Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 432 433 434 435
Sjarls
Gesinkthebest
Hoe denken jullie over Mauro? Leek een zekere pick voor mij, tot het nieuws van Malacia gisteren. Nu...

Ik laat Mauro thuis. Nou Malacia erbij is en de terugkomst van Dest zou die best wel eens op het bankje kunnen komen. Zelfde geld voor Gaaie nu Ajax een nieuwe rechtback heeft weet ik zo net nog niet of Gaaie de nummer 1 blijft. 

Rubik

Grootste dilemma voor mij wordt niet Til of Saibari, maar wie er naast Til komt: Saibari of Perisic...

In de discussie Til vs Saibari heb ik een beter gevoel bij Til omdat die altijd wel speelt. Wel kans op een nulpunter maar valt wel bijna altijd is, dus ook kans op pinch-hitter punten. Saibari valt niet altijd in als hij start en is meer blessuregevoelig.

Saibari vs Perisic is natuurlijk een wereld van verschil maar de Kroaat is zo veelzijdig dat ik ook die wel elke wedstrijd minuten zie maken, en hij maakt de weg vrij voor Pasveer (en een upgrade ergens). Saibari daarentegen geeft wat meer zekerheid qua punten. 

Uiteindelijk valt of staat het allemaal met de spelers die er omheen staan in je team...

Ben Van Heck

Voor hetzelfde bedrag lopen er stabielere backs rond bij o.a. Utrecht en AZ. Mauro laat ik dus thuis, al klinkt een PSV verdediger voor dat bedrag zeer aantrekkelijk. 

mirkodek
Gesinkthebest
Hoe denken jullie over Mauro? Leek een zekere pick voor mij, tot het nieuws van Malacia gisteren. Nu...

Denk dat Mauro nog steeds wel z'n minuten gaat maken maar wordt wel minder interessant inderdaad. Al was ie voor mij sowieso niet echt een optie meer.

Peli
Rubik
Grootste dilemma voor mij wordt niet Til of Saibari, maar wie er naast Til komt: Saibari of Perisic....

"Saibari valt niet altijd in...."

Toch wel.
Saibari >Selectie: 17, basiselftal: 12, ingevallen: 5, zonder invalbeurt bij de selectie: 0, geschorst: 0, geblesseerd: 4, Afwezigheid: 0 

Om het plaatje compleet te maken:
Til > Selectie: 21, basiselftal: 14, ingevallen: 6, zonder invalbeurt bij de selectie: 1, geschorst: 0, geblesseerd: 0, Afwezigheid: 0 

Frits
Peli
"Saibari valt niet altijd in...."Toch wel.Saibari >Selectie: 17, basiselftal: 12, ingevallen: 5,...

Dus stel, Saibari speelde basis in de wedstrijden dat hij geblesseerd was, speelde die meer dan/gelijk aan Til. 
Conclusie, wordt een kop of munt kwestie. Beide zullen wel spelen en punten opleveren. Op basis van de kosten, zou Saibari iets meer moeten opleveren. 

Als je denkt dat Saibari meer gaat scoren, neem je hem. Zo niet/gelijk aan, dan neem je Til. Wellicht wat makkelijk gedacht, maar we komen er toch niet achter voor de deadline wie de basis voorkeur krijgt. 

Rubik
Peli
"Saibari valt niet altijd in...."Toch wel.Saibari >Selectie: 17, basiselftal: 12, ingevallen: 5,...

Excuus, huiswerk niet goed gedaan.

Meer gevoel dan data...

Thijs1986
Peli
Jij gaat dus voor Saibari

mijn gevoel zegt Saibari. Laatste wedstrijden gescoord, dat is een topspeler in wording die nog kan groeien. Bij Til zit er niet meer in dan dit. allebei omdat het concurrenten zijn voelt niet goed, dat wordt frustrerend ook met nulpunters. dan dekt een Breum, Mijnans dat beter af en heb je nog iets over om te upgraden elders. 

hansotjes

Zijn er mensen die juist Til of Saibari overwegen naast een Veerman?
Zal wss wel alles gaan spelen en levert ook genoeg in de vorm van assists + af en toe een goaltje.

Ben Van Heck

Zit ik ook mee in m'n hoofd, Thijs. Til levert wel, maar Saibari is echt kapitaal voor PSV en is mits fit inderdaad een potentiele topspeler. Til heeft niet meer dan dit in zijn mars, denk ik. En als je max 4 miljoen wilt uitgeven, dan is Veerman een betere optie denk ik.

Op dit moment heb ik een team met Pasveer, Saibari én Veerman staan, waar ik eigenlijk dik tevreden mee ben op het eerste oog. Wel wat ingeleverd op de verdediging, maar toch tevreden met 1x AJA, 1x TWE, 1x AZ en 1x GAE. 

Laatst gewijzigd
Gesinkthebest

Nu wordt net bekend dat Tillman er nog enkele maanden uit is, omdat hij definitief geopereerd wordt. De keuze verschuift nu in mijn ogen net iets meer naar Til, omdat het sterkste middenveld bij PSV als iedereen fit is denk ik Schouten, Saibari Tillman is, waarbij Veerman de eerste back-up is. Vanaf de rentree van Tillman zou Til dus helemaal uit beeld zijn, maar dat gaat dit seizoen niet meer gebeuren.

Wellicht is Schouten de enige 100% zekerheid op het middenveld. Veerman zou zijn plek als nr 8 kunnen verliezen aan Saibari, waarbij Til op 10 komt te spelen. Aannemelijker lijkt mij eigenlijk dat ze veel gaan rouleren, waarbij Schouten het minste zal meerouleren gezien zijn unieke kwaliteiten als 6, maar dat is dan weer geen Scorito speler.

Blijft een lastige puzzel om op te lossen, waarbij waarschijnlijk niemand vooraf kan zeggen of ie de juiste keuze heeft gemaakt.

MightyM

Het weegt bij mij ook nog enigszins mee of er nog een nieuwe spits komt bij PSV, anders acht ik de kans vrij groot dat Til daar zo af en toe komt te staan als back-up

ralfinho77
MightyM
Het weegt bij mij ook nog enigszins mee of er nog een nieuwe spits komt bij PSV, anders acht ik de k...

Tegen Liverpool speelde psv in een 4-4-2 met Pepi dat zou ook nog een optie zijn. Toen stond til naast Pepi. Als er geen spits bij komt verwacht ik dat til daar ook nog komt te spelen. Saibari zou dan van links kunnen en veerman en Schouten centraal. 

Peli
ralfinho77
Tegen Liverpool speelde psv in een 4-4-2 met Pepi dat zou ook nog een optie zijn. Toen stond til naa...

PSV heeft 5 buitenspelers, met nog 1tje onderweg.
Die gaan, buiten wellicht een sporadische noodoplossing, echt geen 442 spelen.

Pablito

Zijn er buiten Til/Saibari nog andere dingen die jullie bezig houden? Ik zit zelf nog redelijk te stoeien met welke spitsen van (rond de) 1.5M ik de nieuwe periode in ga. 

Over en underperformers in de eerste seizoenshelft op basis van xG. Goeie spitsen maar wel van hekkensluiters. Valt voor een aantal wel wat te zeggen.

Waar liggen voor jullie de uitdagingen?

Gesinkthebest

Voor mij ligt de uitdaging ook voorin. De Jong en Haller staan vast, dit zal bij de meesten zo zijn. Ik ga als 3e aanvaller geen dure jongen nemen, dus geen Ajax spits, geen Ueda en geen Lammers.

Blijven de 1,5 miljoen jongens over, Omarsson, Vente en Zawada. Is ze alle 3 nemen in jullie ogen een overkill en is een goedkope 5e aanvaller verstandig? Dan kan ik budget vrijmaken die ik elders kan besteden.

Ben Van Heck
Pablito
Zijn er buiten Til/Saibari nog andere dingen die jullie bezig houden? Ik zit zelf nog redelijk te st...

Hier een beetje hoe ik mijn verdedigers ga verdelen. Ik heb op dit moment een verdediger van Ajax, AZ, Twente, RKC en GAE. Van deze 5 zijn er slechts 2 backs. Normaal gesproken ga ik graag voor minimaal 4 backs, maar sommige centrumverdedigers zijn gewoon erg lekker geprijsd. Mijn duurste en tevens enige verdediger is 2,5 miljoen, de rest zit daar onder.

Pablito
Gesinkthebest
Voor mij ligt de uitdaging ook voorin. De Jong en Haller staan vast, dit zal bij de meesten zo zijn....

Naar mijn mening is alle 3 inderdaad overkill. Je gaat er denk ik meestal maar 2 opstellen wat betekent dat er maar 1 op de bank kan zitten en 2 op je tribune. Als je eens voor een 3-4-3 gaat heb je alsnog een speler van 1.5M op je tribune. Die extra miljoen kan je wellicht op een andere plek weer goed gebruiken.

ralfinho77

Voor mij staan Luc Lammers Lauritsen en bakayoko voorin. Dan heb ik ruimte om te rouleren en eventueel pinchitter punten mee te pakken. Haller heb ik er niet in staan. Ik heb gekozen voor Lammers.

Pablito
Ben Van Heck
Hier een beetje hoe ik mijn verdedigers ga verdelen. Ik heb op dit moment een verdediger van Ajax, A...

Ik ben benieuwd hoe dat voor je gaat uitpakken! Ik ga zelf met 4 echte backs spelen, voel me daar toch een stuk prettiger bij. Tevens zijn 4 van de 5 verdedigers tussen de 2 en 2.5 M. In deze linie heb ik de minste twijfel (momenteel).

ralfinho77

Misschien iets om rekening mee te houden Twente krijgt Utrecht, Feyenoord, als psv nog thuis. Dat is een zwaar programma, maar wel allemaal thuis wedstrijden dat speelt voor mij wel mee.

mirkodek
Ben Van Heck
Zit ik ook mee in m'n hoofd, Thijs. Til levert wel, maar Saibari is echt kapitaal voor PSV en is mit...

Dan heb je denk ik gekozen voor een CV van Twente en niet voor de back? Anders wordt het lastiger puzzelen denk ik. 

KingNelom13
Ben Van Heck
Dank voor jullie reactie, valt zeker iets over te zeggen. Wat ik ook met Pasveer heb, wat waarschijn...

Ik laat Perisic zeker thuis, nooit overwogen, sterker nog ik denk dat ik met De Jong en Til of Saibari klaar ben bij Psv, vinden jullie 2 te weinig?, in mijn opzetje die ik nu heb staan ook geen Feyenoorders, die zullen zeker wel weer gaan winnen, maar het is allemaal wat onzeker, wellicht gaat na morgen de trainer eruit, ja en dan is het weer afwachten, Timber is de enige die ik overweeg, maar met zijn blessures ook weer enige twijfel, verder heb je nog jongens als Mijnans Breum en Taylor, laatst genoemde vind ik ook erg interessant.

Verder worstel ik met mijn 5e verdediger (nu 1.5M) 

6e mid (nu 1.5M)

4e en 5e aanvaller (samen 1.75M)

voelt als teveel voor een 5e verdediger en 6e aanvaller, hebben meerdere last van soort gelijke verdeling?

Laatst gewijzigd
mirkodek
Gesinkthebest
Voor mij ligt de uitdaging ook voorin. De Jong en Haller staan vast, dit zal bij de meesten zo zijn....

Alledrie is sowieso overkill. Ik ben nog aan het twijfelen of ik er maar één van de drie neem, en dan kies voor bijv. een Willumsson als 4e aanvaller (met een basisklant van 500k voor op de tribune). 

Ben Van Heck

Yes ik heb gekozen voor CV's van Twente, Ajax en AZ! Ik zou eventueel Ajax CV kunnen vervangen voor Gaaei, maar met een nieuwe concurrent er bij weet ik niet of ik dit aandurf. Mijn Twente CV upgraden naar bijvoorbeeld Kuipers is denk ik een beetje om het even en wellicht niet de 500K extra waard. Wel FOMO voor de AZ back ipv mijn CV, maar ik zie nergens ruimte om die 500K ergens vandaan te toveren..

1 2 ... 432 433 434 435

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.