Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 355 ... 372 373
Peli
Dimitrofiets
#8826
Dank voor het laatste zetje

✌🏾

Peli
MRegter96
#8831
Ik heb v Bommel nu als 4e aanvaller. Ik kan hem bijvoorbeeld downgraden naar Vente om wat extra geld...

Van Bommel als 4e aanvaller + Schreuders vs Vente als 4e aanvaller + 2.0M mid

Zou voor mij een makkelijke zijn..... dat 2e dus.

Peli
user24283
#8843
Mijn team staat inmiddels redelijk vast. K: 4 miljoen V: 10.25 M: 18.5 A: 15.25 Opstelling gaat...

Ik raad een niet spelende 6e mid echt af. Blessures, schorsingen, vormdipjes en hij zit ineens zomaar op je bank.

user24283

Naast Pasveer, welke 1.5 miljoen keeper is dan ideaal. Keuze tussen Branderhorst, Vaessen en Schendelaar. 

De wedstrijden waar ik Pasveer niet durf op te stellen is thuis tegen PSV speelronde 11. In die ronde speelt Fortuna thuis tegen Heerenveen, Zwolle uit bij GAE & Groningen uit bij NEC.

Speelronde 12 als Pasveer speelt uit bij Twente. Zwolle - Fortuna & Groningen thuis tegen Sparta 

Speelronde 15 als Pasveer speelt uit bij AZ. Groningen - Zwolle & Fortuna uit bij Heracles.

Vind deze schema's vrij gelijkwaardig aan elkaar. Dus kom ik uit op het eventuele scenario dat opa Pasveer geblesseerd raakt. In dat geval heeft overall Groningen veruit het lastigste schema + zorgt voor minpunten op de bank. Heeft Zwolle denk ik een makkelijker schema dan Fortuna, maar is Zwolle wel heeeeeel matig.

Op basis hiervan. Branderhorst of Schendelaar, wat zeggen jullie?

Laatst gewijzigd
Peli
user24283
#8846
Middenvelders in de 750k categorie. Enkel Rosier die in jullie ogen 'interessant' is?

Dan is teamgenoot Fosso waarschijnlijk interessanter. Al pick ik liever geen CVM als er ook een middenvelder beschikbaar is voor 750K die bij z'n club als rechtsvoor staat opgesteld ;-)

Kennylimbrichts

Ik heb de selectie rond: 

Keepers: 4M

Verdediging: 11M

Middenveld: 18M

Aanval: 15M 

Beoogde opstelling wordt 3-4-3 waarbij de eerste ronde 4-3-3 zal worden. Zwakke punt binnen de selectie betreft 2x 500K aanvallers als 4e en 5e aanvaller. In geval van blessures heb ik de mogelijkheid te switchen naar 3-5-2 of 4-4-2. Nu proberen ervan af te blijven. 

roelfietstalseengek
Peli
#8852
Van Bommel als 4e aanvaller + Schreuders vs Vente als 4e aanvaller + 2.0M mid Zou voor mij een makk...

Ook als Schreuders zijn 6e middenvelder zou zijn? Ik zou zeggen, met die 3 topspitsen zet je van Bommel in ieder geval altijd op de bank. Dat moet je van je 5e/6e middenvelder maar afwachten afhankelijk van de wedstrijden toch? Tenminste zo zie ik dat. Ben benieuwd naar het waarom.

Ben Van Heck
user24283
#8846
Middenvelders in de 750k categorie. Enkel Rosier die in jullie ogen 'interessant' is?

Ballard. Onomstreden en gaat niet uit de basis. Wel een controleur, dus verwacht niet al te veel G/A.

Hay
mirkodek
#8844
Luuk, Gimenez en Lammers/Baka? Lammers heeft volgens mij nog geen heel seizoen gespeeld en Luuk gaat...

Lijkt me toch dat van Bommel een basisplaats heeft. Zijn concurrent van Brederode is weg en hij is uitstekend in vorm. Verwacht wel dat dit jaar zijn doorbraak wordt.

Ben Van Heck

Ik hoor verder weinig mensen over Gimenez. Heeft hij hier al zijn krediet verspeeld na de matige 2e seizoenshelft? Ik overweeg hem eigenlijk wel, waar ik verwacht dat veel teams een voorhoede hebben met Luuk én Bakayoko (had ik zelf ook). Je moet toch ergens een verschil maken. Door mijn 3M keeper te downgraden naar een 2M keeper komt er budget vrij om Steijn te upgraden naar Tillman en moet zeggen dat die combinatie mij uiterst bevalt.

Ik verwacht dat de combi Gimenez + Tillman + Olij mij meer punten oplevert dan Steijn + Gimenez + Unnerstall eerlijk gezegd. Of heb ik een gigantisch bord voor mijn hoofd :P

JS Koers
Ben Van Heck
#8860
Ik hoor verder weinig mensen over Gimenez. Heeft hij hier al zijn krediet verspeeld na de matige 2e...

Vorig seizoen slecht de tweede seizoenshelft en daarom veel te duur nu. Lammers of misschien zelfs een Parrot kan zomaar meer goals gaan maken voor minder geld. Feyenoord draait ook erg matig en ze hebben nu 3 spitsen, ik blijf er vanaf

HereWeGo
Ben Van Heck
#8860
Ik hoor verder weinig mensen over Gimenez. Heeft hij hier al zijn krediet verspeeld na de matige 2e...

ik heb wel vetrouwen in hem.
Oogt weer gretig onder de nieuwe trainer, dus die gaat ze zeker wel weer maken.

Bij mij staat ie erin.

 

Willempie94
Ben Van Heck
#8860
Ik hoor verder weinig mensen over Gimenez. Heeft hij hier al zijn krediet verspeeld na de matige 2e...

Wat jij zegt, kan een mooie verschilmaker worden. Maar wel veel te duur als hij niet beter gaat presteren als de 2e seizoenshelft afgelopen jaar.

Bobby37

Pff gister anderhalf uur aan het puzzelen geweest en uiteindelijk alleen mijn 5e middenvelder en 4e spits veranderd. Ik blijf er verder (hopelijk) nu van af. 

Was al wel van mijn oorspronkelijke plan van 3-5-2 afgestapt. Het wordt toch good old 3-4-3

Willempie94
Bobby37
#8864
Pff gister anderhalf uur aan het puzzelen geweest en uiteindelijk alleen mijn 5e middenvelder en 4e...

Hier ook dezelfde switsch gemaakt. Lijkt toch beter uit te komen

Ben Van Heck
Willempie94
#8863
Wat jij zegt, kan een mooie verschilmaker worden. Maar wel veel te duur als hij niet beter gaat pres...

Klopt! Al valt dat natuurlijk voor veel spelers te zeggen. Zo'n Bakayoko heeft nu geen concurrentie op rechts en zal zowel alles in de CL als in de ED gaan spelen. Kan er ook zomaar ineens uit liggen. Gimenez is een bewezen topper gebleken en is het doelpunten maken echt niet verleerd denk ik. Het wordt nog even afwegen of het Bakayoko of Gimenez wordt.

Scorito1994

Zit echt te stoeien om mijn middenveld in elkaar te krijgen, heb hier 17 miljoen voor over. Veerman komt er sowieso in, wat kunnen we verwachten van een Timber en Mijnans bijvoorbeeld? Steijn heeft eigenlijk mijn voorkeur maar is wel aan de dure kant

Ben Nihilisty

Even wat betreft 'verschilmakers' trouwens, daar zou ik me niet teveel op doodstaren. Er valt eigenlijk eerder andersom wat te zeggen: Luuk de Jong moet je hebben, ómdat iedereen hem heeft. Presteert die gewoon 'normaal' en je hebt hem niet, dan moet je die miljoenen maar precies goed hebben geïnvesteerd én een soortgelijke zekere captainoptie hebben. Presteert die bovengemiddeld, dan spreekt het voor zich dat je hem had moeten hebben en doet ie het slechter dan verwacht, dan is het gedeelde schade met andere deelnemers en blijft nog steeds staan dat je zonder hem die miljoenen maar precies goed had moeten investeren elders. 

Andersom: stel Gimenez presteert uiteindelijk wat boven verwachting, dan kán dat inderdaad een verschilmaker voor je zijn omdat de rest hem niet heeft. Maar het kan net zo goed zijn dat het jouw enige verschilmaker is, en dat anderen die miljoenen nog vrij hadden om te investeren in, ik noem zomaar iemand, een Bakayoko die ook z'n punten pakt - wat het resultaat alweer aardig onschaadbaar maakt. En als Gimenez matig tot slecht presteert, dan is het dus een dubbel slechte pick: en je miljoenen kwijt, en geen punten ten opzichte van de rest van de Scoritospelers.

Tuurlijk zit er elk jaar een naam of 2 tussen waarvan je achteraf zegt 'oef en dat met zo'n lage pickrate, dat was je verschilmaker', maar ik denk dat als je het spel over de tijd heen altijd goed wil spelen, dat je niet echt op die verschilmakers gaat speculeren. Je kan een Gimenez, die hier ook alleen even als voorbeeld fungeert, uiteraard gewoon kiezen en daar valt ook prima wat voor te zeggen. Alleen niet, naar mijn bescheiden mening, ómdat je verwacht dat dan je verschilmaker kan gaan worden. Je moet, om met een absolute dooddoener af te sluiten, gewoon het beste team selecteren met het beschikbare budget. 

Laatst gewijzigd
Scoritop

Is Lammers wel dé vaste spits van Twente? Gaat hij niet in een roulatiesysteem met RvW? 

Ruhs49
Ben Nihilisty
#8868
Even wat betreft 'verschilmakers' trouwens, daar zou ik me niet teveel op doodstaren. Er valt eigenl...

Amen 🙏

Dimitrofiets

Vito nog altijd niet toegevoegd

Haye naar Almere City

Peli
Scoritop
#8869
Is Lammers wel dé vaste spits van Twente? Gaat hij niet in een roulatiesysteem met RvW? 

Jij denkt dus dat ze Lammers soms/regelmatig gaan banken in Enschede?

Ben Van Heck
Ben Nihilisty
#8868
Even wat betreft 'verschilmakers' trouwens, daar zou ik me niet teveel op doodstaren. Er valt eigenl...

Klopt natuurlijk helemaal wat je zegt. Echter verwacht ik gezien de kwaliteiten van Santi en de (waarschijnlijk) lagere pickrate nav de tweede seizoenshelft in hem wel een potentiele verschilmaker. Deze afwegingen laten mij hem overwegen en wellicht zelfs wel picken.

Barrygoal
Scorito1994
#8867
Zit echt te stoeien om mijn middenveld in elkaar te krijgen, heb hier 17 miljoen voor over. Veerman...

Tillman ;)

Scoritop
Peli
#8872
Jij denkt dus dat ze Lammers soms/regelmatig gaan banken in Enschede?

Wellicht ja. Met het oog op het Europees voetbal. Wat vaker wissel of er vroeg af. 
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Lammers veel beter dan Ricky, maar iets zegt mij dat het kan gebeuren (het rouleren). 


1 2 ... 355 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.