Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 432 433 434 435
Peli
Jorqaef8794
Kijk een medesupporter! Ook een seizoenskaart toevallig? Hier wel;)

En dan dacht ik dat ik als levenslange Feyenoordsupporter aan zelfkastijding doe.......

;-)

Jorqaef8794
Peli
En dan dacht ik dat ik als levenslange Feyenoordsupporter aan zelfkastijding doe.......;-)

Haha, dat krijg je als je 5 minuten van het mandemakers stadion af woont. Een van de weinige stadions waar je op een paar meter van het veld nog alle ploegen voorbij ziet komen.  

Pablito
Ben Van Heck
Daar heb je zeker een punt Peli! Ik ga maar eens kijken of ik ergens de tijd vind om de speelschema'...

En dat is een slimme rekensom die je dan maakt. Ik heb dat voor mijzelf ook gedaan. Bij mij is het inderdaad Pasveer + Til/Saibari of goedkope keeper + Til EN Saibari. Ik kies dan toch voor de zekerheid van een keeper die je het hele seizoen in de basis kan laten staan. Daarnaast heeft Saibari mij vorig seizoen het kampioenschap gekost en Til altijd geleverd. Dat weegt ook mee in mijn beslissing. 

Til lijkt het al 2 jaar te verliezen in de concurrentiestrijd maar hij blijft maar leveren, die man kan (fysiek) niet kapot. Vrijwel alle andere aanvallend ingestelde spelers bij PSV hebben altijd wel hun dingetjes

RedDevil
Jorqaef8794
Kijk een medesupporter! Ook een seizoenskaart toevallig? Hier wel;)

Ha, leuk! Nee ik zelf heb geen seizoenkaart, veel familieleden wel (en die rouleren natuurlijk wel eens). En door alle acties die ze hebben voor kinderen ben ik dit seizoen al een keer of 5 geweest met mijn twee zoontjes.  Altijd leuk!

RedDevil
Pablito
Ik ben ook weer even ingelogd na een tijdje van enkel meekijken. Ik ben juist van mening dat men hie...

Helemaal mee eens. Eerste seizoenshelft had ik Pasveer, dat leverde echt fijne puntjes op. Vergeet ook niet dat je 2e keeper (in tegenstelling tot je 6e middenvelder of 4e/5e aanvaller) altijd (bank)punten oplevert. Geld uitgeven aan keepers voelt niet zo sexy, maar is wel vruchtbaar ;-)

Neko136
ralfinho77
Ik hoor de namen parrot, Ueda, Lammers weinig langskomen. Parrot er wel 11 inloggen maar veel penalt...

Doelpunten van Ueda bij Japan zijn tegen Syrië, Myanmar en Bahrein. Weet niet zo goed in hoeverre je dat mee moet laten wegen.

ralfinho77
Neko136
Doelpunten van Ueda bij Japan zijn tegen Syrië, Myanmar en Bahrein. Weet niet zo goed in hoeverre je...

Het is niet dat nac, pec, Heracles overlopen van kwaliteit...

Astarloa
ralfinho77
Het is niet dat nac, pec, Heracles overlopen van kwaliteit...

Haha echt niet te vergelijken hoor maar als jij overtuigd bent van Ueda moet je hem pakken he. Kan zomaar een hele goeie pick zijn als Feyenoord een beetje fatsoenlijk gaat draaien.

mirkodek

M.b.t. de discussie over (dure en goedkope) keepers: ik heb lange tijd 2 keepers van 750k in mn voorlopige selectie voor de 2e seizoenshelft gehad. Inmiddels de switch gemaakt naar Pasveer + De Busser en heb daar eigenlijk wel veel vertrouwen in. Voor mij geldt: als je voor een duurdere keeper gaat, dan moet je in ieder geval 'zeker' weten dat ie punten gaat opleveren. En bij Pasveer (en wellicht Owusu als die fit was geweest) kun je dat wel zeggen. Een keeper van ca. 2 miljoen van pak hem beet Groningen of Sparta is dan in mijn ogen vlees noch vis: je geeft extra geld uit zonder dat je daar echt veel meer extra punten voor terugkrijgt, in mijn ogen.

En ja, Pasveer niet meenemen betekent dat ik Til EN Saibari kan kiezen. En dan wordt de vraag, wat levert meer punten op: Pasveer + Perisic + Til/Saibari of een Olij + Til + Saibari? Dan neig ik naar het eerste vooralsnog.

Peli
mirkodek
M.b.t. de discussie over (dure en goedkope) keepers: ik heb lange tijd 2 keepers van 750k in mn voor...

Met als fiks risico dat Perisic vaste/regelmatige banker gaat worden in Eindhoven.

Fr00ky

Na lang anoniem meegelezen te hebben, heb ik nu ook maar eens een account aangemaakt om mijn twee centen te delen en mee te sparren.

Ik zie dat Krastev vaak als zekerheidje wordt genoemd en dat er vaak wordt gekozen voor een 3-5-2 opstelling. Maar raakt hij zijn basisplek niet weer kwijt zodra Namli (over ongeveer drie weken(?)) terug is? Voor mij lijkt hij niet echt een zekerheid. Zeker niet voor een 3-5-2. 

Misschien dat een PEC supporter hier meer inzicht in heeft?

Pablito
Peli
Met als fiks risico dat Perisic vaste/regelmatige banker gaat worden in Eindhoven.

-

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Dank voor jullie reactie, valt zeker iets over te zeggen. Wat ik ook met Pasveer heb, wat waarschijnlijk onterecht is hoor, is zijn leeftijd. 3,5 miljoen neerleggen voor een 41 jarige keeper die ook nog Europees actief is, vind ik op de een of andere manier nogal tricky. Maar een Olij, Vaessen of Bielica kan ook zomaar tegen een blessure aanlopen, dus is mijn argument op niks gebaseerd. 

Saibari of Til downgraden naar Perisic klinkt opzich best plausibel, maar vind Perisic ook een tricky keuze. Zijn er nog meer mensen die hem links laten liggen vanwege Lang/Driouech die allebei op links kunnen? Heb voor nu als concept Pasveer er in geklikt met Til en Timber. Voelt voor mij als een veiligere keuze dan Til + Perisic en een wat duurderde verdediging eigenlijk. Alhoewel ik van Feyenoord ook geen hoge pet op heb, wat 3,5 miljoen voor Timber ook een hele dure pick maakt.

ralfinho77
mirkodek
M.b.t. de discussie over (dure en goedkope) keepers: ik heb lange tijd 2 keepers van 750k in mn voor...

Maar dan zie jij saibari ook als 10. Ik denk dat Schouten onomstreden is, maar dat is geen scorito speler. Daarnaast heb je dan ook nog veerman. Het is maar net waar je de meeste roulatie van verwacht. Til zou eventueel ook nog als 9 kunnen spelen. Als saibari niet speelt is het een vrij dure bankzitter. En in til zie ik daarnaast ook nog dubbele punten als invaller. Ik verwacht dat bosz toch uiteindelijk weer terug gaat vallen op veerman en Schouten.

mirkodek
Peli

True, maar dat risico heb je bij Til ook. Gezien z'n historie pakt ie altijd wel z'n punten, maar volgens mij zijn normaal gesproken Veerman en Schouten wel verzekerd van een basisplaats onder Bosz (mits iedereen fit). Daar verwacht ik dan Saibari bij, en Til zal het met invalbeurten moeten doen.

Datzelfde zou je over Perisic kunnen zeggen, en ik ben er zelf ook nog allerminst zeker van. Maar Bakayoko overtuigt dit seizoen totaal niet, die nieuwe jongen moet eerst nog maar eens acclimatiseren en Lang is vaker wel dan niet geblesseerd...

Laatst gewijzigd
Pablito
Fr00ky
  Na lang anoniem meegelezen te hebben, heb ik nu ook maar eens een account aangemaakt o...

Ik laat die ook nog even open. Heb nog 1.75M over voor een 6de middenvelder. Vindt het allemaal wat karig wat er voor en onder dat bedrag beschikbaar is. Het plan is wel om vaak met 5 middenvelders te gaan spelen dus dat moet een gedegen keuze zijn. Ik wacht vandaag nog even af qua transfers en ga dan de rest van de week volledig in de stress zitten en twijfelen tot zaterdagmiddag.

ralfinho77
mirkodek

Nou het is nog wel een verschil of een keeper verliest met 1-0 of met 2-1 wint. Of verliest met meer. Zo krijgen Sparta en Groningen weinig doelpunten tegen. Dan heb je voor 1,5 een mooi geprijsde keeper.

https://www.transfermarkt.nl/eredivisie/gegentorverteilung/wettbewerb/NL1

mirkodek
ralfinho77
Nou het is nog wel een verschil of een keeper verliest met 1-0 of met 2-1 wint. Of verliest met meer...

Als ik naar de cijfers van de 1e seizoenshelft kijk, dan heb je een punt. Verschil tussen Pasveer en de best presterende 1,5 miljoen keeper (Vaessen) is ca. 375 punten voor 2 miljoen. Verschil tussen die best presterende 1,5 miljoen keeper en de best presterende 750k keeper (Bakker) is ca 360 punten voor 750k extra.  

In dat geval lijkt misschien Vaessen+ Saibari + Til een betere keuze dan Pasveer + Perisic + Til. Of toch wellicht Pasveer + Til + Breum.

We gaan nog maar even verder met puzzelen 😂

Laatst gewijzigd
Astarloa
mirkodek
Als ik naar de cijfers van de 1e seizoenshelft kijk, dan heb je een punt. Verschil tussen Pasveer en...

Tja, als je naar punten per miljoen gaat rekenen is er altijd een betere te vinden, maar je zal toch een keer een keuze moeten maken. Heb nu Pasveer en Til en Saibari terwijl ik zelf gisteren nog zat te verkondigen dat ik Saibari niet zou nemen. Is een risico maar als je kijkt naar zijn enorme hoeveelheid punten in de beperkte speeltijd die hij heeft gekregen is zijn plafond wel heel hoog mocht hij nog meer minuten gaan maken. Betekent wel dat mijn bank wat dunnetjes is maar dat vind ik niet erg aangezien ik mijn kapitaal bij de 1e 11 wil hebben. Maar zou kunnen dat ik Saibari en een goedkope middenvelder eruit haal voor Mijnans en Vlap of Breum. Die halen sowieso hun punten wel maar vind ik een beetje saaie keuze moet ik zeggen 😅

Dimitrofiets

Pasveer kan je natuurlijk prima 10 van de 12 wedstrijden eerste keeper maken. De twee wedstrijden dat je dat wellicht niet zou willen doen zijn ronde 27 PSV-uit en ronde 31 UTR-uit. Helaas heeft GAE die wedstrijden ook een lastige tegenstander te weten FEY-uit en AZ-thuis.

ralfinho77

Til en saibari samen daar ga ik niet voor. Ik verwacht dat Schouten en veerman veel zullen spelen. Dan heb je met saibari 5 miljoen en til 4 miljoen waarvan ik zeker een hoog potentieel punten zie, maar ook niet weet wie er gaat spelen. Daarnaast mist saibari nog weleens wat wedstrijden. Twijfel, twijfel...

Thijs1986
ralfinho77
Til en saibari samen daar ga ik niet voor. Ik verwacht dat Schouten en veerman veel zullen spelen. D...

afgaande op het verleden toen iedereen fit was, lijkt het toch dat Saibari in de ogen van bosz echt basisspeler is, boven Til en zelfs boven Veerman toen Tillman er nog was. Denk in PSV zn geval het ook link is dat je wellicht Tillman nog erbij hebt de laatste paar wedstrijden, als ik zn interview vandaag lees. dat gaat dan ook weer ten koste van speeltijd van deze jongens. 

Peli
Thijs1986
afgaande op het verleden toen iedereen fit was, lijkt het toch dat Saibari in de ogen van bosz echt...

Jij gaat dus voor Saibari

Ben Van Heck

Til of Saibari?

Gesinkthebest

Hoe denken jullie over Mauro? Leek een zekere pick voor mij, tot het nieuws van Malacia gisteren. Nu kan Mauro natuurlijk ook prima op rechtsback uit de voeten dus hij zal hoe dan ook nog wel een aantal weken basisspeler blijven, maar bij een rentree van Dest zou hij zomaar zijn vaste basisplaats kunnen verliezen.

1 2 ... 432 433 434 435

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.