Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 348 ... 372 373
BartB

UIteraard is het iedereen z'n eigen keuze hoeveel je in welke linie investeert. Als ik echter naar het programma van Sparta kijk verwacht ik maar 1 wedstrijd waarin Sparta dik op z'n 'klote' kan krijgen. Dat is uiteraard op bezoek in Eindhoven. 

mirkodek

Een vraagje voor de ervaren rotten hier: ik verwacht veel 343 te gaan spelen (3 aanvallers van 6-4-3 miljoen) met wellicht af en toe een switch naar 352 bij blessures of uitdagend programma. Dat betekent logischerwijs dat ik veel investeer in m'n middenveld (19,25). Maar m'n verdediging (waarvan ik dus verwacht er elke week maar 3 op te stellen) kost toch ook 11 miljoen.

Mn 3 spitsen zijn onomstreden maar bij uitval van 1 moet ik meteen switchen naar een spits van 1,25 miljoen. In hoeverre is het slim om rekening te houden met een mogelijke blessure? Door wat te bezuinigen op een 5e verdediger kan er wellicht een betere 4e spits bij. Maar dat voelt dan als zonde omdat die dan veelal op de bank zit. 4e en 5e verdediger zijn momenteel 1,25 en 750k.

Scorito1994

Sadilek er tot 2025 uit waarschijnlijk, misschien dat Vlap nog wel een leuke toevoeging is?

Astarloa

Bij mijn 1e keeper kijk ik echt letterlijk naar het aantal wedstrijden waarvan ik denk dat hij een goeie kans heeft om de 0 te houden. 1 doelpunt tegen en alsnog winnen en de punten worden gehalveerd, dat is nogal wat. Voor mij is Unnerstall echt onomstreden vanwege eerder genoemde reden. 3 miljoen vind ik best een koopje. 

 

Meer dan gehalveerd zelfs.

Laatst gewijzigd
BartB
Astarloa
#8679
Bij mijn 1e keeper kijk ik echt letterlijk naar het aantal wedstrijden waarvan ik denk dat hij een g...

Zeker waar dat dat meteen een hoop punten scheelt. Maar in hoeverre kun je nu inschatten hoevaak de 0 wordt gehouden? Je kunt best inschatten dat PSV en Twente van tegenstander 'X' en 'Y' gaan winnen, maar over de 0 houden kun je niet zoveel zeggen denk ik. Dat hebben de oefenrondes al uitgewezen. PSV pas 1x de 0 gehouden en Twente nog niet één keer. 

Het blijft een groot vraagstuk die keepers 😂


Astarloa
mirkodek
#8677
Een vraagje voor de ervaren rotten hier: ik verwacht veel 343 te gaan spelen (3 aanvallers van 6-4-3...

Ik heb het ongeveer hetzelfde als ik jouw prijzen zo zie. Blessures moet je wel op kunnen inspelen door een vervanger klaar te hebben. Maar als je niet ergens een langdurige blessure hebt ga je dus ook een tijd best veel centen op de bank hebben. Tenzij je spits 3 en 4 per wedstrijd kan wisselen is het misschien handig maar anders zou ik er niet te veel voor betalen. Je moet echt zo veel mogelijk centen in de basis hebben instaan wat mij betreft.

hansotjes

Ik heb het programma van PSV nog eens bekeken en ze hebben vaak een "makkelijk" potje rondom hun europese wedstrijden.
Het middenveld is al wat dunner qua spoeling dan afgelopen jaar waar Til al zijn minuten kreeg.
Dat + het feit dat hij erg gretig is begonnen en Tillman evt nog linksvoorin kan worden geposteerd, is voor mij toch genoeg reden om hem dit jaar wel mee te nemen (met de kans op een x 0 punten dan maar).

*Vorig jaar met Saibari enorm gefrustreerd geweest over een gozer die niet 100% speelt, maar nu gaan we het toch aandurven

Astarloa
BartB
#8680
Zeker waar dat dat meteen een hoop punten scheelt. Maar in hoeverre kun je nu inschatten hoevaak de...

Ja goed je zal ergens een knoop moeten doorhakken. Ik zie voor Twente veel mogelijkheden op de 0 houden en of dat dan zo uitpakt is nog maar de vraag. Sparta gaat er ook echt niet heel veel tegenkrijgen maar de 0 houden zal daar een stuk minder voor komen verwacht ik. 3 om 2 miljoen vind ik de upgrade wel waard. 

M Vado
Astarloa
#8683
Ja goed je zal ergens een knoop moeten doorhakken. Ik zie voor Twente veel mogelijkheden op de 0 hou...

En om dezelfde reden valt voor de 3 naar 4 miljoen ook weer wat te zeggen, omdat ik verwacht dat Benitez vaker de 0 gaat houden tov Unnerstall. Twente niet echt top begonnen ook nog.

Desolatus

Als je met 2 aanvallers speelt LDJ en Lammers heb daarachter Parrot wat geven jullie dan uit aan de 4e en 5e man? 

Astarloa
hansotjes
#8682
Ik heb het programma van PSV nog eens bekeken en ze hebben vaak een "makkelijk" potje rondom hun eur...

Ik denk dat Til geen slechte keuze zal zijn. Die gaat zijn wedstrijdjes spelen en zijn doelpunten wel maken. Alleen als Saibari weer fit is en Schouten op het middenveld gaat plaatsnemen gaan er ook wedstrijden zijn waarbij Til helemaal niet gaat spelen of pas laat erin komt. Ik zelf vind 4 miljoen gewoon te veel voor die loterij. Voor dat geld zijn er keuzes te maken die wel zekerheid op punten bieden.

Kennylimbrichts
Desolatus
#8685
Als je met 2 aanvallers speelt LDJ en Lammers heb daarachter Parrot wat geven jullie dan uit aan de...

Met 2 aanvallers vind ik Parrot al een flinke investering voor je bank. De 4e en 5e zouden dan bij mij zeker 500k zijn. 

mirkodek
hansotjes
#8682
Ik heb het programma van PSV nog eens bekeken en ze hebben vaak een "makkelijk" potje rondom hun eur...

Ik heb de knoop ook doorgehakt en Tillman vervangen door Til. Mijn verwachting met hun speelschema en ook wel de blessuregevoeligheid van Tillman, is dat Til veel minuten gaat maken. En dat ze qua punten elkaar niet zo veel gaan ontlopen. En dan is 2 miljoen een behoorlijk verschil. Dat zorgde er bij mij voor dat ik nu Mijnans mee kan nemen.

Astarloa
M Vado
#8684
En om dezelfde reden valt voor de 3 naar 4 miljoen ook weer wat te zeggen, omdat ik verwacht dat Ben...

Kan zeker maar Twente heeft echt een simpel programma en PSV wat pittiger. Maar goed, het is een keuze die je moet maken en vooral goed omgaan met het 'bespaarde geld'.

mirkodek
Astarloa
#8686
Ik denk dat Til geen slechte keuze zal zijn. Die gaat zijn wedstrijdjes spelen en zijn doelpunten we...

Is dat laatste zo? In die prijsklasse zie ik maar twee spelers met hetzelfde potentieel aan punten en dat zijn Berghuis en Mijnans. Heel misschien Timber. Berghuis is nog veel onzekerder dan Til. En laat ik die andere twee nou net MET Til in mijn elftal hebben...

Peli
Desolatus
#8685
Als je met 2 aanvallers speelt LDJ en Lammers heb daarachter Parrot wat geven jullie dan uit aan de...

M'n 4e en 5e aanvaller kosten nu 1.25M en 500K.

Zal hoofdzakelijk 343 gaan spelen, maar wil m'n selectie zo indelen dat ik 'eenvoudig' naar alle andere formaties kan switchen.

El Mel

2 PSV middenvelders is geen must, je kan ook voor 2 PSV aanvallers gaan. Zo heb ik alsnog 3x PSV en ben ik van het Tillman/Til dilemma af. 

Astarloa
mirkodek
#8690
Is dat laatste zo? In die prijsklasse zie ik maar twee spelers met hetzelfde potentieel aan punten e...

Keuzes, niet vervangers voor letterlijk ook die 4 miljoen.

Scorito1994

Wat denken jullie van Regeer? Staat al verdediger volgens mij een redelijke kans dat hij op het middenveld komt te voetballen 

Kennylimbrichts
Scorito1994
#8694
Wat denken jullie van Regeer? Staat al verdediger volgens mij een redelijke kans dat hij op het midd...

Tot nu toe in de eredivisie 2 wedstrijden als rechtsback gespeeld waarvan 1x basis (en geblesseerd uitgevallen) en 1x ingevallen. De wedstrijd op het middenveld is hij ook als invaller erin gekomen. Verder in de CL voorrondes 1x 90 min als rechtsback en 1x geblesseerd geweest. Denk dat dit wel genoeg zegt :)

mirkodek

Plus dat ze nu een echte rechtsback hebben en een redelijke onbetwiste nummer 10. Zou zo maar eens een ideale nummer 12 kunnen zijn en dan issie Scorito technisch niet zo interessant. Hoewel Sadilek er nu wel lang uit ligt. Mocht dat ervoor zorgen dat ie basis speelt op het middenveld dan best interessant. Al zal hij dan alsnog niet veel in scoringspositie etc komen, dusja.

Kennylimbrichts
mirkodek
#8696
Plus dat ze nu een echte rechtsback hebben en een redelijke onbetwiste nummer 10. Zou zo maar eens e...

Sadilek was al geblesseerd dus dat veranderd niets aan de situatie van Regeer. Wat je zegt, een ideale 12e man die voornamelijk defensief speelt op het middenveld of als stand-in op de rechtsbackpositie waarbij ik verwacht dat Salah-Edinne ook nog als stand-in op RB zou kunnen spelen als hij de concurrentie op LB verliest van Kuipers

mirkodek

Nog een vraag voor de meer ervaren spelers hier: hoe huiverig zijn jullie om dure spelers van topclubs een wedstrijd op de bank te zetten ten faveure van een subtopper met een ogenschijnlijke makkelijkere (want thuis)wedstrijd?

Voor komende speelronde is dat bijv voor mij Timber vs Neghli/Sandra en Hancko vs Reith.

steven20
Peli
#8639
Tenzij je Joseph Oosting heet, ga je daar helaas niet tijdig achterkomen. 

Was mijn naam maar Joseph Oosting 

hansotjes
mirkodek
#8698
Nog een vraag voor de meer ervaren spelers hier: hoe huiverig zijn jullie om dure spelers van topclu...

Bij mij staan de 11 erin waar ik de meeste punten van verwacht. 
Als dat niet de duurste 11 zijn, so be it

1 2 ... 348 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.