik heb ook van Bommel als 4e aanvaller. Kan te duur voelen, maar je moet vooral bepalen wat je alter...

Het is vooral dat ik de 3 beste (debateable) aanvallers in de basis heb. Die gaan op blessures na echt geen wedstrijd banken

user24283

Mijn team staat inmiddels redelijk vast.

K: 4 miljoen

V: 10.25

M: 18.5

A: 15.25

Opstelling gaat in de basis 3-4-3 worden. Heb op het middenveld en in de aanval een 500k speler. In de aanval zie ik daarin eigenlijk geen risico, maar op het middenveld een 500k speler levert mij wat twijfel op. Maakt het lastiger om naar 3-5-2 over te schakelen. 

mirkodek
MRegter96
#8842
Het is vooral dat ik de 3 beste (debateable) aanvallers in de basis heb. Die gaan op blessures na ec...

Luuk, Gimenez en Lammers/Baka? Lammers heeft volgens mij nog geen heel seizoen gespeeld en Luuk gaat misschien een paar wedstrijdjes missen. Van Van Bommel is het ook nog maar de vraag hoe vaak die gaat spelen. Je zou kunnen overwegen om dat geld voor een (meer zekere) middenvelder te gebruiken zodat je kan switchen naar 442/352 als een van je toppers een keer een wedstrijd mist. Of misschien vloeken in de kerk maar Godts is in ieder geval de enige linksbuiten bij Ajax. Al is het bij hem ook maar de vraag of ie een heel seizoen gaat spelen (waarschijnlijk niet).

roelfietstalseengek
mirkodek
#8839
Ik weet de rest van je team verder niet maar ik zou Schreuders zelfs lekker downgraden naar Sandra.

Ik heb ze beide!

user24283

Middenvelders in de 750k categorie. Enkel Rosier die in jullie ogen 'interessant' is?

Kennylimbrichts
user24283
#8846
Middenvelders in de 750k categorie. Enkel Rosier die in jullie ogen 'interessant' is?

Garbett, komende wedstrijd mogelijk niet in de basis vanwege jetlag (onzeker nog) maar verder redelijk aanvallend ingestelde middenvelder. 

MRegter96
user24283
#8846
Middenvelders in de 750k categorie. Enkel Rosier die in jullie ogen 'interessant' is?

Rosier, Fosso en Garbett

BWA073
MRegter96
#8848
Rosier, Fosso en Garbett

Goede kans dat Fosso gaat banken voor Bullaude 

MRegter96
mirkodek
#8844
Luuk, Gimenez en Lammers/Baka? Lammers heeft volgens mij nog geen heel seizoen gespeeld en Luuk gaat...

Die eerste 3 ja. Luuk gaat echt niet zomaar banken, dat dachten we vorig jaar ook en toen speelde hij ook alles. Lammers heeft zo'n bak potentie wat hem heel interessant maakt. Rober speelt bij mij in de basis als middenvelder, voor sommigen misschien een zwakte punt maar NEC heeft misschien wel het meest gunstige schema van allemaal die speelt bij mij heel veel. Dan kom ik dus uit bij een duurdere bank omdat ik 2 NEC spelers (semi)-basis heb staan

1 2 ... 354 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.