Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 431 ... 434 435
MightyM
KingNelom13
Dat Sparta krijgt tog stiekem wel een leuk ploegje, na van Bergen, Eiting en Hlynsson gaat nu ook Ze...

Inderdaad, ik neig steeds meer naar Lauritsen als derde spits, hij zou de nodige aanvoer/kansen wel gaan krijgen. Hij staat momenteel ook al hoog qua schoten (op doel) statistieken.

mirkodek

Twente huurt Alders van Ajax. Kan me niet voorstellen dat die gekomen is om achter Van Rooij de bank warm te houden. Dus dan zal ie wel de concurrentiestrijd mogen aangaan met Kuipers op de linksback? Iets om rekening mee te houden voor de mensen die hem overwegen.

mirkodek
MightyM
Inderdaad, ik neig steeds meer naar Lauritsen als derde spits, hij zou de nodige aanvoer/kansen wel...

Ik vind hem ook wel interessant (als 3e spits). Maar daarvoor zou ik Mijnans moeten downgraden naar Breum of Omarsson naar Willumsson en dat zie ik geen van beide echt zitten. Dus voorlopig kies ik hem niet.

Peli
mirkodek
Twente huurt Alders van Ajax. Kan me niet voorstellen dat die gekomen is om achter Van Rooij de bank...

Dan moet Kuipers het wel héél slecht doen, mocht Alders de vaste linksback gaan worden in Enschede.
Ik overweeg Kuipers overigens sowieso niet (meer).

Peli
mirkodek
Ik vind hem ook wel interessant (als 3e spits). Maar daarvoor zou ik Mijnans moeten downgraden naar...

Ik laat Lauritsen (vooralsnog) ook voor wat het is. Vooral omdat hij niet lekker matcht met mijn andere aanvallers. (Sparta heeft sowieso, zacht gezegd, een lastig resterend programma.)

ralfinho77
mirkodek
Ik vind hem ook wel interessant (als 3e spits). Maar daarvoor zou ik Mijnans moeten downgraden naar...

Ik hoor de namen parrot, Ueda, Lammers weinig langskomen. Parrot er wel 11 inloggen maar veel penalty's. Lammers is bijna herstellende. Een iets wat teleurstellende eerste seizoenshelft. En dan hebben wij nog Ueda. Die in het Japans elftal 1 op 2 loopt. Ik vind parrot persoonlijk wat te duur. Meerdink zit erachter en hij wordt ook nog weleens voortijdig gewisseld. 

mirkodek
ralfinho77
Ik hoor de namen parrot, Ueda, Lammers weinig langskomen. Parrot er wel 11 inloggen maar veel penalt...

Parrot is veel te duur. Wordt altijd vroeg gewisseld en scoort de laatste tijd gewoon veel te weinig. Ueda is totaal onzeker wat die gaat leveren, idem voor Lammers.

mirkodek
Peli
Ik laat Lauritsen (vooralsnog) ook voor wat het is. Vooral omdat hij niet lekker matcht met mijn and...

Ik moet voor m'n (3e en 4e) aanvallers inderdaad nog even het speelschema naast elkaar leggen.

M'n keepers en achterhoede staan redelijk vast op dit moment. Middenveld en aanval ook, alleen daar kan de eventuele keuze voor Til i.p.v. Saibari nog voor wat verschuivingen zorgen ivm het extra miljoen dat dan vrij komt.

Ben Van Heck

Leuke lijst, Peli!

Wieckhoff    of    Al Mazyani
Doodeman    of    Tengsted
Mito    of    Willumsson
Zagaritis    of    El Yaakoubi
Ihattaren    of    D. v/d Berg
Eerdhuijzen    of    Blokzijl
Sano    of    Eiting
Mbayo    of    Sauer
Didillon    of    Vaessen
Ouaissa    of    Hlynsson
Antman    of    Van Crooij
Van Hooijdonk    of    Omarsson
O. Edvardsen    of    Cathline
Goes    of    Penetra
Barkas    of    Roefs
Sutalo    of    Baas
Wolfe    of   Maikuma
Lauritsen    of    Ogawa
Hadj-Moussa    of    D. Rots
Lammers    of    Haller
Owusu-Oduro    of    Unnerstall
Van Rooij    of    El Karouani
Hato    of    Hartman
Hancko    of    Boscagli
Berghuis    of    Klaassen
Mijnans    of    Timber
Paixao    of    Lang
Saibari    en   Til

Laatst gewijzigd
Peli
ralfinho77
Ik hoor de namen parrot, Ueda, Lammers weinig langskomen. Parrot er wel 11 inloggen maar veel penalt...

Ik vind hem ook te duur hoor. Maar Parrott heeft niet per se veel pingels gescoord (2 pingels om 9 veldgoals).

ralfinho77
Peli
Ik vind hem ook te duur hoor. Maar Parrott heeft niet per se veel pingels gescoord (2 pingels om 9 v...

Ik heb op dit moment nu 3 az spelers erin staan en op de ene of andere manier voelt dat niet goed. Wolfe, mijnans en parrot. Mijnans is wat mij betreft nog te wisselvallig voor 3,5 miljoen.

Peli
ralfinho77
Ik heb op dit moment nu 3 az spelers erin staan en op de ene of andere manier voelt dat niet goed. W...

Ik zou eerder over Parrott twijfelen dan over Mijnans, als ik jou was.
(Hij kost overigens 3.0M ip.v. 3.5M)

Ben Van Heck

Hoe gaan jullie budgettechnisch het keepersbestand verdelen? Ik merk dat ik hier nogal op vastloop, aangezien ik het idee heb dat er nog nooit zo weinig de 0 gehouden is als dit seizoen. 1 750K keeper staat wel vast. In de 1,5 miljoen prijsklasse zitten voornamelijk degradatiekandidaten en de gedachte dat mijn goedkopere keeper vaker wordt op gesteld dan mij duurdere voelt niet echt fijn. Een keeper duurder dan 3 miljoen is sowieso een no-go voor mij, waardoor ik al snel bij Barkas of Roefs uit kom, maar eerstgenoemde heeft ook nog niet echt vaak de 0 gehouden. Ik neig dus nu naar Roefs, maar of dat dan een veel betere keuze is dan keepers die 1,5 miljoen kosten twijfel ik ook erg aan.

ralfinho77
Ben Van Heck
Hoe gaan jullie budgettechnisch het keepersbestand verdelen? Ik merk dat ik hier nogal op vastloop,...

Ik had eerst 2 keepers van 750 en nú veranderd in een van 1,5 en een van 750, maar nog wel de twijfel.

Peli
Ben Van Heck
Hoe gaan jullie budgettechnisch het keepersbestand verdelen? Ik merk dat ik hier nogal op vastloop,...

"....en de gedachte dat mijn goedkopere keeper vaker wordt op gesteld dan mij duurdere voelt niet echt fijn" 

Zo zou ik het niet benaderen.
Als De Busser vanaf dag 1 de eerste doelman van GAE was geweest, had hij nu voor 2.0M in het spel gestaan en had hij dus je 1e keeper geweest.

Laatst gewijzigd
Pablito
Ben Van Heck

Ik ben ook weer even ingelogd na een tijdje van enkel meekijken. Ik ben juist van mening dat men hier wat makkelijk over een goede, dure keeper denkt. Pasveer en Benitez staan gewoon 9de en 10de van Scorito in opgeleverde punten. Hoeveel punten denk je dat de keepers van 750K tot 1,5M je op gaan leveren? En, door hun te laten liggen, welke speler kies je die je net zo veel of meer punten op gaan leveren?

ralfinho77

Ik begrijp niet dat bakayoko 3 miljoen is en paixao 3,5. Ja psv en bakayoko is even wat minder uit vorm, maar toch nog 7 doelpunten en lang niet alles gespeeld. 

Ben Van Heck

Daar heb je zeker een punt Peli! Ik ga maar eens kijken of ik ergens de tijd vind om de speelschema's van de keepers naast elkaar te leggen. 

@Pablito door bijvoorbeeld geen Pasveer te nemen, heb ik 1 miljoen over om een extra Ajax verdediger te kiezen, dus daar gaat dan eerder mijn voorkeur naar uit. Daarnaast heeft Benitez inderdaad veel punten opgeleverd, maar met PSV dat in een iets mindere vorm verkeert + het feit dat Boscagli geblesseerd is, vind ik 4 miljoen echt veel te veel. Voor dat bedrag kan ik dan bijvoorbeeld een Til nemen die maar liefst 2e staat op Scorito. Ik verwacht bovendien toch niet zo heel vaak de 0, dus dan bespaar ik liever op keepers zodat ik mijn middenveld kan versterken.

MightyM
Pablito
Ik ben ook weer even ingelogd na een tijdje van enkel meekijken. Ik ben juist van mening dat men hie...

Ik deel deze mening wel, ik wil zelf het liefst 2 spelers van Ajax in mijn verdedigende (V/K) linies. Wanneer ik voor 2 goedkopere keepers ga, betekent dit, dat ik een Satulo (vind Hato te duur) zou moeten nemen ipv een veel opkomende back van dezelfde prijsklasse.

ralfinho77

Ik heb nu Olij en de busser als mijn keepers. Al mag ik zeggen dat ik de combi de busser en van houwen ook interessant vindt.

Astarloa

Ik heb Pasveer en De Busser en ga daar niks meer aan doen. Ajax wint veel en krijgt er zelden 2 tegen. 2-1 is nog altijd 54 punten zoals al eerder aangehaald. Bij alle andere keepers vind ik het echt een loterij.

KingNelom13

Hier vooralsnog keepers van 750K en 2M, maar is nog geen uitgemaakte zaak

Astarloa

Ik ben er zelf van overtuigd dat een goedkope aanvaller meer punten haalt dan een goedkope keeper. Wat ook blijkt uit het puntenaantal van keepers van 1,5 - 2 miljoen en aanvallers uit die prijscategorie. 

MightyM
Astarloa
Ik heb Pasveer en De Busser en ga daar niks meer aan doen. Ajax wint veel en krijgt er zelden 2 tege...

Eens. Nadeel hiervan is alleen dat het wel heel lastig wordt om 3 PSV'ers in te passen, dat is de enige reden dat ik wellicht nog switch van gedachte.

Jorqaef8794
RedDevil
Ik ben fan van RKC, maar ik kan alvast verklappen dat ik geen 4 RKC'ers neem ;-)

Kijk een medesupporter! Ook een seizoenskaart toevallig? Hier wel;)

1 2 ... 431 ... 434 435

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.