Ik vind hem ook wel interessant (als 3e spits). Maar daarvoor zou ik Mijnans moeten downgraden naar Breum of Omarsson naar Willumsson en dat zie ik geen van beide echt zitten. Dus voorlopig kies ik hem niet.
Ik hoor de namen parrot, Ueda, Lammers weinig langskomen. Parrot er wel 11 inloggen maar veel penalty's. Lammers is bijna herstellende. Een iets wat teleurstellende eerste seizoenshelft. En dan hebben wij nog Ueda. Die in het Japans elftal 1 op 2 loopt. Ik vind parrot persoonlijk wat te duur. Meerdink zit erachter en hij wordt ook nog weleens voortijdig gewisseld.
Ik moet voor m'n (3e en 4e) aanvallers inderdaad nog even het speelschema naast elkaar leggen.
M'n keepers en achterhoede staan redelijk vast op dit moment. Middenveld en aanval ook, alleen daar kan de eventuele keuze voor Til i.p.v. Saibari nog voor wat verschuivingen zorgen ivm het extra miljoen dat dan vrij komt.
Leuke lijst, Peli!
Wieckhoff of Al Mazyani
Doodeman of Tengsted
Mito of Willumsson
Zagaritis of El Yaakoubi
Ihattaren of D. v/d Berg
Eerdhuijzen of Blokzijl
Sano of Eiting
Mbayo of Sauer
Didillon of Vaessen
Ouaissa of Hlynsson
Antman of Van Crooij
Van Hooijdonk of Omarsson
O. Edvardsen of Cathline
Goes of Penetra
Barkas of Roefs
Sutalo of Baas
Wolfe of Maikuma
Lauritsen of Ogawa
Hadj-Moussa of D. Rots
Lammers of Haller
Owusu-Oduro of Unnerstall
Van Rooij of El Karouani
Hato of Hartman
Hancko of Boscagli
Berghuis of Klaassen
Mijnans of Timber
Paixao of Lang
Saibari en Til
Ik heb op dit moment nu 3 az spelers erin staan en op de ene of andere manier voelt dat niet goed. Wolfe, mijnans en parrot. Mijnans is wat mij betreft nog te wisselvallig voor 3,5 miljoen.
Hoe gaan jullie budgettechnisch het keepersbestand verdelen? Ik merk dat ik hier nogal op vastloop, aangezien ik het idee heb dat er nog nooit zo weinig de 0 gehouden is als dit seizoen. 1 750K keeper staat wel vast. In de 1,5 miljoen prijsklasse zitten voornamelijk degradatiekandidaten en de gedachte dat mijn goedkopere keeper vaker wordt op gesteld dan mij duurdere voelt niet echt fijn. Een keeper duurder dan 3 miljoen is sowieso een no-go voor mij, waardoor ik al snel bij Barkas of Roefs uit kom, maar eerstgenoemde heeft ook nog niet echt vaak de 0 gehouden. Ik neig dus nu naar Roefs, maar of dat dan een veel betere keuze is dan keepers die 1,5 miljoen kosten twijfel ik ook erg aan.
"....en de gedachte dat mijn goedkopere keeper vaker wordt op gesteld dan mij duurdere voelt niet echt fijn"
Zo zou ik het niet benaderen.
Als De Busser vanaf dag 1 de eerste doelman van GAE was geweest, had hij nu voor 2.0M in het spel gestaan en had hij dus je 1e keeper geweest.
Ik ben ook weer even ingelogd na een tijdje van enkel meekijken. Ik ben juist van mening dat men hier wat makkelijk over een goede, dure keeper denkt. Pasveer en Benitez staan gewoon 9de en 10de van Scorito in opgeleverde punten. Hoeveel punten denk je dat de keepers van 750K tot 1,5M je op gaan leveren? En, door hun te laten liggen, welke speler kies je die je net zo veel of meer punten op gaan leveren?
Daar heb je zeker een punt Peli! Ik ga maar eens kijken of ik ergens de tijd vind om de speelschema's van de keepers naast elkaar te leggen.
@Pablito door bijvoorbeeld geen Pasveer te nemen, heb ik 1 miljoen over om een extra Ajax verdediger te kiezen, dus daar gaat dan eerder mijn voorkeur naar uit. Daarnaast heeft Benitez inderdaad veel punten opgeleverd, maar met PSV dat in een iets mindere vorm verkeert + het feit dat Boscagli geblesseerd is, vind ik 4 miljoen echt veel te veel. Voor dat bedrag kan ik dan bijvoorbeeld een Til nemen die maar liefst 2e staat op Scorito. Ik verwacht bovendien toch niet zo heel vaak de 0, dus dan bespaar ik liever op keepers zodat ik mijn middenveld kan versterken.
Ik deel deze mening wel, ik wil zelf het liefst 2 spelers van Ajax in mijn verdedigende (V/K) linies. Wanneer ik voor 2 goedkopere keepers ga, betekent dit, dat ik een Satulo (vind Hato te duur) zou moeten nemen ipv een veel opkomende back van dezelfde prijsklasse.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.